Καλημέρα.
Εγκατέστησα στις 1/4/18 το Bitdefender Total 2018 αλλά δυστυχώς δεν μπόρεσα μετά να μπω στον λογαριασμό μου. Δοκίμασα όλα τα password που βάζω.
Τηλεφώνησα πριν λίγο και στην τεχν. υποστήριξη του Bitdefender αλλά μου είπαν ότι το πρόγραμμα δεν φταίει, προτρέπει για αλλαγή ανίσχυρου κωδικού, δεν τον αλλάζει.
Ακολούθησα και τις οδηγίες του άρθρου σας (Πως σπάω τον κωδικό διαχειριστή σε όλα τα Windows) αλλά και πάλι παρότι τον ακύρωσε τον κωδικό (cmd) τα Win ζητούσαν κωδικό!!!
Δεν έχω κάνει Usb επαναφοράς κωδικού και στην δουλειά μου (που είμαι τώρα) δεν ξέρω αν μπορώ (δεν έχω δικαιώματα διαχειριστή).
Το σύστημά μου: Windows 7 Ultimate 64bit αγγλικά.
Ευχαριστώ.
Κ. Διονυσάτος
Καλησπέρα Κωνσταντίνε, επειδή έχω μπερδευτεί, δεν θυμάσαι τον κωδικό των Windows ή του bitdefender
Καλησπέρα Γιώργο.
Ο κωδικός των Windows ηταν που δεν θυμόμουν.
Ευτυχώς βρήκα έναν οδηγό και τα κατάφερα.
Σωστά μεν η τεχν. υποστήριξη μου είπε ότι το πρόγραμμα δεν αλλάζει τον κωδικό χρήστη στο λειτουργικό αλλά τον προτρέπει.
Δικό μου το φταίξιμο λοιπόν. Ίσως γιατί τον άλλαξα μέσα από το bitdefender.
Τέλος καλό όλα καλά.
Θα πρέπει όμως να πω ότι το άρθρο του Pcsteps για το πως επαναφέρω τον κωδικό σε όλα τα Windows με βοήθησε πολύ. Αλλά στο τέλος το cmd ενώ έδειχνε ότι δεν υπήρχε πια κωδικός, τα Windows εξαολουθούσαν να τον ζητούν!
Η λύση ήταν ότι έπρεπε να γράψω δίπλα από μια εντολή έναν άλλο κωδικό και το πρόβλημα λύθηκε.
Ευχαριστώ.
(Παράκληση να σβήσετε από το αρχικό ποστ μου το κινητό.)_
Ωραία, ναι έπρεπε να ορίσεις νέο κωδικό, όλα καλά!
Please login or Register to submit your answer