Κατά την τελική φάση εγκατάστασης GKN Wizard δηλαδή μετά τη εγκατάσταση από zip και από αποθετήριο, ο Wizard δεν ανοίγει και εμφανίζεται το μύνυμα: σφάλμα ελέγξτε το αρχείο καταγραφής. OS windows 10, 32 bit, Kodi 17. 6 Krypton. Το ίδιο συμβαίνει μετά επανειλημμένες εγκαταστάσεις ακόμη και με κλειστό το Bitdefender. Καμμιά ιδέα;
Καλησπέρα Βασίλη,
Για αρχή έλεγξε ότι δεν εμφανίζεται το ίδιο πρόβλημα σε κάποιον άλλον υπολογιστή, ώστε να βεβαιώσουμε ότι δεν είναι σφάλμα του προσθέτου.
Δοκίμασε να καθαρίσεις την cache του KODI και αν δεν δεις αποτέλεσμα, να το εγκαταστήσεις ξανά.
Εάν μπορείτε να το ξεκινήσετε από το φρέσκο σας, σαν ένα νέο ξεκίνημα. Μπορεί να λυθεί το πρόβλημά σας. Ή η εκκαθάριση της προσωρινής μνήμης το καθιστά πιο ανταποκρινόμενο. Επισυνάπτω και τους δύο οδηγούς, όποιος ταιριάζει στην κατάστασή σας - https://beebom.com/how-to-fresh-start-kodi-v17-krypton-remove-kodi-builds/
and https://beebom.com/clear-cache-on-kodi/
Please login or Register to submit your answer