Καλησπέρα. Θα ήθελα να ρωτήσω σχετικά με το κινέζικο κατάστημα χονδρικής, το DHgate. Δεν είδα να αναφέρετε κάτι σχετικό με εγγύηση. Τι ισχύει σε αυτή την περίπτωση. Αγοράζοντας από gearbest banggood κλπ, ένα κινητό xiaomi π.χ δεν καλύπτεται στην Ελλάδα αν δεν κάνω λάθος και πρέπει να πάει ξανά στην Κίνα για εγγύηση. Το ίδιο ισχύει και στο DHgate;
Καλησπέρα Νίκο, από όσο γνωρίζω αυτό ισχύει με τα περισσότερα τα Κινέζικα καταστήματα...Βέβαια ύστερα από επικοινωνία μαζί τους υπάρχει και το ενδεχόμενο να να προκύψει δυνατότητα επισκευής από τοπικό κατάστημα και μερική αποζημίωση για τη ζημιά..
Τι εννοείτε με το τελευταίο; Υπάρχει η δυνατότητα να γίνει επισκευή σε τοπικό κατάστημα με έστω και μερική κάλυψη της ζημιάς από το κατάστημα; Αν ναι, ισχύει σε συγκεκριμένο κατάστημα, ή γενικά συμβαίνει αν το ζητήσω; Στο policy του gearbest δεν αναγραφόταν κάτι σχετικό.
Σε κάποιες περιπτώσεις από όσο γνωρίζω έχει γίνει και αυτό, ανάλογα βέβαια και τη ζημιά και το κατάστημα. Οτιδήποτε και εάν προκύψει όμως γίνεται ύστερα από επικοινωνία μαζί τους..Δυστυχώς όμως δεν μπορώ να σου επιβεβαιώσω κάτι τέτοιο αφού κάθε περίπτωση είναι μοναδική.
Κατάλαβα. Ευχαριστώ για τον χρόνο σας.
Please login or Register to submit your answer