ΑΓΟΡΑΣΑ ΕΝΑ ΚΛΕΙΔΙ ΓΙΑ WINDOWS 10 PRO ΑΠΟ GOODOFFER24 ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ. Η MICROSOFT ΤΟ ΒΓΑΖΕΙ ΩΣ INVALID. ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ 2 ΜΥΝΗΜΑΤΑ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ. ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΣΤΟ ΜΕΙΛ ΠΟΥ ΕΛΑΒΑ ΤΟ ΚΛΕΙΔΙ ΓΡΑΦΕΙ ΠΩΣ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΧΕΡΙ, ΟΠΟΤΕ ΕΝΔΕΧΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΚΟ ΛΑΘΟΣ. ΟΚ, ΤΟ ΔΕΧΟΜΑΙ. ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ ΚΑΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΣΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΩΡΑ.
Καλησπέρα φίλε μου, μήπως έχει πάει η απάντηση στα spam? Θα σου πρότεινα να κάνεις λίγο υπομονή, πιθανόν να έχουν μεγάλο φόρτο εργασίας και για αυτό να καθυστερούν να απαντήσουν..
Δυστυχως ουτε στα σπαμ εχω καποιο μειλ τους. Οση δουλεια και να εχουν, σημερα ειναι η 6η μερα.... Δηλαδη αν ηταν για καποιο software και δε μπορουσα να κανω τη δουλεια μου, τι θα εκανα? Αναγκαστικα θα ειχα αγορασει και 2η αδεια απο καποιο αλλο καταστημα...
Δοκίμασε να τους στείλεις ξανά.. Τι μήνυμα σου βγάζει όταν βάζεις τον κωδικό? Στείλε μας μία εικόνα..
https://ibb.co/VwSqMY7
Ελπιζω να την εμφανιζει γτ το upload σας για καποιο λογο δε με αφηνει να την ανεβασω.
Τους εστειλα ενα τελευταιο μηνυμα. Αν δεν απαντησουν ουτε σε αυτο, θα απευθυνθω PayPal και θα παρω απο αλλου κλειδι.
Τα ιδια και εγω. Αλλα ειναι απο το σαββατο. Τους δινω το σαββατοκυριακο. Εσυ τελικα τι εκανες?
Καλησπερα! κ εγω εχθες αγορασα windows 10 pro απο goodoffer24 και δεν τα αναγνωριζει και ουτε μου απαντανε! φιλε αν εβγαλες ακρη πες μας να ξερουμε.
Παιδιά ,άλλαξαν το email τους όπως φαίνεται. Ίσως γι'αυτό δεν απαντούν στο παλιό email .
https://m.goodoffer24.com/contact/
Καλύτερα στείλτε τους ξανά σε αυτό το καινούριο.
Πλέον τελείωσε η προώθηση του Goodoffer την οποία είχαμε συμφωνήσει με το site.
Δες στην περιγραφή αυτού του βίντεο για ένα εναλλακτικό κατάστημα:
https://www.youtube.com/watch?v=ldgdM30Xd48
Please login or Register to submit your answer