Καλησπέρα. Σήμερα το βράδυ δοκίμασα να μπω στην σελίδα στο ρουτερ για να ανοίξω μια θήρα για το μτορρεντ αλλα μου βγάζει μήνυμα ( chrome - edge ) ότι δεν μπορεί να μπει στην σελίδα. όταν πατάω λεπτομερείς μου βγάζει αυτό το μήνυμα. "
Επιτρέψτε στο Chrome να αποκτήσει πρόσβαση στο δίκτυο από τις ρυθμίσεις του τείχους προστασίας ή του λογισμικού προστασίας από ιούς που διαθέτετε.
Εάν έχει ήδη καταχωριστεί ως πρόγραμμα στο οποίο επιτρέπεται η πρόσβαση στο δίκτυο, δοκιμάστε να το καταργήσετε από τη λίστα και να το προσθέσετε ξανά." Από το τείχος προστασίας δεν με αφήνει να σβήσω το chrome. Τη μπορώ να κάνω?
Ευχαριστώ
Καλησπέρα Νικόλα
Χρησιμοποιείς το firewall των Windows ή έχεις εγκαταστήσει κάποιο τρίτο λογισμικό; Δοκίμασες να απενεργοποιήσεις προσωρινά το antivirus;
Τον windows το firewall έχω. Δεν έχω δοκιμάσει να απενεργοποιήσω το windows defenter. θα το δοκιμάσω και θα σας ενημερώσω.
Και το windows defenter απενεργοποιήσα , άλλα πάλι τίποτα.
Από άλλες συσκευές μπορείς να συνδεθείς κανονικά στη σελίδα του router; Δοκίμασε να φτιάξεις ένα νέο account στα Windows και δες αν από εκεί γίνεται το ίδιο.
Από το κινητό μπορώ να μπω στο ρούτερ. Από τόν υπολογιστή όχι. Ούτε με το Chrome ούτε με τον edge. Καί στα δύο,το ίδιο μήνυμα μου βγάζει.
Δοκίμασε να κάνεις επαναφορά του firewall στις προεπιλεγμένες του ρυθμίσεις. Οδηγίες θα βρεις εδώ.
Έκανα reset στο firewall και με τούς 2 τρόπους, αλλά και πάλι τίποτα.
Δεν μπορώ να σκεφτώ τι άλλο μπορεί να ευθύνεται. Ο υπολογιστής είναι απευθείας συνδεδεμένος στο router ή παρεμβάλει κάποιο powerline, switch κλπ;
Είναι συνδεδεμένος με καλώδιο απευθείας με τό ρούτερ. Κάπου διάβασα ότι ευθύνεται πιθανών το windows defender λόγο ασφαλείας. Αλλά καί αυτό που τό απενεργοποιησα πάλι τίποτα.
Καλό είναι να επικοινωνήσεις με τον πάροχο σου. Σίγουρα θα τους έχει τύχει ξανά κάτι παρόμοιο. Από τη στιγμή που απενεργοποίησες τον Defender και το Antivirus, δεν έπρεπε να έχεις πρόβλημα.
Θά τούς πάρω τηλέφωνο,αν και δεν νομίζω ότι θα βγάλω άκρη. Από την στιγμή πού μπαίνω από το κινητό στο ρούτερ, το πρόβλημα είναι στον υπολογιστή μου. Περνώ τηλέφωνο και σάς ενημερώνω.
Σίγουρα είναι θέμα του υπολογιστή, απλά η τεχνική τους υποστήριξη σίγουρα θα έχει αντιμετωπίσει κάτι παρόμοιο. Περιμένουμε νεότερα.
Καλησπέρα. Τελικά λύθηκε το πρόβλημα. απεγκατέστησα το VPN και τώρα μπαίνω κανονικά. Όποτε το μπέρδεμα το έκανε το VPN.
Σας ευχαριστώ όλους για ότι κάνατε για να με βοηθήσετε. Να είστε πάντα καλά.
Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση Νικόλα!
Please login or Register to submit your answer