Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΠρόβλημα με την εκκίνηση του laptop
Anna Tsik ρώτησε πριν 10 έτη

Έχω ένα laptop της Toshiba, το οποίο μου παρουσίασε σήμερα το εξής πρόβλημα: όταν πατώ το κουμπί για να το θέσω σε λειτουργία, "ξεκινά", αλλά μόνο ο ανεμιστήρας του και οι ενδείξεις τροφοδοσίας ρεύματος και "On" ... "λειτουργούν". Η οθόνη είναι εντελώς μαύρη, δίχως κάποιο μήνυμα ή να παρουσιάζει λ.χ. το λογότυπο του κατασκευαστή και, μετέπειτα αυτό των Windows. Ακόμη, δεν ανάβει/ λειτουργεί η ένδειξη λειτουργίας του HDD.

Να αναφέρω επίσης πως βρίσκεται έκτος εγγύησης και σκόπευα να το πάω για καθαρισμό του ανεμιστήρα του από βδομάδα, μιας και έχει συγκεντρώσει εμφανώς υπερβολική σκόνη και μπορείς να τον ακούσεις να λειτουργεί από ... το σαλόνι! :-Ρ Επιπλέον, η μπαταρία του διαρκεί μόλις 15-20 λεπτά χωρίς το καλώδιο τροφοδοσίας.

Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση; Υπάρχουν ελπίδες σωτηρίας ή πρέπει να πάω από Δευτέρα να αγοράσω καινούργιο. ..; :-(

7 Απαντήσεις

Steven Urkel απάντησε πριν 10 έτη

Θα σε απογοητευσω...
Το ιδιο εκανε και το δικο μου Toshiba.Υστερα απο ελεγχο της ιδιας της αντιπροσωπειας,το προβλημα ηταν οτι ειχε καει η μητρικη...Οι ενδειξεις ειναι οι ιδιες,αλλα καλο ειναι να το επιβεβαιωσεις.

Anna Tsik απάντησε πριν 10 έτη

Ωχ! Δηλαδή να βγω για ... ψώνια, σωστά; :-/ Εντάξει, δε λέω, τα έχει (ή "είχε") τα χρονάκια του (5 για την ακρίβεια)... Τουλάχιστον, δεν θα υπάρχει πρόβλημα με τους δύο σκληρούς του δίσκους, να υποθέσω (?). Και που ακριβώς να το πάω (π.χ. Public); Είναι εφικτή η αλλαγή της μητρικής; Αν και υποθέτω πως το κόστος δεν θα είναι συμφέρον... Έστω, αν επιδιορθώνεται, να το έχω ως δεύτερο/ backup...

Steven Urkel απάντησε πριν 10 έτη

Ξανατονιζω... να επιβεβαιωσεις εαν φταιει η μητρικη.Παντως η αλλαγη μητρικης ειναι ασυμφορο.Οι σκληροι δισκοι (μαλλον ενας ειναι χωρισμενος στα δυο) λογικα πρεπει να ειναι ενταξει.Στην αντιπροσωπεια της Toshiba ο ελεγχος νομιζω οτι κοστιζει 15 ευρω.

Anna Tsik απάντησε πριν 10 έτη

Βασικά, είναι 2 ξεχωριστοί, συνολικής χωρητικότητας 320 GB. Δηλαδή, πρέπει να επικοινωνήσω προσωπικά με την αντιπροσωπεία και να τους το στείλω με courrier;

(Συγγνώμη εάν γίνομαι κάπως κουραστική... Πρώτη φορά μου παρουσιάζεται πρόβλημα σε υπολογιστή που να μην έχει σχέση με το software...)

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 10 έτη

Άννα, εδώ θα βρεις τα στοιχεία για το service της Toshiba, θα σου πουν ακριβώς τι χρειάζεται να κάνεις.

Anna Tsik απάντησε πριν 10 έτη

Σε ευχαριστώ, Άγγελε! Το είχα υπόψη μου αυτό το άρθρο, καθώς ... "σκάλιζα" το site σου (μέσω του tablet της φίλης μου, εννοείται, μιας και το laptop μου :-"( μάλλον μας άφησε χρόνους). Τι τραβάω, η φοιτήτρια, ακόμη δεν ξεκίνησε καλά - καλά το νέο πανεπιστημιακό έτος...

Το site σου είναι υπέροχο! Συνέχισε την καλή δουλειά!

Να υποθέσω πως θα πρέπει να συμβουλευτώ τον αντίστοιχο οδηγό αγοράς laptop, για να μην σε ζαλίσω με ερωτήσεις για το τι θέλω/ ψάχνω κ.λ.π., σωστά;

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 10 έτη

Επειδή συχνά εξαντλούνται τα laptop στον οδηγό (κι ας τα ανανεώνω κάθε μήνα) αν δεν βρεις αυτό που ψάχνεις, κάνε μια νέα ερώτηση και θα σε βοηθήσω με την επιλογή σου.