Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΚατηγορία: Android Κινητά/TabletΈχουν χακάρει τον λογαριασμό μου στη google Τι να κάνω?
Anna Sfetkou ρώτησε πριν 7 μήνες
Έχουν χακάρει τον λογαριασμό μου στη google κι έχω “κλειδωθεί απ’έξω”.
Δεν μπορώ να κάνω ανάκτηση λογαριασμού γιατί έχουν αλλάξει τον κωδικό, τον αριθμό κινητού τηλεφώνου, και τον εφεδρικό λογαριασμό email ανάκτησης.
Για τις 2 τελευταίες παραπάνω αλλαγές εστάλη μήνυμα από τη google στον εφεδρικό λογαριασμό ανάκτησης,
ο οποίος όμως πλέον δεν ισχύει για να τον χρησιμοποιήσω για ανάκτηση του λογαριασμού.

Εφαρμογή επαληθευτή google δεν έχω, ούτε είχα εκτυπώσει ποτέ τους 8ψήφιους κωδικούς ανάκτησης.
Μου στέλνει η google κωδικούς στη διεύθυνση email μου, η μοναδική συσκευή που με κρατά συνδεδεμένη, έχει να συγχρονίσει από 30 Οκτωβ. και δεν συγχρονίζει πλέον.
Υπάρχει τρόπος να επικοινωνήσω με την google, ή κάποιος άλλος τρόπος να ανακτήσω τον λογαριασμό μου? (Μπορείτε να φανταστείτε τι σημαίνει χάνω πρόσβαση στα αρχεία, τα mail, τα blog κλπ)

7 Απαντήσεις

Dimitris 008 απάντησε πριν 7 μήνες

Αν διέγραψες σχετικά πρόσφατα εκείνο τον εφεδρικό google λογαριασμό ,δοκίμασε να τον ανακτήσεις.
 
Αν έχει αρκετό καιρό ,δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Δυστυχώς δεν μπορείς να επικοινωνήσεις απευθείας με τη Google ,μόνο online.
https://support.google.com/?hl=el

Dimitris 008 απάντησε πριν 7 μήνες

Υποτίθεται πως ακολούθησες τις οδηγίες της Google 
https://support.google.com/accounts/answer/7682439?hl=el

Anna Sfetkou απάντησε πριν 7 μήνες

Δεν διεγραψα τον εφεδρικό google λογαριασμό. Υπάρχει ακόμα. Αλλά επειδή τον αλλάξανε, δεν αναγνωρίζεται πλέον ως συνδεδεμένος με τον χακαρισμένο λογαριασμό.
Άλλωστε, από τον εφεδρικό λογαριασμό κατάλαβα το χακάρισμα, αφού ήρθε μήνυμα ότι άλλαξε η εφεδρική διεύθυνση email και το τηλέφωνο ανάκτησης.
Έχει 4 ημέρες, και σύμφωνα με όσα διάβασα, μέχρι μια εβδομάδα, μπορείς να ανακτήσεις λογαριασμό πιο εύκολα απ’ ότι αν έχει περάσει καιρός.
Φυσικά και έχω κάνει σχεδόν τα πάντα απ’ ότι λένε. 2 ημέρες παλεύω. Δεν έχω καταφέρει όμως να με ρωτήσει η google παλιούς κωδικού ή προσωπικές πληροφορίες για την ταυτοποίησή μου.
Το κακό είναι ότι έχοντας αλλάξει το τηλέφωνο και το εναλλακτικό mail υπάρχει πρόβλημα γιατί η google βλέπει οτι δεν υπάρχει χρήστης με τα στοιχεία που του δίνω. Δηλ. το όνομα μου δεν συμπίπτει με το τηλέφωνο μου, που το αλλάξανε πριν 4 ημέρες.
Ωστόσο, μου βγάζει μήνυμα ότι ο κωδικός ΄άλλαξε πριν 4 ημέρες, που σημαίνει ότι αναγνωρίζει τον παλιό και μου λέει ότι άλλαξε.
Εγώ μπορώ να αποδείξω ότι ο λογαριασμός είναι δικός μου, το θέμα είναι πώς.

Anna Sfetkou απάντησε πριν 7 μήνες

Υπάρχει τρόπος να πάρω τα μηνύματα μου μέχρι την ημέρα που έγινε η αλλαγή?
Το τηλέφωνό μου γιατί δεν συγχρονίζει πλέον (έστω μέχρι πριν 4 ημέρες)
Φταίει το τηλέφωνο και η έκδοση android που έχω, ή φταίει ότι πλέον δεν έχω πρόσβαση στον λογαριασμό μου?
 

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 7 μήνες

Καλησπέρα Άννα, δύσκολα τα πράγματα..για δοκίμασε αυτά που προτείνουν εδώ, σύμφωνα με τη δική σου περίπτωση..

 

Dimitris 008 απάντησε πριν 7 μήνες

Ειδοποίησε κι αυτούς που είχες αποθηκεύσει στο Google λογαριασμό (ως Επαφές) να έχουν το νου τους για απάτη ,ίσως τους στείλει email παριστάνοντας εσένα.
 
Ο σκοπός είναι αφού απαντήσεις σωστά στις ερωτήσεις που ζητά η Google ,να σε αφήνει να ορίσεις μία άλλη email διεύθυνση ή τηλ  αριθμό από αυτόν που είναι περασμένος στο Google λογ/σμό ,στον οποίο θα σταλούν οι κωδικοί ανάκτησης.
 
Αν στέλνει μόνο σε αυτά που είναι δηλωμένα στο Google λογ/σμό ,άστα βράστα….Θα έπρεπε η Google να το έχει προβλέψει αυτό.

Anna Sfetkou απάντησε πριν 7 μήνες

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας παιδιά,
Δυστυχώς δεν με οδηγεί σε ερωτήσεις ασφαλείας, και δεν μπορώ να κάνω τίποτα. Ίσως όταν έκανα τον λογαριασμό, δεν είχα ορίσει ερώτηση ασφαλείας.
Με έχει αποσυνδέσει από παντού εκτός από το κινητό, το οποίο δεν συγχρονίζει το gmail. Παρ’ όλα αυτά, το κινητό έχει συγχρονίσει google drive και κάποιες άλλες εφαρμογές που δεν χρησιμοποιώ.

Δημήτρη, έτσι κάνει… στέλνει μόνο σε ότι είναι δηλωμένο τη δεδομένη χρονική στιγμή. Συμφωνώ ότι θα έπρεπε να το είχε προβλέψει αυτό, από τη στιγμή που βλέπει πολλές προσπάθειες σύνδεσης από την ίδια συσκευή και την ίδια περιοχή σύμφωνα με την IP ,που συνδεόταν μέχρι πρότινος.
Λέει η google, να ενημερώσω τον provider για την κλοπή του email.
Δηλαδή ποιόν? Την cosmote (wi fi σταθερού), την εταιρεία κινητής?
Και τι άραγε μπορούν να κάνουν αυτοί? Την ίδια την google μπορώ να την ενημερώσω? Όχι….
Και σου λέει μάλιστα πως φταις εσύ, γιατί πρέπει να προσέχεις, και να ρυθμίζεις την ασφάλειά σου, και να έχεις τα πάντα όλα ενημερωμένα.
Λες και μπορεί ο καθένας να το κάνει αυτό, τώρα, που ο κάθε πολίτης, είναι υποχρεωμένος να έχει μια διεύθυνση email

Τέλος πάντων…. με της υγείας μου!!!