Αγορασα χτες ενα κλειδει, κι ενω οταν το εβαλα μου εδειξε οτι ενεργοποιηθηκε το office, οταν το ξανανοιγω ζητα παλι κλειδι. Το βαζω ξανα και δειχνει μην ενεργο.
Αν μπορει καποιος να με βοηθησει!
Καλημέρα Μαρία, επικοινώνησε αμέσως με το κατάστημα στο service@godeal24.com για να βρεθεί λύση.
Σε ευχαριστω Γιωργο αλλα δεν...
Απο χτες ειμαι σε εποικοινωνια μαζι τους, λυση δεν εχουμε βρει...προς το παρων...
Καλημέρα ,έχεις συνδέσει το κλειδί με λογαριασμό microsoft ;;
Επίσης αν έχεις εγκατεστημένη κάποια άλλη έκδοση των Office ,απεγκατέστησε τη για να βάλεις μετά τα Office 2021 .
Mόνο η godeal όμως μπορεί να βοηθήσει.
Ειχα το office 365 δοκιμαστικη εκδοση, και ισως εχει γινει...μπερδεμα γιατι μου βγαζει μνμ οτι η αδεια ληγει 30 δεκεμβριου...
Αρχικα τα εγκατεστησα και εβαλα λογαριασμο microsoft (αυτον που ειχα για τα 365) και απο κει ξεκινησαν τα προβληματα...
Τα απεγκαστεστησα και ξανα εγκατασταση 100 φορες... χωρις ομως λογαριασμο, και με απενεργοποιηση των update. Τωρα δειχνουν ενεργοποημενα...
Η deal μου απαντησε, αλλα δεν μπορουν να κανουν και πολλα...
Καλημερα!!!
Πριν 3 μέρες έκανα παραγγελία Office 2021.
Ακόμα δεν έχει έρθει το κλειδί.
Αργει τόσο πολύ???
Τόλη ,είδες στο email σου αν πήγε μήνυμα στα Ανεπιθύμητα ;; Δε ξέρω πόσο αργούν.
Μαρία ,διορθώθηκε τελικά το πρόβλημα ;;
Αυτό το Office 2021 Professional plus εαν παθει ζημια ο υπολογιστης ο δίσκος..
Μπορουμε να το ξανα εγκαταστησουμε με το ιδιο κλειδι??
Ναι ,αρκεί η Άδεια να είναι συνδεδεμένη με λογαριασμό Microsoft ,επιβάλλεται αυτό επίσης αν πρόκειται να κάνουμε και φορμάτ στον υπολογιστή.
@Μαρία από τα προγράμματα εδώ μπορείς να τα τρέξεις απλώς να δεις αν ανιχνεύουν υπολλείμματα στο σύστημα από την απεγκατάσταση του Office 365 . Έχω δοκιμάσει μόνο το geekuninstaller .
Και λυθηκε και δεν λυθηκε το προβλημα... Αν συνδεσω λογαριασμο microsoft, εχει προβλημα... Προς το παρων δεν εχω συνδεσει και εγω απενεργοποιησει και τα updates...
Καλη χρονια να χουμε!
Καλή χρονιά, γενικά ο κανόνας είναι να συνδέσουμε την άδεια που αγοράσαμε με τον Microsoft λογαριασμό μας για να τη διατηρήσουμε. Σε κάθε περίπτωση, εάν υπάρχει πρόβλημα επικοινωνούμε με το κατάστημα αγοράς για υποστήριξη, εξηγώντας αναλυτικά το πρόβλημα που αντιμετωπίζουμε.
Please login or Register to submit your answer