Dimitris 008 ρώτησε πριν 2 έτη
Γειά σας ,επειδή βλέπω οι άλλοι χρήστες μπορούν να συνδεθούν ,εγώ έχω πρόβλημα. Αυτό γίνεται και με άλλο browser ,συσκευή ,δοκιμάζω με νέα καρτέλα ανώνυμης περιήγησης ,τίποτα… Έχω συνέχεια το σφάλμα αυτό.
https://imgur.com/BgGJPR7
Στα accounts μου ,μπαίνω κανονικά. Τώρα συνδέθηκα κατα τύχη. Αναγκάζομαι κάθε φορά να κάνω διαγραφή δεδομένων περιήγησης από τους browsers ,κι ΑΜΑ τα καταφέρω να συνδεθώ. Σε άλλες σελίδες δεν επιχειρώ κάτι τέτοιο ώστε να βγάλω συμπέρασμα.

5 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 έτη

Καλησπέρα Δημήτρη
Με ποια υπηρεσία προσπαθείς να συνδεθείς και εμφανίζεται το συγκεκριμένο σφάλμα; 

Dimitris 008 απάντησε πριν 2 έτη

Λογ Microsoft (outlook) και Google από android ,,και win10 PC .Από τα εικονίδια εδώ.
Δοκίμασα με Chrome ,Firefox. Τώρα από android είμαι και μπήκα με Edge browser. Υπόψην κάθε μέρα το βράδυ κάνω διαγραφή ιστορικού περιήγησης. Από σήμερα 28/3/2020 συμβαίνει αυτό ,ανεξαρτήτως συσκευής και account.
Μπήκα με καρτέλα Ανώνυμης περιήγησης ,αφού την έκλεισα με ξαναπέταξε έξω.(Σα να μή συνδέθηκα ποτέ.)
Μάλλον καλύτερα να μη κάνω “Διαγραφή ιστορικού περιήγησης”από τους browsers ,τί να πώ…

Dimitris 008 απάντησε πριν 2 έτη

Είχα ξαναδοκιμάσει άλλες 2 φορές πρίν απαντήσω τώρα ,χωρίς αποτέλεσμα.

Dimitris 008 απάντησε πριν 2 έτη

Ανακεφαλαιώνω…έκλεισα μόλις τώρα τις καρτέλες χωρίς να κάνω διαγραφή ιστορικού,και μου ζητήθηκε να συνδεθώ ξανα. Μπήκα όπως βλέπεις.
Επίσης ,δε λαμβάνω πλέον ειδοποιήσεις για τις απαντήσεις όπως πρώτα. Ούτε στα spam μου.

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 έτη

Το πρόβλημα με τα email το γνωρίζουμε και αναμένουμε απάντηση από την υποστήριξη του προσθέτου. Εμφανίστηκε και σε εμένα πρόβλημα στη σύνδεση, οπότε θα το κοιτάξουμε.