Apostolos Melachrinidis ρώτησε πριν 2 έτη
Στις 03 Σεπτεμβρίου έκανα προ-παραγγελία σε ένα από τα μεγαλύτερα καταστήματα πληροφορικής στην Ελλάδα για ένα προϊόν που θα κυκλοφορήσει στις 27 Οκτωβρίου. Δύο ημέρες αργότερα δηλαδή στις 05 Σεπτεμβρίου αποφάσισα να ακυρώσω την προ-παραγγελία για τον απλό λόγο ότι μου δέσμευσαν όλο το ποσό στην κάρτα μου (269,80 Ευρώ) ενώ κανένα άλλο κατάστημα δεν ζήτησε ούτε καν προκαταβολή για την ίδια ακριβώς προ-παραγγελία (από τα υπόλοιπα μεγάλα καταστήματα όχι κάποιο τυχαίο). Έκτοτε και μέχρι σήμερα 27 Σεπ. 2020 μετά από άπειρα τηλέφωνα και email μου έστειλαν μια απόδειξη ακύρωσης και μια επιστολή που ζητούν την αποδέσμευση αλλά δεν έχει ακόμη αποδεσμευτεί το ποσό. Έμαθα από την τράπεζά μου ότι ούτως η άλλως το ποσό θα αποδεσμευτεί στις 10 Οκτωβρίου αυτομάτως. Εσείς τι θα κάνατε στην θέση μου?

1 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 έτη

Καλησπέρα Αποστόλη

Δυστυχώς, μόνο η τράπεζα σου μπορεί να απαντήσει με σιγουριά. Ίσως το κατάστημα γνωρίζει ότι η δέσμευση θα λήξει αυτόματα και δεν μπαίνουν στον κόπο να την ακυρώσουν πιο πριν.