Καλησπέρα σας,
Είχα αγοράσει τον Μάρτιο μεσούσης της καραντίνας ένα laptop HP. Έπειτα από 20 μέρες χρήσης δε φόρτιζε και έγινε αντικατάσταση μητρικής πλακέτας. Όμως συνέχιζε να ζορίζεται ιδιαίτερα σε πιο εξειδικευμένες δουλειές, όταν ήταν φορτωμένος ο browzer, συχνή αποσύνδεση σε βίντεοκλήσεις ή τηλεφωνικές κλήσεις και πολλές φορές ήθελε επανεκκίνηση.
Έτσι αποφάσισα Τρίτη 27/10 να τον πάω ξανά στο κατάστημα τον οποίο θα τον πήγαιναν στον αντιπρόσωπο να τον κοιτάξει. Είχα προηγουμένως μεταφέρει τα αρχεία σε άλλον υπολογιστή το Σαββατοκύριακο και τη Δευτέρα.
Αργότερα το μεσιμέρι της ίδιας μέρας κοιτώντας στον άλλο υπολογιστή παρατήρησα πως πιθανόν δεν είχα πάρει όλα τα αρχεία καθώς υπήρχε μια ασυνέχεια στις φωτογραφίες. Υποψιαζόμουν πως μπορεί να βρίσκονταν στον κάδο ανακυκλωσης καθώς πολλά μετά την αντιγραφή τα πέταξα εκεί.
Έτσι πήγα σχεδόν αμέσως στο κατάστημα να το πάρω πίσω αλλά είχε φύγει ήδη για τον αντιπρόσωπο. Μου είπαν πως θα ζητούσαν να γυρίσει πίσω χωρίς να ανοιχτεί και ότι θα είναι Πέμπτη 29/10 λόγω της Εθνικής Εορτής.
Καθώς εκείνη τη μέρα δεν πρόλαβα πήγα Παρασκευή. Μου είπαν πως δεν επέστρεψε, ότι δε θα ανοικτεί και θα με ειδοποιήσουν στο τηλέφωνο. Δεν έλαβα κάποια ειδοποίηση και την Τρίτη 2/11 τηλεφώνησα στο κατάστημα αλλά η κλήση κατευθύνθηκε στα κεντρικά. Αφού ανέφερα το περιστατικό και έδωσα τα στοιχεία μου είπε πως θα ειδοποιηθώ εντός της ημέρας ή της επόμενης. Όμως δεν έλαβα ειδοποίηση και την Πέπτη 5/11 πήγα στο καταστήμα. Κατοπον επικοινωνίας με τον αντιπρόωπο μου είπαν ότι θα έρθει την επόμενη μέρα και πιθανόν να έχουν κάνει κάποια τεστ.
Την Παρασκευή 5/11 τελικά τον παρέλαβα στα χέρια μου. Η αναφορά του αντιπροσωπου έλεγε πως ανοίχτηκε 3/11, ότι έκαναν update, κάποια τεστ και ότι δε διαπιστώθηκε πρόβλημα. Άνοιξα τον υπολογιστή επί τόπου και διαπίστωσα πως ενώ είπαν μείνει τα αρχεία στημ επιφάνεια εργασίας δεν συνέβη το ίδιο με αυτά που υπήρχαν στον κάδο ανακύκλωσης και στις λήψεις. Στο τελευταίο έκαναν επανεγκατάσταση του Skype στις 5/11.
Μετά από αυτό μπορώ να κάνω κάτι ώστε να ανακτήσω αυτά τα αρχεία; Δεδομένου ότι όλα βρίσκονταν σε δίσκο SSD είναι πιθανό κάτι τέτοιο ή θα ήταν μάταιος κόπος και οι πιθανότητες μηδαμηνές;
Μπορώ να ζητήσω αποζημίσωση ή να έχω κάποια άλλη αξίωση από τον αντιπρόσωπο δεδομένου ότι είχα ανακαλέσει μέσα σε λίγες ώρες και δεν είχε ανοικτεί καν, κάτι που έγινε μετά από μέρες;
Επίσης θα ήθελα να μάθω αν μπορούν να διαγράφονται μόνα τους αρχεία από τον κάδο ανακύκλωσης. Παρατήρησα πως όταν πετούσα ογκώδη αρχεία που είχα διπλά διαγράφονταν παλαιότερα εκεί μέσα. Μπορούν να ανακτηθούν αυτά με κάποιο τρόπο βρικόμενα σε HDD;
Ευχαριστώ πολύ!
Καλησπέρα Σπύρο, δοκίμασε να κάνεις ανάκτηση των αρχείων σου σύμφων με όσα περιγράφουμε στον οδηγό μας εδώ. Το ότι τα αρχεία βρίσκονται σε SSD μειώνει βέβαια τις πιθανότητες..Τα αρχεία να σβηστούν από μόνα τους όταν βρίσκονται στον κάδο ανακύκλωσης είναι λίγο δύσκολο...Όσον αφορά το κομμάτι με της αποζημίωσης..δεν μπορούμε να σε βοηθήσουμε, προσωπικά πιστεύω ότι απλά θα χάσεις το χρόνο σου..
Η ανάκτηση σε SSD είναι δυνατή να γίνει στο σπίτι γιατί στον οδηγό λέει να αποφεύγεται. Επίσης επειδή είναι και το λειτουργικό στον ίδιο δίσκο και είναι λαπτοπ σε εγγύηση θα ήταν προτειμότερο να δωθεί σε κάποια υπηρεσία; Αν και έχει χρησιμοποιηθεί ελάχιστα από μένα (και κατά πάσα πιθανότητα και στο service) υπάρχουν βάσιμες πιθανότητες να ανακτηθεί κάποιο μέρος ή είναι μηδαμηνές; Το κόστος σε μια τέτοια περίπτωση που μπορεί να κυμανθεί; Τα επίμαχα αρχεία πρόκειται για φωτογραφίες διαστήματος πέντε μηνών περίπου. Τι θα προτείνατε;
Δυστυχώς δεν γνωρίζω περισσότερα πέρα από αυτά που αναφέρει ο οδηγός..ο χρόνος και οι λάθος κινήσεις είναι εις βάρος σου...σε κάθε περίπτωση μπορείς να επικοινωνήσεις με επαγγελματίες για να σε κατευθύνουν καλύτερα...
Please login or Register to submit your answer