Chris Kiriakidis ρώτησε πριν 3 έτη

Καλημέρα σας. Χρησιμοποιώ gmail εδώ και πάνω μία δεκαετία και είχα εγκαταστήσει στο smartphone την εφαρμογή Google Authenticator App ως μέρος του 2-step Verification System για την πιστοποίηση του χρήστη κατά την είσοδο στο mail. Το σύστημα αυτό το λειτουργούσα κανονικά χωρίς πρόβλημα.
Με την αγορά καινούργιου android smartphone της Huawei P30 lite, μετά από αίτημα για αναβάθμιση του λογισμικού που ζητούσε, μπλόκαρε η είσοδος και αδυνατούσα να μπω στο κινητό (gesture) ενώ το είχα σημειωμένο. Είχε προλάβει να λειτουργήσει κανονικά για λίγες ώρες όταν ξεκίνησε η λειτουργία του.
Όταν επικοινώνησα με την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας, με σχετική καθοδήγησή τους, έκανα επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων. Όταν όμως προσπάθησα να συνδέσω το κιν. με το gmail μού ζητούσε τον κωδικό του app (το οποίο είχε διαγραφεί λόγω της επαναφοράς).
Σε έλεγχο λογισμικού από την εταιρεία βρήκαν ότι δεν είναι ελαττωματικό το λογισμικό. Μου το είπαν προφορικά στο φυσικό κατάστημα εξυπηρέτησης πελατών. Επίσης είπαν ότι το cloud της μίας εταιρείας με το cloud της άλλης δεν συνδέονται και άρα το θέμα με το email είναι της Google.
Προσπάθησα στη να κατεβάσω από το Google Store το app και από το σταθερό υπολογιστή ή το smartphone, αλλά μου ζητούσε σύνδεση στο mail (που σήμαινε να βάλω τον κωδικό του app πάλι που δεν υπήρχε πλέον). Έτσι έχω αποκλειστεί από το email όχι μόνο από το smarthpone αλλά και από κάθε είδους συσκευή.
Θυμάμαι όμως ότι στο παλιό smartphone που είχα εκτός από το app, μπορούσα να μπω στο email (εάν ήμουν συνδεδεμένος στο wifi) και μέσω notification στο οποίο πατώντας το "Ναι" έμπαινε αυτόματα στο email από το laptop. Τώρα όμως δεν μου δίνει αυτή τη δυνατότητα για να μου έρθει ένας κωδικός για να κάνω verification.
Επίσης πρόσφατα είχα αποσυνδέσει το gmail από το backup email που είχα για λόγους υποψιών που είχα για πιθανό compromise στην ασφάλεια του backup email.
Προσπαθώ να επικοινωνήσω με google και ενώ είδα ότι έχει γραφεία στην Αθήνα, δεν έχουν τηλ ή/και email. Στο Help Center προσπάθησα να βρω άκρη με τις ερωταπαντήσεις για την ανάκτηση του email αλλά χάνω το μπούσουλα.
Πως μπορώ να ανακτήσω την πρόσβαση στο gmail παρακάμπτοντας αυτό το loop; Υπάρχει κάποιος τρόπος να το κάνω μόνος μου με σχετική καθοδήγηση; Ή να απευθυνθώ με κάποιον τρόπο στη google για να μου επιλύσει το θέμα με πιστοποίηση ταυτοπροσωπείας;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την όποια βοήθεια.

2 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 3 έτη

Καλησπέρα Χρήστο

Απ' όσο γνωρίζω, η Google δεν προσφέρει τεχνική υποστήριξη στις δωρεάν υπηρεσίες της.

Στον λογαριασμό σου είχες συνδέσει τον αριθμό του τηλεφώνου σου; Αν ναι, μπορείς να επιλέξεις να σου έρθει μήνυμα με έναν μοναδικό κωδικό εκεί.

Αν όχι, τις άλλες επιλογές σου δίνει; Πρέπει να έχει κάποια επιλογή που να πατάς σε περίπτωση που δεν έχεις πρόσβαση στον authenticator.

Όσο αφορά την ειδοποίηση στο κινητό, κανονικά εμφανίζεται σε όλες τις συσκευές στις οποίες έχεις συνδεδεμένο το Google account σου.

Deleted User απάντησε πριν 3 έτη

Έπρεπε να απενεργοποιήσεις το 2- factor authentication πριν κάνεις επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων.

Και να πάρεις backup εφεδρικούς κωδικούς ,να έχεις σε περίπτωση βλάβης ή απώλειας της συσκευής.

Δεν ξέρω κι εγώ κάτι άλλο που μπορείς να κάνεις.