Dimitris 008 ρώτησε πριν 2 έτη
Καλημέρα σας ,μπορείτε να μου εξηγήσετε τί ακριβώς σημαίνουν αυτά που έχω μαρκάρει στην εικόνα ?
https://snipboard.io/otgn64.jpg
Είμαι στη WIND ,έχει σχέση με το ότι οι υποδομές της τηλεφωνικής γραμμής είναι του ΟΤΕ ?  Δηλ όταν θελήσω να μήν ανανεωθεί το παρόν συμβόλαιό μου που έχω ήδη με τη WIND όταν λήξει ,πρέπει να ενημερωθεί κι ο ΟΤΕ , ευχαριστώ πολύ !!

12 Απαντήσεις

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 2 έτη

Καλημέρα Δημήτρη, πιθανόν κάτι τέτοιο να συμβεί σε περίπτωση που κάνεις κάποια καταγγελία για τον A ή Β λόγο. Για λήξη συμβολαίου η διαδικασία γίνεται από την εταιρεία αλλά δεν ανακατέβεσαι εσύ σε αυτά, τα αναλαμβάνει αυτόματα εκείνη..

 

Dimitris 008 απάντησε πριν 1 έτος

Γειά σου και πάλι Γιώργο. Να ρωτήσω…Κάποια στιγμή μελλοντικά λέω να διακόψω οριστικά το σταθερό τηλέφωνο και το ιντερνετ.  
Στον Πάροχο πρέπει να απευθυνθώ πχ WIND (ή όπου θα είμαι…) ή στον ΟΤΕ /Cosmote μιας κι όλες οι υποδομές γενικά προέρχονται από τον ΟΤΕ ;;

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 1 έτος

Γεια σου Δημήτρη…θα πρέπει να επικοινωνήσεις με τον πάροχο που έχεις αυτή τη στιγμή και να διακόψεις το πρόγραμμα που έχεις…απλά φρόντισε να μην σε δεσμεύει κάποιο συμβόλαιο..

Dimitris 008 απάντησε πριν 11 μήνες

Γειά σας PCsteps ομάδα !! Ίσως να μή το προσέξατε ,αλλά από το κινητό μου δε μπορώ να ανοίξω ερώτηση. Δεν δουλεύουν εκεί στη σελίδα τα εικονίδια να συνδεθώ με το account μου ,και το κουμπί για τον τίτλο επίσης.( Android 11 αν έχει σημασία)

Θέλω να ρωτήσω :: Ξέρουμε με σιγουριά αν υπάρχει περίπτωση να μή γίνεται αλλαγή πακέτου από fiber  σε 2play ;; (Το κλασικό δηλ.)
Επειδή τον άλλο μήνα λήγει το συμβόλαιο με τη WIND και θέλω ένα φθηνό πακέτο. Να ξαναγυρίσω στο παλιό που είχα αρχικά.

Vasilis Lam απάντησε πριν 11 μήνες

Και εγω εχω ακριβως το ιδιο προβλημα απο το κηνιτο, δεν μπορω να απαντισω σε ερωτιση, android 7.1 nougat εχω εγω

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 11 μήνες

Ακόμα αντιμετώπιζετε το ίδιο πρόβλημα? Εγώ στέλνω κανονικά.. 

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 11 μήνες

Όσον αφορά την αλλαγή του συμβολαίου-πακέτου δεν βλέπω τον λόγο να μην γίνεται…επικοινώνησε όμως και μαζί τους..

Dimitris 008 απάντησε πριν 11 μήνες

 Εγώ ναί !! Είτε Α)πάω να πατήσω το “Κάνε μία νέα ερώτηση” από εδώ…

Όλες οι Ερωτήσεις στο PCsteps


…είτε Β)το γκουγκλάρω “pcsteps new question” ,,δεν πατιέται το εικονίδιο για να συνδεθώ και το πεδίο  “τίτλος”  για την ερώτηση αντίστοιχα για την Α και Β περίπτωση.
Δοκίμασα από το κινητό μου με Chrome κι Edge (μόλις τώρα αμέσως που τον κατέβασα.)

Dimitris 008 απάντησε πριν 11 μήνες

Για να συνδεθώ να απαντήσω σε ερώτηση , μπορώ σε οποιαδήποτε ερώτηση να το κάνω !! 

Το να ανοίξω νέα ερώτηση ,αυτό ακριβώς είναι που δεν μπορώ να κάνω από το κινητό !! (εγώ τουλάχιστον.)

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 11 μήνες

Έχεις δίκιο θα διορθωθεί σύντομα, μόνο με Firefox λειτουργεί..

Dimitris 008 απάντησε πριν 10 μήνες

Ενημερωτικά πάντως ,δεν γίνεται αλλαγή από Fiber σε απλή τηλεφωνική γραμμή .Αναγκαστικά πρέπει να κάνεις αίτηση για νέα σύνδεση ,και νέο τηλ. αριθμό.

Και για να δώσει πίσω τον παλιό τηλ. αριθμό η Εταιρία ,μόνο αν δεχθείς την Fiber γραμμή να σου ξαναδώσουν.

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 10 μήνες

Μάλιστα..