Καλησπέρα και καλή χρονιά
Εχω περάσει το team viewer στο PC της δουλειάς και κανω απομακρυσμένο έλεγχο από το λαπτοπ στο σπίτι (εδώ και ένα χρονο) .
Πριν 3 μέρες όταν δοκιμάζω να συνδεθώ. Συνδέομαι για περίπου 10 δευτερόλεπτα και μετά με αποσυνδέει και μπορώ να συνδεθώ μετα από 15 λεπτά και πάλι για 10 δευτερόλεπτα. Επίσης μου εμφανίζει ένα μήνυμα ότι εχω επαγγελματική άδεια (χωρίς όμως να εχω ενεργοποιήσει κατι)
Προσπάθησα να κάνω επανεγκατάσταση αλλα παλι τα ιδια.
Δοκίμασα να συνδεθω στο pc της δουλειάς από άλλο pc και συνδέθηκα χωρίς κανένα προβλημα αρα συμπεραίνω ότι είναι θεμα του δικου μου λαπτοπ.
1)Εχετε καμια ιδεα πως μπορώ να αλλαξω την εμπορικη σε μη εμπορικη χρηση?
2)Μηπως γνωρίζεται αν υπάρχει κάποιος φάκελος στα WINDOWS 10 τύπου cache όπως είναι στα android ουτος ώστε να τον διαγράψω και μετα να ξανακάνω εγκατάσταση ?
Καλησπέρα φίλε μου,
Επειδή έχω ακριβώς το ίδιο πρόβλημα, και για να το πω ευγενικά το teamviewer απλά μαλακίζεται, η λύση που έχω να σου προτείνω είναι να το αντικαταστήσεις με κάποια άλλη αντίστοιχη εφαρμογή.
To Chrome Remote Desktop, το Ammyy ή το Anydesk που δεν το έχουμε παρουσιάσει ακόμα είναι πολύ καλές εναλλακτικές.
1000 ευχαριστω για την απαντηση!
Περιμενω να κάνεις βιντεακι στην σειρά για ηλίθιους για teamviewer :P
Εγραψες με τον τιτλο στο newsletter :D !!!!
Please login or Register to submit your answer