Deleted User ρώτησε πριν 9 μήνες

Γειά σας! Εδώ και 1 χρόνο που έχω αγοράσει το Realme 9 5G από την vodafone. Έχω παρατηρήσει ότι δεν πιάνει 5G παρόλο που έχω σωστές ρυθμίσεις δικτύων κινητής. Αφού έξαξα λίγο μόνος μου, είδα ότι το πρόβλημα είναι ότι το συγκεκριμένο smartphone δεν είναι πιστοποιημένο από την cosmote ούτε από την Nova. Δεν θέλω να βάλω Vodafone καρτοκινητή ούτε να αγοράσω άλλο smartphone προς το παρόν. Μπορείτε να μου προτείνετε κάποια λύση αν υπάρχει;
Κοίταξα αυτό το φόρουμ:  Realme 9 5G - Realme - myPhone

6 Απαντήσεις

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 9 μήνες

Καλησπέρα Κωνσταντίνε, μάλλον δεν έχεις ενεργοποιήσει το 5G από τον πάροχο σου, στείλε sms στην cosmote. Από ότι καταλαβαίνω είναι θέμα του παρόχου, δεν μπορείς να κάνεις εσύ κάτι άλλο.

Κωνσταντίνος Τσιαντός απάντησε πριν 9 μήνες

Κάτι είδα για το ενδεχόμενο να στείλω sms, αλλά δεν είμαι σίγουρος τι θα γράψω και σε πιον αριθμό να το στείλω. Μήπως ξέρετε; 

Κωνσταντίνος Τσιαντός απάντησε πριν 9 μήνες

Έστειλα στο 1333 "5G" και μου έστειλαν ότι "δεν είναι συμβατό με το COSMOTE 5g" 

Κωνσταντίνα Τσάμη απάντησε πριν 9 μήνες

Από τις κριτικές στο skroutz το οποίο επιβεβαιώνει και ένας άλλος πιο πάνω:

"Στο δίκτυο της Cosmote δεν δουλεύει το 5G ,στους υπόλοιπους παρόχους Vodafone ,wind δεν έχω δοκιμάσει.
Edit: τοποθετώντας την κάρτα SIM σε ένα πιστοποιημένο 5g τηλέφωνο και ενεργοποιώντας την εκεί μετά την αφαίρεσα και την έβαλα στο δικό μου τηλέφωνο και πλέον δουλεύει το 5g οπότε όλα καλά.
Edit2:Μια χαρά δουλεύει και το 5g σε nova(πρώην wind)"

Οπότε ακολούθησε αυτά τα βήματα.

Κωνσταντίνα Τσάμη απάντησε πριν 9 μήνες

Άν δεν βρίσκεις κινητό μπορείς να πας σε ένα κατάστημα cosmote να ενεργοποιήσουν την sim σε κάποιο δικό τους.

Κωνσταντίνος Τσιαντός απάντησε πριν 9 μήνες

Οκ, σας ευχαριστώ πολύ!