Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΚατηγορία: Android Κινητά/TabletΔε λειτουργει η οθονη του κινητου
Aggelos Tzev ρώτησε πριν 6 μήνες

Καλησπέρα σας,
Έχω το Xiaomi Redmi Note 13 4G και το πήρα πέρυσι. Σήμερα το απόγευμα, σταμάτησε να λειτουργεί το κάτω μέρος της οθόνης του κινητού μου.  Μετά, το βράδυ, το έκανα επανεκκίνηση, πληκτρολόγησα το pin της κάρτας, πήγα να πατήσω το tick και δεν λειτουργούσε εκείνο το σημείο. Τώρα έχω βγάλει τις sim και το χρησιμοποιώ όσο μπορώ και όπου λειτουργεί χωρίς τις κάρτες. Σκέφτηκα να το πάω για εγγύηση μιας και ισχύει ακόμα αλλά μετά σκέφτηκα και την νέα συσκευή, καθώς είναι να φύγω τις επόμενες μέρες και δε μπορώ να μην έχω κινητό μαζί μου. Εσείς τι θα μου προτείνατε να κάνω;
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

1 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 6 μήνες

Καλησπέρα φίλε μου! Αφού έχεις εγγύηση, η καλύτερη λύση είναι να πας στο επίσημο service να σου αλλάξουν την οθόνη. Ακόμα και να βρεις άλλον τεχνικό που θα το κάνει άμεσα, θα χάσεις την εγγύηση, και δεν αξίζει.