Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΚατηγορία: Διάφοραεκτελωνισμος dhl αγορα απο ebay επειγον
Stavros Seremelis ρώτησε πριν 7 έτη

εγινε αγορα απο ebay κοστους 145 ευρω (170 σε δολαρια) και σταλθηκε μεσω dhl express (επειδη ο πωλητης ειναι βλακας) . η dhl ζηταει 105 ευρω για να εκτελωνισει το πακετο πλας φορους και δασμους που θα προκυψουν. τι μπορω να κανω? μπορω να το εκτελωνισω αλλιως πιο φτηνα? μπορω να το επιστρεψω πισω ? να ζητησω απο τον πωλητη τα χρηματα διοτι μονος του επελεξε dhl express και πως μπορω να αποφυγω τελωνεια μελλοντικα απο ebay ? ευχαριστω πολυ εκ των προτερων . ΣΩΣΤΕ ΜΕ

4 Απαντήσεις

Dimitris απάντησε πριν 7 έτη

Ωχ φίλε μου και εγω την είχα πατήσει πριν καιρό με αγορά tablet 10ρι. Δεν είναι βλάκας αλλα αυτό γίνετε για θέμα ασφάλειας του προϊόντος. Εγώ από 180 που είχε αγορά πλήρωσα αλλα 75 (τελωνείο + dhl). Παντως μου είχαν πει ότι αν θέλω δεν το παραλαμβάνω και ότι μετά από μερικές μέρες θα γυρίσει πίσω. Βέβαια μετά έχεις τρέξιμο με τα χρήματα, πως και αν θα στα επιστρέψουν κ.τ.λ.π 

Έλενα Σωτήρη Staff απάντησε πριν 7 έτη

Η μόνη λύση είναι να αγοράζεις από το ebay Ευρώπης. Από εκεί και πέρα, μπορείς να μην παραλάβεις το προϊόν και να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων από τον πωλητή. Δεν υπάρχει περίπτωση να σου πληρώσει τα έξοδα, καθώς δεν έκανε κάτι λάθος.

Dimitris απάντησε πριν 7 έτη

Καλημέρα. Αν ο πωλητής πάντως είχε κάνει κάποιο λάθος οπως πχ ανάφερε οτι θα σταλεί με άλλο μέσο και όχι με dhl (αλλά να μπορεί να αποδειχτεί αυτό) τότε ίσως μπορέσει να πάρει τα χρήματα πίσω μέσω του paypal. 

Άκης Τίγκας απάντησε πριν 7 έτη

Στο eBay υπάρχει "Resolution Centre" το οποίο συνήθως λειτουργεί υπέρ του αγοραστή και όχι υπέρ του πωλητή. Εφόσον  πιστεύεις ότι υπάρχει λάθος από τον πωλητή πρέπει να περιγράψεις ακριβώς ποια ήταν τα σφάλματα και οι ανακρίβειες του seller. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει αμέσως να συντάξεις την επιστολή σου στη σχετική ενότητα επιστροφής χρημάτων του Resolution Center, και στην υποενότητα της άρνησης παραλαβής του προϊόντος, λόγω λάθος του πωλητή. Αυτό πρέπει να γίνει άμεσα.

Εφόσον επιβεβαιωθούν τα λάθη το πιο πιθανό είναι να σου επιστρέψει το e-Bay αμέσως τα χρήματα, αφού πρώτα γίνει η σχετική διερεύνηση. Σε εμάς τουλάχιστον αυτό έχει γίνει  επανειλημμένως στο παρελθόν, όταν τους περιγράψαμε τα λάθη του πωλητή. Σε μερικές περιπτώσεις δεν μας ζητήθηκε η επιστροφή του προϊόντος, παρά μόνο μας δόθηκε η επιλογή για νέα αποστολή χωρίς λάθη, ή επιστροφή χρημάτων.