Ντανιέλ Γκοτζάι ρώτησε πριν 7 μήνες

Καλησπέρα, το καλοκαίρι που μας πέρασε αγόρασα αυτό το πληκτρολόγιο: Gembird-KB-UML3-01 από ένα γνωστό κατάστημα υπολογιστών κοντά στην γέφυρα Κατεχάκη στην Αθήνα ίσως και ξέρετε ποιο εννοώ. Την πρώτη εβδομάδα που το λειτούργησε ο γιος μου εμφάνισε το εξής πρόβλημα:
Κατά την χρήση, κολλάει το πληκτρολόγιο μαζί με όλες τις συσκευές USB του υπολογιστή και θέλει επανεκκίνηση για να ξεκολλήσει. Το κάνει αυτό σε δύο υπολογιστές. Όταν τους το πήγα για αλλαγή επειδή ήταν στην εγγύηση και ακόμα είναι μου είπαν πως δεν μπόρεσαν να προκαλέσουν το πρόβλημα. Τους είπα να το κρατήσουν παραπάνω και το κράτησαν για όσο ήμασταν διακοπές που δεν το χρειαζόμασταν. Μου είπαν πως δεν μπορούν να κάνουν κάτι γιατί δεν βρίσκουν το πρόβλημα αλλά το πληκτρολόγιο είναι στην εγγύηση. Το πρόβλημα μου το έχει κάνει αρκετές φορές και στουςμδυο υπολογιστές αλλά σε ένα λάπτοπ που το δοκίμασα το έκανε μια φορά αλλά πιο ήπια. Με την αποσύνδεση του έφτιαξε. Συν του ότι το shift κολλάει πατημένο μερικές φορές. Τι μπορώ να κάνω εφόσον το κατάστημα δεν δέχεται να τηρήσει τους όρους της εγγύησης; Όσο καιρό το είχα έγινε αυτό περίπου 5-6 φορές μου φαίνεται απίθανο πως θα τους τύχει να εμφανιστεί το πρόβλημα μέσα σε πέντε λεπτά που το δοκιμάζουν.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων για την απάντηση.

2 Απαντήσεις

Nick Amanatidis απάντησε πριν 7 μήνες

Λογικό συμπέρασμα: Τι λέει η Έλενα για τροφοδοτικά? Ότι επειδή είναι φθηνά δεν σημαίνει ότι είναι και κακά… Για αυτό πάει σε corsair. Γιατί η Έλενα ξέρει… Το ίδιο ισχύει και με τα πληκτρολόγια. Συνήθως πρέπει να παίρνουμε πληκτρολόγιο, περιφερειακά και οτιδήποτε άλλο από καταστήματα με ακριβή εγγύηση ( δηλαδή δεν θα υπάρχει εξαπατιση ή τίποτα τέτοιο. Όπως ειναι ο Κωτσοβολος ή το πλαίσιο ή τα Public.)

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 7 μήνες

Καλημέρα Ντανιέλ

Αρχικά, δες αν υπάρχει εισαγωγέας στην Ελλάδα, ώστε να δεις αν μπορείς να μιλήσεις απευθείας με αυτόν.

Επειδή πρόκειται για σχετικά άγνωστη μάρκα, το πιο πιθανό είναι πως δεν θα καταφέρεις να τον βρεις.

Σε αυτήν την περίπτωση, στείλε ένα email στον συνήγορο του καταναλωτή όπου εξηγείς αναλυτικά το πρόβλημα και κάνε CC το κατάστημα.