Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΚατηγορία: Προγράμματα / SoftwareΕρώτηση για εφαρμογες επικοινωνιας
Δημήτρης Λέκκας ρώτησε πριν 1 έτος

Γειά σας, 
Ποια νομίζετε ως pc steps ότι είναι η καλύτερη εφαρμογή επικοινωνίας για παράδειγμα όπως το Skype,  viber;

3 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 1 έτος

Καλησπέρα Δημήτρη! Καλύτερο ως προς ποια χαρατηριστικό; Αριθμός ατόμων που το χρησιμοποιούν; Ιδιωτικότητα; Κάτι άλλο;

Δημήτρης Λέκκας απάντησε πριν 1 έτος

Kαι τα τρία!

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 1 έτος

Το πιο διάθεσιμο είναι σίγουρα το Messenger. Δεύτερο είναι το Viber στην Ελλάδα, ενώ παγκοσμίως το Whatsapp. Όσο αφορά την ιδιωτικότητα, ξεχνάς οποιοδήποτε από αυτά και πας σε κάποια υπηρεσία σαν το Signal.