Μάριος Κουκλοτίδης ρώτησε πριν 4 έτη

Καλησπέρα σας και καλό υπόλοιπο καλοκαίρι. Θα ήθελα να με βοηθήσετε να απαλλαξω τον υπολογιστή της κοπέλας μου από ένα σφάλμα που λαμβάνει εδώ και μέρες. 
Της εμφανίζεται συνεχώς ένα μήνυμα σφάλματος από το AdobeIPCBroker, λέγοντας ότι δεν μπορεί να τρέξει σωστά λόγω του ότι λείπει ένα συγκεκριμένο .dll αρχείο. Τα συγκεκριμένο σφάλμα της εμφανίζεται εδώ και κάποιες εβδομάδες και δυστυχώς το παράθυρο αυτό ξαναβγαίνει διαρκώς κατά τη χρήση του υπολογιστή. Μιλάμε για Windows 10 σε λαπτοπ. Αν θέλετε μπορώ κάπως να κάνω επισύναψη μια φωτογραφία με το σφάλμα μήπως βοηθήσει; Τι μπορεί να φταίει και πως μπορούμε να το φτιάξουμε; Δεδομένου ότι η κοπέλα μου αυτή τη στιγμή βρίσκεται εκτός Αθηνών, θα πρέπει να την καθοδηγώ βήμα βήμα από μακριά. Ευχαριστώ εκ των προτέρων! 

15 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Καλησπέρα Μάριε και καλό καλοκαίρι

Ποια ακριβώς προγράμματα της Adobe έχει εγκατεστημένα η κοπέλα σου; Για αρχή, μπορεί να δοκιμάσει να τα επανεγκαταστήσει.

Αν δεν δει αποτέλεσμα, θα χρειαστεί να κατεβάσει και να περάσει μόνη της τα συγκεκριμένα dll αρχεία.

Μάριος Κουκλοτίδης απάντησε πριν 4 έτη

Δεν γνωρίζω ακριβώς, πάντως επειδή δεν ψάχνεται, έχει τα προεγκατεστοιμένα από τη μέρα αγοράς του υπολογιστή της. Πρέπει δηλαδή να επανεγκαταστήσουμε όσα προγράμματα έχει ήδη από την Adobe με ελπίδα να λυθεί το ζήτημα; 

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Ναι, αυτή είναι η πιο εύκολη λύση. Όπως είπα, μετά μπορείς να δοκιμάσεις να κατεβάσεις χειροκίνητα το αρχείο, αν υπάρχει διαθέσιμο.

Πάντως, από τη στιγμή που δεν χρησιμοποιείς το συγκεκριμένο πρόγραμμα, κάνε το απλά απεγκατάσταση.

Μάριος Κουκλοτίδης απάντησε πριν 4 έτη

Θυμάμαι ότι της έκανα απεγκατάσταση κάποιο από τα προγράμματα της Adobe που είχε και δεν ήξερε κάνεις μας γιατί υπάρχει, και ήθελα να προσπαθήσω να της βγάλω και το Adobe Cloud, αλλά με αυτό το σφάλμα και επειδή έπρεπε να φύγει εκτός Αθηνών δεν είχα χρόνο να το ψάξω.
Οπότε ουσιαστικά πρέπει να δω τι προγράμματα έχει εγκατεστημένα στο laptop της, να τα επανεγκαταστήσω (δεδομένου ότι είναι διαθέσιμα δωρεάν) και αν δε λυθεί το πρόβλημα να ψάξω χειροκίνητα το dll που λείπει. Αν χρειαστεί η δεύτερη λύση, που τοποθετειται το αρχείο dll που λείπει; 

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Για να σου απαντήσω σε αυτό το ερώτημα, πρέπει να μας πεις ακριβώς ποιο όνομα αρχείου αναφέρει το μήνυμα σφάλματος. 

Μάριος Κουκλοτίδης απάντησε πριν 4 έτη

Το σφάλμα αναφέρει πως:

"Η εκτέλεση κώδικα δεν μπορεί να συνεχιστεί επειδή το στοιχείο CRClient.dll δεν βρέθηκε."

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Το αρχείο μπορείς να το κατεβάσεις από εδώ. Νομίζω πως το path είναι C:>Program Files (x86)>Common Files>Adobe>Adobe Desktop Common>ADS. Αν είναι όντως αυτό, λογικά θα δεις ένα αρχείο με το ίδιο όνομα μέσα. 

Μάριος Κουκλοτίδης απάντησε πριν 4 έτη

Καλησπέρα και συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση. Το αρχείο το κατεβάσαμε αλλά στο path που μου είπατε, μέσα στο φάκελο Adobe Desktop Common, υπάρχει μονάχα ένας φάκελος που λέγεται IPCBox και τίποτα άλλο. 

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Καλησπέρα και πάλι Μάριε

Έχεις ενεργοποιήσει να φαίνονται οι κρυφοί φάκελοι από τις ρυθμίσεις προβολής; Ίσως ο συγκεκριμένος φάκελος να είναι κρυφός.

Μάριος Κουκλοτίδης απάντησε πριν 4 έτη

Καλησπέρα. Δυστυχώς δεν υπάρχει ούτε σαν κρυφός φάκελος. Το σφάλμα, δυστυχώς δεν υποχωρεί με τίποτα. Δεν αφήνει καν τον υπολογιστή να κλείσει, καθώς ο τερματισμός λειτουργίας προσπαθεί να το κλείσει και αυτό ξαναπετάγεται συνεχώς. Ο υπολογιστής πλέον κλείνει μόνο μέσω παρατεταμένη πίεσης του κουμπιού ενέργειας. Πολύ φοβάμαι πως δε θα μας αφήσει να κάνουμε ούτε format που θέλω εγώ να κάνω στον υπολογιστή της. Τι άλλη λύση υπάρχει; 

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Καλησπέρα και πάλι Μάριε

Format δεν γίνεται να μη σε αφήνει να κάνεις, καθώς στο format κάνεις boot από το στικάκι πριν φορτώσουν τα Windows. Οπότε, αυτή είναι η πιο σίγουρη λύση.

Μετά, υπάρχει και η επαναφορά των Windows που είναι περίπου το ίδιο πράγμα.

Μάριος Κουκλοτίδης απάντησε πριν 4 έτη

Για επαναφορά των Windows ήθελα να κάνω, ουσιαστικά ένα fresh start όπως λένε και τα ίδια που είναι περίπου το ίδιο. Καθαρή εκ νέου εγκατάσταση των Windows μέσα από τον ίδιο υπολογιστή θέλω να κάνω με τις ρυθμίσεις που έχει ο ίδιος ο υπολογιστής. Πιστεύετε πως θα μπορέσω να το κάνω; Ρωτάω επειδή το σφάλμα εμποδίζει τον ομαλό τερματισμό λειτουργίας του Laptop και, λογικά, και την επανεκκίνησή του. 

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Δεν μπορώ να σου απαντήσω με σιγουριά, αλλά θεωρώ πιθανό να μην επηρεάσει το σφάλμα στην επαναφορά. Μόνο δοκιμάζοντας θα μάθεις. 

Μάριος Κουκλοτίδης απάντησε πριν 4 έτη

Καλησπέρα. Κατάφερα να κάνω την επαναφορά του υπολογιστή. Τώρα μένει να λύσω μονάχα το θέμα της ανεξήγητης 100% χρήσης των δίσκων, κάνοντας τον υπολογιστή να σέρνεται, δίχως να υπάρχει τίποτα σχεδόν ανοιχτό.

Σας ευχαριστώ πολύ πάντως για την υπομονή και τις συμβουλές σας! 

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 4 έτη

Μετά την επαναφορά έπρεπε να είχε λυθεί το συγκεκριμένο πρόβλημα. Στη διαχείριση εργασίων μπορείς να δεις ποια εφαρμογή χρησιμοποιεί τους δίσκους;