Δημήτρης Λιλής ρώτησε πριν 2 εβδομάδες

Καλησπέρα σας, για τα office που είδα στη σελίδα σας ήθελα να ρωτήσω τι διαφορά έχουν από της Microsoft που κοστίζουν παραπάνω.Επίσης θα λειτουργούν κανονικά άμα συνδέσω λογαριασμό πανεπιστημίου;

1 Απαντήσεις

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 2 εβδομάδες

Γεια σου Δημήτρη, όπως αναφέρουμε και στον οδηγό αγοράς "Όλα τα κλειδιά είναι απόλυτα νόμιμες εκδόσεις, και αυτή η πρακτική μεταπώλησης έχει νομιμοποιηθεί από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.
 
Πρόκειται για τις λεγόμενες άδειες OEM που πωλούνται συνήθως σε κατασκευαστές υπολογιστών, ώστε να μπορούν να αγοράσουν τα Windows πιο φθηνά για να τα εγκαταστήσουν στους υπολογιστές μαζικής παραγωγής.
Με την αγορά μια άδειας, έχουμε πρόσβαση σε όλες τις ενημερώσεις του λειτουργικού αλλά και του λογισμικού της Microsoft, και μπορούμε να αποκτήσουμε το νόμιμο κλειδί μέσα σε λίγα λεπτά χωρίς να ξοδευτούμε.
Έτσι, αν δεν έχουμε ακόμη αναβαθμίσει τον υπολογιστή μας με τα Windows 10 και 11, αλλά και τα γνήσια Microsoft Office, μπορούμε τώρα να τα αποκτήσουμε όλα νόμιμα σε πολύ χαμηλές τιμές.
Εάν συνδέσεις τον λογαριασμό σου από το πανεπιστήμιο δε θα έχεις κάποιο πρόβλημα.