Cpt Vag ρώτησε πριν 2 έτη

Πριν από 1 μήνα περίπου αγόρασα το oneplus nord από ένα κατάστημα στο bestprice και μου έχει εμφανίσει το εξής πρόβλημα όταν το φορτίζω με τον ταχυφορτιστή του η φόρτιση φτάνει μέχρι το 95% και δεν ανεβαίνει άλλο. Με οποιοδήποτε άλλο φορτιστή φτάνει στο 100%. Επικοινώνησα με το κατάστημα και μου είπαν ότι με την πρώτη βδομάδα αγοράς δεν αναλαμβάνουν καμία ευθύνη για οποιαδήποτε εργοστασιακή βλάβη ή μη και μου είπαν να επικοινωνήσω με την oneplus. Επίσης μου είπαν ότι δεν διαίτηθαν κάποιο τμήμα τεχνικής υποστήριξης ώστε να με συμβουλέψουν τι να κάνω για αυτό. Ψάχνω σε διάφορα φόρουμ για το συγκεκριμένο πρόβλημα και άλλοι λέγαν ότι είναι φυσιολογικό ενώ άλλοι ότι είναι bag του λογισμικού. Έπειτα επικοινώνησα με την oneplus και ότι και να με συμβούλεψαν για να διορθώσω το σφάλμα το είχα κάνει και μόνος μου οπότε δε βρήκα άκρη. Αργότερα έκανα μία προσπάθεια να επικοινωνήσω ξανά μαζί τους αλλά και πάλι τα ίδια μου λέγαν. Ο φορτιστής πάντως και το καλώδιο του δεν έχουν καμία υλική ζημία ούτε το κινητό. Έχει συμβεί σε κάποιον άλλον κάτι παρόμοιο με συσκευή oneplus; Έχετε στο νου σας κάποια λύση; Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.     

1 Απαντήσεις

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 2 έτη

Καλησπέρα φίλε μου, από τη στιγμή που φορτίζει κανονικά με άλλους φορτιστές, το πιο πιθανό είναι να έχει κάποιο πρόβλημα είτε ο ίδιος ο φορτιστής είτε έχει να κάνει με το υλικολογισμικό του κινητού σε σχέση με το δικό τους πρότυπο φόρτισης...Εάν ισχύει το τελευταίο, τότε με κάποιο μελλοντικό update θα διορθωθεί..Πάντως στο παρελθόν είχα αντιμετωπίσει πρόβλημα με φορτιστή της one plus, o οποίος ήταν ελαττωματικός..