Πρόσφατα πήγα το λάπτοπ μου για επισκευή στο κατάστημα από το οποίο το πήρα. Μάλλον η επισκευή θα πάρει πολύ περισσότερο από όσο περίμενα για μια απλή αλλαγή μπαταρίας. Ίσως πάνω από μήνα. Πότε μπορώ να ζητήσω αποζημίωση ή πλήρη αντικατάσταση της συσκευής. Υπάρχει, νομικά, ανωτερο όριο στο χρόνο επισκευής; Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!
Καλησπέρα Γιώργο
Δυστυχώς, δεν γνωρίζουμε τι ισχύει στη συγκεκριμένη περίπτωση. Το πιο πιθανό είναι πως υπάρχει κάποια δικλείδα που προταστεύει τον καταναλωτή. Καλό είναι να επικοινωνήσεις με τον συνήγορο του καταναλωτή για να πληροφορηθείς έγκυρα.
Θα δω πως θα πάει και θα επικοινωνήσω αν είναι. Ευχαριστώ πολύ!
Και εγω την ιδια απορια εχω.
Μηπως μαθατε τιποτα νεοτερο εν τω μεταξυ;
Please login or Register to submit your answer