Καλημέρα και καλό μήνα. Μου βγάζει αυτό το μήνυμα. Πως μπορώ να το σταματήσω?
Καλημέρα Δημήτρη! Πότε ακριβώς εμφανίζεται το συγκεκριμένο σφάλμα;
Κάθε 1 λεπτό αφού το κλείσω μετά από 1 λεπτό τι ξανά βγάζει
Τι μπορεί να φταίει?
Έχεις εγκατεστημένο κάποιο λογισμικό με το όνομα TrustViewer; Αν ναι, δοκίμασε να το επανεγκαταστήσεις.
Έχω αλλά αν πάω για να του κάνω απεγκατασταση δεν μου το δείχνει
Να δοκιμάσω από άλλο προφίλ που έχω στον υπολογιστή?
Ναι, μπορείς να δοκιμάσεις από άλλο προφιλ. Επίσης, ρίξε μια ματιά εδώ.
Θα δοκιμάσω πρώτα από άλλο προφίλ αλλά αυτό παίζει ρόλο?
Λογικά όχι, αλλά ποτέ δεν ξέρεις.
Δοκίμασα και ένα πρόγραμμα από το αρχείο που μου είπατε αλλά δεν το βρίσκει
Μπήκα από άλλο προφίλ δεν μπορώ να του κάνω απεγκατασταση αλλά μέχρι στιγμής δεν μου βγάζει το μήνυμα
Δοκίμασε να το εγκαταστήσεις ξανά χωρίς απεγκατάσταση, ίσως τότε εμφανιστεί κανονικά στη λίστα προγραμμάτων.
Έκανα την εγκατάσταση αλλά δεν μου το εμφανίζει
Δεν μου εμφανίζει για απεγκατασταση
Στην αναζήτηση βρήκες το εκτελέσιμο αρχείο, όχι την ίδια την εφαρμογή, οπότε λογικό. Δες αν φαίνεται στον πίνακα ελέγχου ή στις ρυθμίσεις εφαρμογών.
Δεν φαίνεται
Το ξανά κατέβασα τι μπορω να κανω για να μην το βγάζει πχ να το απεγκαταστήσω παρόλο που δεν το εμφανίζει στα προγράμματα
Νομίζω πως το έφτιαξα
Τελικά που βρισκόταν το πρόβλημα;
Κατέβασα το net framework και κάτι άλλα και μέχρι στιγμής δεν μου έχει βγάλει το μήνυμα. Ελπίζω να είναι οκ τώρα
Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση Δημήτρη!
Please login or Register to submit your answer