Μόλις δημιούργησα έναν λογαριασμό στο PayPal και εκκρεμεί η επιβεβαίωση email. Το πρόβλημα είναι ότι δεν μου έχει αποσταλεί κανένα σχετικό email από το PayPal στον λογαριασμό μου , ο οποίος είναι Google mail. Έχω ψάξει παντού αλλά ούτε στα μπλοκαρισμένα βρίσκεται κ έτσι δεν μπορώ να προχωρήσω στην ολοκλήρωση της διαδικασίας. Τι φταίει και τι πρέπει να κάνω?
Καλησπέρα Μαρία.
Μπορείς να μπεις στο προφίλ του paypal; Αν ναι, βεβαιώσου ότι η διεύθυνση email είναι σωστή.
Γεια σου Έλενα,
μπορώ να μπω στο προφίλ και έχω βάλει σίγουρα σωστά το email..
Καλημέρα !! Θα σου πρότεινα να επικοινωνήσεις με το support του Paypal.
Περίμενε όμως και τί θα σου πεί η Έλενα.
Σου γράφει κάπου ότι το email δεν έχει επιβεβαιωθεί; Αν ναι, δες αν υπάρχει επιλογή να σου ξανασταλεί. Αν δεν βρεις τέτοια επιλογή, στείλε ένα μήνυμα στο support όπως λέει και ο Δημήτρης.
Υπάρχει τέτοια επιλογή και ενώ την έχω πατήσει πολλές φορές, δεν έχει αποσταλεί email.. Άρα αναγκαστικά θα επικοινωνήσω με την υπηρεσία πελατών.
Σας ευχαριστώ πολύ. :)
Στα "Ανεπιθύμητα" μηνύματα κοίταξες ? Κι αν δεν υπάρχει κάτι, επικοινώνησε με το support όπως είπαμε. Γειά !!
Please login or Register to submit your answer