Πολύ ασταθές σύνδεση, χωρίς έκπτωση εδώ και 5 χρόνια, επικοινώνησα μαζί τους και λένε κάντε οποία νομική διαδικασία !! Να κάνω αναφορά καταγγελία στην ΕΕΤΤ ?
Φιλικά
Καλησπέρα Αχιλλέα
Αφού είσαι πελάτης 5 χρόνια και δεν είσαι ευχαριστημένος, καλό είναι να αλλάξεις πάροχο. Μετά από 24 μήνες λήγει το συμβόλαιο και δεν έχεις δέσμευση.
Σύμφωνα με τον κανονισμό δικαιούσαι να ζητήσεις να επανορθώσουν ή να σε αποζημιώσουν με κάποιο από τα ακόλουθα:
-Έκπτωση στον λογαριασμό.
-Επιστροφή τμήματος ή συνόλου του παγίου
-Δυνατότητα για διακοπή του συμβολαίου χωρίς χρέωση. (Επιλέγεις άλλον πάροχο)
Ωστόσο, δεν γνωρίζουμε κατά πόσον το χρονικό περιθώριο που τους έχει δοθεί από τις αρχές τους επιτρέπει να κάνουν τους Κινέζους.
Καλό είναι να απευθυνθείς στον Συνήγορο του Πολίτη και στην ΕΕΤΤ.
Καλημέρα Δημήτρη
Άλλη φορά να ανοίγεις δική σου ερώτηση για τις απορίες σου, καθώς δεν υπάρχει λόγος να πηγαίνουν ειδοποιήσεις σε άλλους χρήστες.
Όσο αφορά την ταχύτητα που έπρεπε να πιάνεις στις συσκευές σου, είναι αυτή στην οποία συγχρονίζει το router σου. Το ότι έχεις 50αρα γραμμή, δεν σημαίνει ότι στην πράξη πιάνεις σίγουρα 50mbps. Στις ρυθμίσεις του router τι ταχύτητα βλέπεις;
Δεν μπορώ να σου δώσω συγκεκριμένες οδηγίες, καθώς κάθε router έχει διαφορετικό περιβάλλον.
Εμένα η σχετική ένδειξη βρίσκεται στη υποενότητα status της ενότητας WAN με την ονομασία Actual Rate(Up/Down). Σε εμένα η ταχύτητα μετριέται σε kbps, αλλά εσένα μπορεί να τη δείχνει και σε Mbps.
Please login or Register to submit your answer