Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΚατηγορία: ΕρωτήσειςΜια βλάβη που δεν βρίσκεται
Νικος Βερβέρης ρώτησε πριν 5 έτη
Γεια σας. Πριν ενάμιση χρόνο κάναμε μια αγορά ενός ακριβού Laptop της MSI. Από την πρώτη μέρα αντιμετωπίσαμε ένα σοβαρό πρόβλημα. Το Laptop εκεί που δούλευε έκλεινε μόνο του και ύστερα από κάποιο χρονικό διάστημα ξανάνοιγε. Το δεύτερο πρόβλημα που αντιμετωπίσαμε περίπου μετά από 2 βδομάδες ήταν ότι, πατώντας το κουμπί της έναρξης πολλές φορές το μηχάνημα δεν άνοιγε. Για την ακρίβεια έδειχνε να δουλεύει ο υπολογιστής αλλά δεν άνοιγε η οθόνη. Λύσαμε προσωρινά το ζήτημα αυτό συνδέοντας κάθε φορά που το παρουσίαζε μια εξωτερική οθόνη. Το Laptop αυτό το χρησιμοποιεί ο γιος μου στο διδακτορικό του στο εξωτερικό και δεν μπορούσε να μείνει ούτε μια μέρα χωρίς το εργαλείο της δουλειάς του. Μας είχαν πεί από την εταιρεία ότι θα πρέπει να το πάμε στο σέρβις. Τελικά μετά από 1,5 χρόνο έγινε δυνατή η μεταφορά του στο σέρβις (ΑΛΜΑΝ ΕΛΛΑΣ) όπου το πήγαμε αυτοπροσώπως και εξηγήσαμε το πρόβλημα το οποίο τους είπαμε ότι δεν το παρουσιάζει συνεχώς αλλά περιστασιακά και απρόβλεπτα. Μετά από 18 ημέρες μας πήραν τηλέφωνο και μας είπαν ότι δεν βλέπουν καμιά βλάβη και ότι πρέπει να πληρώσουμε 26 ευρώ συν την κούριερ. Το μηχάνημα είναι στην εγγύηση και απλά κάνω το ερώτημα κατά πόσο είναι πρέπον να πληρώνουμε την ανικανότητα επισκευής της υπαρκτής βλάβης.
 

1 Απαντήσεις

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 5 έτη

Καλησπέρα Νίκο, ναι σίγουρα κάτι τέτοιο είναι άδικο, αλλά έτσι δουλεύουν οι περισσότεροι – δεν θα μπουν στο κόπο να ψάξουν εάν κάτι δεν είναι προφανές. Θα πρέπει να βρείτε κάποια αιτία-μοτίβο που δημιουργεί κάθε φορά το πρόβλημα για να έχεις αντίλογο. Εάν είναι εφικτό βγάλε κάποιο video έτσι ώστε να έχεις κάποιο αποδεικτικό στοιχείο. Είναι κρίμα καθώς είναι μία ακριβή συσκευή και τελειώνει η εγγύηση. Εν ανάγκη στείλτε κάποιο email στα κεντρικά της εταιρείας, αναφέρετε το πρόβλημα και κάντε παράπονα.