Katerina Polym ρώτησε πριν 4 έτη

Καλημέρα σας,
 Σας παρακαλώ αν μπορείτε να μου δώσετε μια άμεση λύση... ο υπολογιστής μου πετάει συνεχώς μπλε οθόνες με διαφορετικούς κωδικούς κάθε φορά. Απο την προηγούμενη εβδομάδα έχει πετάξει συνολικά 6 μπλε οθόνες με κωδικούς: α) CUSTOM ERROR β) PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA     γ)FAULTY_HARDWARE_CORRUPTED_PAGE

7 Απαντήσεις

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 4 έτη

Καλησπέρα Κατερίνα, αρχικά ρίξε μία ματιά στον σχετικό μας οδηγό για να μας δώσεις περισσότερες πληροφορίες για το που οφείλονται οι μπλε οθόνες που βλέπεις.

Katerina Polym απάντησε πριν 4 έτη

  1. FAULTY_HARDWARE_CORRUPTED_PAGE : Bugcheck code: 0x12B (0xFFFFFFFFC00002C4, 0x8A9, 0x2258A7C4690, 0xFFFFCF81323D5000 ntoskrnl.exe (nt+0x3DDA20)
  2. PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA : Bugcheck code: 0x50 (0xFFFFB285A88ED580, 0x2, 0xFFFFF8066FE0A5AC, 0x2 ntfs.sys (0xFFFFF8066FE0A5AC)

  3. FAULTY_HARDWARE_CORRUPTED_PAGE :Bugcheck code: 0x12B (0xFFFFFFFFC00002C4, 0x52D, 0x1471862E2B0, 0xFFFF98001AC76000 ntoskrnl.exe (nt+0x3DDA20
  4. PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA : Bugcheck code: 0x50 (0xFFFF87039C422070, 0x2, 0xFFFFF8047A3217A5, 0x2 ntoskrnl.exe
  5. UNEXPECTED_STORE_EXCEPTION Bugcheck code: 0x154 (0xFFFFBF0721C77000, 0xFFFFBA07AE2F6740, 0x1, 0x0) ntkrnlmp.exe (nt!SeConvertSidToStringSid+0x209E)

  6. UNEXPECTED_STORE_EXCEPTION Bugcheck code: 0x154 (0xFFFFBF0721C77000, 0xFFFFBA07AE2F6740, 0x1, 0x0  ntoskrnl.exe (nt+0x3DDA20

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 4 έτη

Καλησπέρα Κατερίνα, το πρόβλημα πιθανόν εντοπίζεται στη μνήμη ram του συστήματος σου...Αρχικά βεβαιώσου ότι οι drivers του υπολογιστή σου είναι ενημερωμένοι...Μετά κάνε έναν έλεγχο στο ram του υπολογιστή σου με το memtest.

Katerina Polym απάντησε πριν 4 έτη

Καλησπέρα σας και πάλι,
Ορισμένοι drivers μου δεν ήταν ενημερωμένοι τους έλεγξα με το Auslogics και μερικούς τους ενημέρωσα από την εφαρμογή.Απο τη διαχείριση συσκευών δεν γινόταν ενημέρωση.
Ωστόσο, δεν μπορώ να βρω ένα πρόγραμμα με το οποίο να μπορώ να ενημερώσω όλους τους drivers συνολικά, χωρίς πληρωμή.

Deleted User απάντησε πριν 4 έτη

Κατερίνα ,για τους drivers μπορείς να πας στο σάιτ του κατασκευαστή του υπολογιστή ,αν είναι λάπτοπ .

Αν είναι σταθερός υπολογιστής ,στο σάιτ του κατασκευαστή της μητρικής. Τα δωρεάν προγράμματα για drivers είναι απάτες συνήθως.  Υπάρχει καλύτερος από τον κατασκευαστή ??
https://www.pcsteps.gr/17292-πρόγραμμα-για-εύρεση-drivers-απάτες
Ακόμα και για άγνωστες συσκευές ,υπάρχει λύση.
https://www.pcsteps.gr/233-πώς-βρίσκω-drivers

Katerina Polym απάντησε πριν 4 έτη

Καλημέρα σας και πάλι,
Με τους drivers το έλεγξα χθες στη σελίδα του κατασκευαστή και μου είπε ότι δεν υπάρχει καμία ενημέρωσηdl driver που πρέπει να γίνει...
Ελέγχω τη RAM μέσω του διαγνωστικού των windows και στη διαδικασία ελέγχου στην κατάσταση μου λέει πως έχουν εντοπιστεί προβλήματα υλικού.

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 4 έτη

Εάν έχεις παραπάνω από δύο ram δοκίμασε να αφαιρέσεις τη μία από της δύο και κάνε ξανά τον έλεγχο για να εντοπίσεις ποια είναι η ελαττωματική..Η επόμενη κίνηση είναι να μας δώσεις πληροφορίες για αυτές που ήδη έχεις έτσι ώστε να σου προτείνουμε τις κατάλληλες...