Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsμπλε οθόνη στα win7 ultimate x64
cris ρώτησε πριν 8 έτη

Γεια σου Άγγελε Όπως λέει και ο τίτλος το τελευταίο δίμηνο έτσι ξαφνικά έχω μπλε οθόνες.
Υπάρχει περίπτωση να μην έχω για πολύ καιρό και ξαφνικά εκεί που ανεβάζω κάτι στο cloud,
όπως μόλις πριν συνέβει αυτό, να μου βγάλει μπλε οθόνη. άλλη φορά κάνω κλικ σε σύνδεσμο απο το email συνδέομε στο internet
και μου βγάζει μπλε οθόνη. Επίσης μπορεί για πολλή καιρό να είναι όλα εντάξει και ξαφνικά πάλι μπλε οθόνη.
Μήπως φταίνε η μνήμη RAM που πάλιωσε ή ο επεξεργαστής;Μπορείς να βοηθήσεις.Στο διαδίκτυο που έψαξα δεν βρήκα καμία βοήθεια.
Παρακάτω σου δίνω το αρχείο λάθους που μου έβγαλε πριν λίγο(μπλε οθόνη) ενώ ανέβαζα αρχεία σε λογαριασμό μου στο cloud.
Υπογραφή προβλήματος:
Όνομα συμβάντος προβλήματος: BlueScreen
Έκδοση λειτουργικού συστήματος: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Αναγνωριστικό τοπικών ρυθμίσεων: 1032 Πρόσθετες πληροφορίες για το πρόβλημα:
BCCode: 4a
BCP1: 000000007789DA2A
BCP2: 0000000000000002
BCP3: 0000000000000000
BCP4: FFFFF8800AFF7B60
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1 Αρχεία για την περιγραφή του προβλήματος:
C:\Windows\Minidump\011216-14773-01.dmp
C:\Users\cris\AppData\Local\Temp\WER-35927-0.sysdata.xml Ανάγνωση της δήλωσής μας προστασίας προσωπικών δεδομένων ενώ είστε συνδεδεμένοι:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0408 Εάν η ηλεκτρονική δήλωση απορρήτου δεν είναι διαθέσιμη, διαβάστε τη δήλωση απορρήτου χωρίς σύνδεση:
C:\Windows\system32\el-GR\erofflps.txt

Χαρακτηριστικά του υπολογιστή μου: -Gigabyte GA-Z77X-UD3H BIOS F18, Intel i5-3570K 4340MHZ(103x42), Scythe Mugen 2 rev.B, 8GB(4Χ2GB) RAM Kingston,
ASUS HD7770-DC-1GD5-V2 1GB PCI-E, 1ος HDD WDC WD1003FZEX 1TB, 2οςHDD WDC WD5001AALS 500GB,
Toshiba external USB 2.0 HDD 1TB χωρίς τροφοδοσία 2.5", Samsung CLP-310 color laser, NATEC GENESIS RX66 USB K/Β,
LOGITECH M510 USB WIRELESS MOUSE, USB HUB ΜΕ 4 θυρες USB2.0 με δική του τροφοδοσία, CyberPower CP1300EPFCLCD 1300VA/780W,
Tagan TG 480W-U01,1η EIZO FlexScan M100 19", 2η HP LP1965 19",3η HP LP1965 19",ΗΧΕΙΑ Logitech S-220 2.1 -Win7 x64 Ultimate GR SP1

22 Απαντήσεις

Υποστήριξη PCsteps (Νίκος) απάντησε πριν 8 έτη

Καλύτερα να μας γράψεις το report του Whocrashed

cris απάντησε πριν 8 έτη

 Καλημέρα Δεν υπάρχει κανένα αρχείο memory.dmp
System Information (local)
Computer name: BELAS
Windows version: Windows 7 Service Pack 1, 6.1, build: 7601
Windows dir: C:\Windows
Hardware: Gigabyte Technology Co., Ltd., Z77X-UD3H
CPU: GenuineIntel Intel(R) Core(TM) i5-3570K CPU @ 3.40GHz Intel586, level: 6
4 logical processors, active mask: 15
RAM: 8548036608 bytes total

Crash Dump Analysis
Crash dump directory: C:\Windows\Minidump

Crash dumps are enabled on your computer.

On Tue 12/1/2016 6:40:37 μμ GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\011216-14773-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x73C40)
Bugcheck code: 0x4A (0x7789DA2A, 0x2, 0x0, 0xFFFFF8800AFF7B60)
Error: IRQL_GT_ZERO_AT_SYSTEM_SERVICE
file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
Bug check description: This indicates that a thread is returning to user mode from a system call when its IRQL is still above PASSIVE_LEVEL.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.

Conclusion
One crash dump has been found and analyzed. No offending third party drivers have been found. Connsider using WhoCrashed Professional which offers more detailed analysis using symbol resolution. Also configuring your system to produce a full memory dump may help you.

Read the topic general suggestions for troubleshooting system crashes for more information.

Note that it's not always possible to state with certainty whether a reported driver is responsible for crashing your system or that the root cause is in another module. Nonetheless it's suggested you look for updates for the products that these drivers belong to and regularly visit Windows update or enable automatic updates for Windows. In case a piece of malfunctioning hardware is causing trouble, a search with Google on the bug check errors together with the model name and brand of your computer may help you investigate this further. Επίσης το BlueScreenView έβγαλε το παρακάτω λάθος: Filename : ntoskrnl.exe
Address In Stack : ntoskrnl.exe+731e9
From Address : fffff800`0321f000
To Address : fffff800`0380b000
Size : 0x005ec000
Time Stamp : 0x5625815c
Time String : 20/10/2015 1:48:44 πμ
Product Name : Microsoft® Windows® Operating System
File Description : NT Kernel & System
File Version : 6.1.7601.19045 (win7sp1_gdr.151019-1254)
Company : Microsoft Corporation
Full Path : C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe και: Filename : wmiacpi.sys
Address In Stack : wmiacpi.sys+4df7b60
From Address : fffff880`06200000
To Address : fffff981`06209000
Size : 0x0000010100009000
Time Stamp : 0x4a5bc3b6
Time String : 14/7/2009 1:31:02 πμ
Product Name :
File Description :
File Version :
Company :
Full Path :

Υποστήριξη PCsteps (Νίκος) απάντησε πριν 8 έτη

Δοκίμασε να κάνεις εγκατάσταση τον atheros lan driver

cris απάντησε πριν 8 έτη

Ευχαριστώ για την απάντηση
Είναι πολύ πιθανό να φταίει ο lan driver γιατί 9 στις 10 φορές που το έκανε γινόταν αφού συνδεόμουν στο internet.
Κατέβασα τον driver έκανα απεγκατάσταση τον προηγούμενο και έκανα εγκατάσταση τον ίδιο πάλι γιατί δεν έχει αλλάξει η έκδοση και ελπίζω να μην έχω πάλι μπλε οθόνη.
Ευχαριστώ, αν χρειαστεί θα επικοινωνήσω πάλι μαζί σου Νίκο.

cris απάντησε πριν 8 έτη

Και πάλι μπλε οθόνη. Την μπλε οθόνη την έβγαλε πάλι αφού έκανα κλικ σε σύνδεσμο από email για σύνδεση στο Internet. Μήπως κάποιος άλλος driver αλλά ποιός;  Λες να χρειαστώ format δεν έχω όρεξη πάλι από την αρχή όλα εγκατάσταση Υπογραφή προβλήματος:
Όνομα συμβάντος προβλήματος: BlueScreen
Έκδοση λειτουργικού συστήματος: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Αναγνωριστικό τοπικών ρυθμίσεων: 1032 Πρόσθετες πληροφορίες για το πρόβλημα:
BCCode: 19
BCP1: 0000000000000020
BCP2: FFFFFA8006B95C00
BCP3: FFFFFA8006B95C20
BCP4: 0000000004020010
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1 Αρχεία για την περιγραφή του προβλήματος:
C:\Windows\Minidump\011516-17550-01.dmp
C:\Users\cris\AppData\Local\Temp\WER-38719-0.sysdata.xml Ανάγνωση της δήλωσής μας προστασίας προσωπικών δεδομένων ενώ είστε συνδεδεμένοι:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0408 Εάν η ηλεκτρονική δήλωση απορρήτου δεν είναι διαθέσιμη, διαβάστε τη δήλωση απορρήτου χωρίς σύνδεση:
C:\Windows\system32\el-GR\erofflps.txt

Αποτέλεσμα από το WhoCrashed: System Information (local)

Computer name: BELAS
Windows version: Windows 7 Service Pack 1, 6.1, build: 7601
Windows dir: C:\Windows
Hardware: Gigabyte Technology Co., Ltd., Z77X-UD3H
CPU: GenuineIntel Intel(R) Core(TM) i5-3570K CPU @ 3.40GHz Intel586, level: 6
4 logical processors, active mask: 15
RAM: 8543232000 bytes total

Crash Dump Analysis
Crash dump directory: C:\Windows\Minidump

Crash dumps are enabled on your computer.

On Fri 15/1/2016 6:57:50 μμ GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\011516-17550-01.dmp
This was probably caused by the following module: tcpip.sys (tcpip+0x8CD26)
Bugcheck code: 0x19 (0x20, 0xFFFFFA8006B95C00, 0xFFFFFA8006B95C20, 0x4020010)
Error: BAD_POOL_HEADER
file path: C:\Windows\system32\drivers\tcpip.sys
product: Λειτουργικό σύστημα Microsoft® Windows®
company: Microsoft Corporation
description: Πρόγραμμα οδήγησης TCP/IP
Bug check description: This indicates that a pool header is corrupt.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem. This might be a case of memory corruption. More often memory corruption happens because of software errors in buggy drivers, not because of faulty RAM modules.
The crash took place in a standard Microsoft module. Your system configuration may be incorrect. Possibly this problem is caused by another driver on your system that cannot be identified at this time. Αποτέλεσμα από το BlueScreenView: Dump File : 011516-17550-01.dmp
Crash Time : 15/1/2016 8:57:50 μμ
Bug Check String : BAD_POOL_HEADER
Bug Check Code : 0x00000019
Parameter 1 : 00000000`00000020
Parameter 2 : fffffa80`06b95c00
Parameter 3 : fffffa80`06b95c20
Parameter 4 : 00000000`04020010
Caused By Driver : tcpip.sys
Caused By Address : tcpip.sys+8cd26
File Description :
Product Name :
Company :
File Version :
Processor : x64
Crash Address : ntoskrnl.exe+73c40
Stack Address 1 :
Stack Address 2 :
Stack Address 3 :
Computer Name :
Full Path : C:\Windows\Minidump\011516-17550-01.dmp
Processors Count : 4
Major Version : 15
Minor Version : 7601
Dump File Size : 292.613
Dump File Time : 15/1/2016 8:58:45 μμ και  Filename : ntoskrnl.exe
Address In Stack : ntoskrnl.exe+1aacbe
From Address : fffff800`03265000
To Address : fffff800`03851000
Size : 0x005ec000
Time Stamp : 0x5625815c
Time String : 20/10/2015 1:48:44 πμ
Product Name : Microsoft® Windows® Operating System
File Description : NT Kernel & System
File Version : 6.1.7601.19045 (win7sp1_gdr.151019-1254)
Company : Microsoft Corporation
Full Path : C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe
================================================== ==================================================
Filename : tcpip.sys
Address In Stack : tcpip.sys+8cd26
From Address : fffff880`02001000
To Address : fffff880`02200000
Size : 0x001ff000
Time Stamp : 0x533f5bd4
Time String : 5/4/2014 3:26:44 πμ
Product Name :
File Description :
File Version :
Company :
Full Path :

Υποστήριξη PCsteps (Νίκος) απάντησε πριν 8 έτη

 Έχεις τίποτα εγκατεστημένα προγράμματα που κάνουν παρακολούθηση της σύνδεσης σου για σφάλματα ή για επιθέσεις ή κάτι παρόμοιο;

cris απάντησε πριν 8 έτη

Αυτά που έχω σαν προστασία είναι:

  1. Bitdefender IS 2016
  2. Malwarebytes Antimalware
  3. Zemana Antilogger
  4. Malwarebytes AntiExploit
  5. CCleaner με το Enable browser monitoring
  6. SpyProtector του Security Task Manager(Αυτό το έβαλα πρώτη φορά, αν θυμάμαι καλά πριν 2-3 μήνες, και μάλλον από τότε άρχισε να βγάζει μπλε οθόνες).Θα το απενεργοποιήσω και θα δω τι γίνεται. Αν έχει καμιά άλλη ιδέα που μπορεί να φταίει πες μου.Επίσης ποια είναι η γνώμη σου για το  SpyProtector του Security Task Manager;Αξίζει ή να το βγάλω τελείως; Τώρα θα δοκιμάσω χωρίς αυτό και βλέπουμε. Περιμένω τη γνώμη σου και ευχαριστώ πολύ που απάντησες. Χρήστος.

cris απάντησε πριν 8 έτη

Και με απενεργοποιημένο το SpyProtector του Security Task Manager πάλι μπλε οθόνη. 8 στις 10 φορές αυτό γίνεται όταν από το thunderbird κάνω κλικ σε σύνδεσμο για το Internet. Παλαιότερα δεν το έκανε αυτό.Μήπως φταίει κάποια ρύθμιση απο τα bitdefender, malwarebytes, antiexploit, zemana, ccleaner;

Υπογραφή προβλήματος:
Όνομα συμβάντος προβλήματος: BlueScreen
Έκδοση λειτουργικού συστήματος: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Αναγνωριστικό τοπικών ρυθμίσεων: 1032
Πρόσθετες πληροφορίες για το πρόβλημα:
BCCode: 4a
BCP1: 000000007756DA2A
BCP2: 0000000000000002
BCP3: 0000000000000000
BCP4: FFFFF8800AB30B60
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1
Αρχεία για την περιγραφή του προβλήματος:
C:\Windows\Minidump\011616-16536-01.dmp
C:\Users\cris\AppData\Local\Temp\WER-39780-0.sysdata.xml
Ανάγνωση της δήλωσής μας προστασίας προσωπικών δεδομένων ενώ είστε συνδεδεμένοι:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0408
Εάν η ηλεκτρονική δήλωση απορρήτου δεν είναι διαθέσιμη, διαβάστε τη δήλωση απορρήτου χωρίς σύνδεση:
C:\Windows\system32\el-GR\erofflps.txt

Από το WhoCrashed:
System Information (local)
--------------------------------------------------------------------------------
Computer name: BELAS
Windows version: Windows 7 Service Pack 1, 6.1, build: 7601
Windows dir: C:\Windows
Hardware: Gigabyte Technology Co., Ltd., Z77X-UD3H
CPU: GenuineIntel Intel(R) Core(TM) i5-3570K CPU @ 3.40GHz Intel586, level: 6
4 logical processors, active mask: 15
RAM: 8548036608 bytes total

--------------------------------------------------------------------------------
Crash Dump Analysis
--------------------------------------------------------------------------------
Crash dump directory: C:\Windows\Minidump
Crash dumps are enabled on your computer.
On Sat 16/1/2016 2:26:24 μμ GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\011616-16536-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x73C40)
Bugcheck code: 0x4A (0x7756DA2A, 0x2, 0x0, 0xFFFFF8800AB30B60)
Error: IRQL_GT_ZERO_AT_SYSTEM_SERVICE
file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
Bug check description: This indicates that a thread is returning to user mode from a system call when its IRQL
is still above PASSIVE_LEVEL.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.
On Fri 15/1/2016 6:57:50 μμ GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\011516-17550-01.dmp
This was probably caused by the following module: tcpip.sys (tcpip+0x8CD26)
Bugcheck code: 0x19 (0x20, 0xFFFFFA8006B95C00, 0xFFFFFA8006B95C20, 0x4020010)
Error: BAD_POOL_HEADER
file path: C:\Windows\system32\drivers\tcpip.sys
product: Λειτουργικό σύστημα Microsoft® Windows®
company: Microsoft Corporation
description: Πρόγραμμα οδήγησης TCP/IP
Bug check description: This indicates that a pool header is corrupt.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
This might be a case of memory corruption. More often memory corruption happens because of software errors in buggy drivers,
not because of faulty RAM modules.
The crash took place in a standard Microsoft module. Your system configuration may be incorrect.
Possibly this problem is caused by another driver on your system that cannot be identified at this time.
--------------------------------------------------------------------------------
Conclusion
--------------------------------------------------------------------------------
2 crash dumps have been found and analyzed. No offending third party drivers have been found. Connsider
using WhoCrashed Professional which offers more detailed analysis using symbol resolution.
Also configuring your system to produce a full memory dump may help you.

Read the topic general suggestions for troubleshooting system crashes for more information.

Note that it's not always possible to state with certainty whether a reported driver is responsible
for crashing your system or that the root cause is in another module. Nonetheless it's suggested you look
for updates for the products that these drivers belong to and regularly visit Windows update or enable automatic updates for Windows.
In case a piece of malfunctioning hardware is causing trouble, a search with Google on the bug check errors together
with the model name and brand of your computer may help you investigate this further.

Από το BlueScreenViewer:

==================================================
Dump File : 011616-16536-01.dmp
Crash Time : 16/1/2016 4:26:24 μμ
Bug Check String : IRQL_GT_ZERO_AT_SYSTEM_SERVICE
Bug Check Code : 0x0000004a
Parameter 1 : 00000000`7756da2a
Parameter 2 : 00000000`00000002
Parameter 3 : 00000000`00000000
Parameter 4 : fffff880`0ab30b60
Caused By Driver : Msfs.SYS
Caused By Address : Msfs.SYS+5bc0b60
File Description :
Product Name :
Company :
File Version :
Processor : x64
Crash Address : ntoskrnl.exe+73c40
Stack Address 1 :
Stack Address 2 :
Stack Address 3 :
Computer Name :
Full Path : C:\Windows\Minidump\011616-16536-01.dmp
Processors Count : 4
Major Version : 15
Minor Version : 7601
Dump File Size : 291.453
Dump File Time : 16/1/2016 4:27:43 μμ
==================================================
==================================================
Filename : Msfs.SYS
Address In Stack : Msfs.SYS+5bc0b60
From Address : fffff880`04f70000
To Address : fffff8aa`04f7b000
Size : 0x0000002a0000b000
Time Stamp : 0x4a5bc113
Time String : 14/7/2009 1:19:47 πμ
Product Name :
File Description :
File Version :
Company :
Full Path :
==================================================
==================================================
Filename : ntoskrnl.exe
Address In Stack : ntoskrnl.exe+731e9
From Address : fffff800`03217000
To Address : fffff800`03803000
Size : 0x005ec000
Time Stamp : 0x5625815c
Time String : 20/10/2015 1:48:44 πμ
Product Name : Microsoft® Windows® Operating System
File Description : NT Kernel & System
File Version : 6.1.7601.19045 (win7sp1_gdr.151019-1254)
Company : Microsoft Corporation
Full Path : C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe
==================================================

Υποστήριξη PCsteps (Νίκος) απάντησε πριν 8 έτη

Δοκίμασε να απενεργοποιήσεις και το browser monitoring του ccleaner

cris απάντησε πριν 8 έτη

Καλημέρα Νίκο
Απενεργοποίησα το CCleaner browser monitoring & active monitoring και βλέπουμε τι θα γίνει.
Ευχαριστώ.

cris απάντησε πριν 8 έτη

Μάλλον βρήκα το πρόβλημα σύμφωνα με το WhoCrashed που πρέπει να είναι πρόβλημα με το Malwarebytes και όχι το CCleaner.Και από ότι είδα στο Internet και πολλοί άλλοι έχουν το ίδιο θέμα με την έκδοση προγράμματος από 2.0 και πάνω, εγώ έχω την έκδοση 2.2.0.1024 και έκδοση βάσης v2016.01.18.02. Το θέμα είναι ότι και ο αδερφός μου έχει την ίδια έκδοση αλλά ποτέ δεν είχε μπλε οθόνη.Τώρα που το θυμάμαι όμως, αυτός το έχει απενεργοποιημένο και δεν ξεκινάει μαζί με τα windows.Θα το απενερργοποιήσω και βλέπουμε.Κάποιο άλλο αντίστοιχο του Malwareytes γνωρίζεις;Αναμένω τα σχόλιά σου και Ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σου.Φαντάζομαι σε κούρασα, sorry.
Τελευταία μπλε οθόνη ΔΕ 18-1-2016
Υπογραφή προβλήματος:
Όνομα συμβάντος προβλήματος: BlueScreen
Έκδοση λειτουργικού συστήματος: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Αναγνωριστικό τοπικών ρυθμίσεων: 1032
Πρόσθετες πληροφορίες για το πρόβλημα:
BCCode: 19
BCP1: 0000000000000020
BCP2: FFFFFA800F10BB10
BCP3: FFFFFA800F10BB30
BCP4: 0000000004020009
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1
Αρχεία για την περιγραφή του προβλήματος:
C:\Windows\Minidump\011816-17908-01.dmp
C:\Users\cris\AppData\Local\Temp\WER-40997-0.sysdata.xml
Ανάγνωση της δήλωσής μας προστασίας προσωπικών δεδομένων ενώ είστε συνδεδεμένοι:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0408
Εάν η ηλεκτρονική δήλωση απορρήτου δεν είναι διαθέσιμη, διαβάστε τη δήλωση απορρήτου χωρίς σύνδεση:
C:\Windows\system32\el-GR\erofflps.txt
Από το WhoCrashed

System Information (local)
--------------------------------------------------------------------------------
Computer name: BELAS
Windows version: Windows 7 Service Pack 1, 6.1, build: 7601
Windows dir: C:\Windows
Hardware: Gigabyte Technology Co., Ltd., Z77X-UD3H
CPU: GenuineIntel Intel(R) Core(TM) i5-3570K CPU @ 3.40GHz Intel586, level: 6
4 logical processors, active mask: 15
RAM: 8548036608 bytes total

--------------------------------------------------------------------------------
Crash Dump Analysis
--------------------------------------------------------------------------------
Crash dump directory: C:\Windows\Minidump
Crash dumps are enabled on your computer.
On Mon 18/1/2016 8:15:58 πμ GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\011816-17908-01.dmp
uptime: 00:26:15
This was probably caused by the following module: mwac.sys (mwac+0x612D)
Bugcheck code: 0x19 (0x20, 0xFFFFFA800F10BB10, 0xFFFFFA800F10BB30, 0x4020009)
Error: BAD_POOL_HEADER
file path: C:\Windows\system32\drivers\mwac.sys
product: Malwarebytes Web Access Control
company: Malwarebytes Corporation
description: Malwarebytes Web Access Control
Bug check description: This indicates that a pool header is corrupt.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem. This might be a case of memory corruption. More often memory corruption happens because of software errors in buggy drivers, not because of faulty RAM modules.
A third party driver was identified as the probable root cause of this system error. It is suggested you look for an update for the following driver: mwac.sys (Malwarebytes Web Access Control, Malwarebytes Corporation).
Google query: Malwarebytes Corporation BAD_POOL_HEADER
--------------------------------------------------------------------------------
Conclusion
--------------------------------------------------------------------------------
One crash dump has been found and analyzed. A third party driver has been identified to be causing system crashes on your computer. It is strongly suggested that you check for updates for these drivers on their company websites. Click on the links below to search with Google for updates for these drivers:
mwac.sys (Malwarebytes Web Access Control, Malwarebytes Corporation)
If no updates for these drivers are available, try searching with Google on the names of these drivers in combination with the errors that have been reported for these drivers. Include the brand and model name of your computer as well in the query. This often yields interesting results from discussions on the web by users who have been experiencing similar problems.

Read the topic general suggestions for troubleshooting system crashes for more information.
Note that it's not always possible to state with certainty whether a reported driver is responsible for crashing your system or that the root cause is in another module. Nonetheless it's suggested you look for updates for the products that these drivers belong to and regularly visit Windows update or enable automatic updates for Windows. In case a piece of malfunctioning hardware is causing trouble, a search with Google on the bug check errors together with the model name and brand of your computer may help you investigate this further.

Υποστήριξη PCsteps (Νίκος) απάντησε πριν 8 έτη

Δεν έχω κάποιο πρόβλημα με την συγκεκριμένη έκδοση, μπορεί και να πρόκειται για κάποιο conflict. Δοκίμασε το χωρίς αυτό να δεις αν θα είναι οκ

cris απάντησε πριν 8 έτη

Σε κάποιο site ένας που είχε το ίδιο πρόβλημα ενώ έκανε win7 update όταν έκανε έλεγχο του έβγαλε περίπου 1GB για upadates. Αφού τα έκανε δεν είχε πλέον πρόβλημα.Χθες έκανα έλεγχο για ενημέρωση των win7 και μου έβγαλε 250ΜΒ ενημερώσεις(έχω απενεργοποιημένο τις αυτόματες ενημερώσεις). Έκανα τις ενημερώσεις, έχω απενεργοποιημένο τώρα το Malwarebytes, θα το αφήσω έτσι για μια εβδομάδα για έλεγχο, μετά θα το ενεργοποιήσω και θα δω τι θα γίνει. Θα σε ενημερώσω. Ευχαριστώ.
Και κάτι ακόμη.Στις προχωρημένες ρυθμίσεις τα έχεις όλα ενεργοποιημένα;Ποιά έχεις και ποιά όχι;

Υποστήριξη PCsteps (Νίκος) απάντησε πριν 8 έτη

Τις 1,2,3 και 5 έχω ενεργοποιημένες, αλλά δεν τρέχω άλλο πρόγραμμα προστασίας.

cris απάντησε πριν 8 έτη

Και εγώ αυτές έχω ενεργοποιημένες.Σήμερα εγκατέστησα σχεδόν άλλα 100ΜΒ σε ενημερώσεις.Ενεργοποίησα το malwarebytes μπαίνω στο Internet από τα μέιλ μου αλλά και κανονικά όλο το απόγευμα μέχρι και αργά το βράδυ και δεν είχα καμία μπλε οθόνη.Λες να έφταιγαν οι ενημερώσεις, όπως έγραψα παραπάνω ένας έτσι έλυσε το πρόβλημα.Μακάρι να είναι αυτό.

cris απάντησε πριν 8 έτη

Και πάλι μπλε οθόνη, να πάρει, ενώ ανέβαζα κάτι στο cloud(δεν είχα κάποιον browswer ανοιχτό).
Με το MegaSync.
Τα έχω πάρει τώρα, δεν ξέρω τι άλλο να κάνω.
Τι στο καλό φταίει;
Τουλάχιστον τώρα δεν έβγαλε πρόβλημα με το Malwarebytes.Έχω κάνει και όλες τις ενημερώσεις των win7,
επιλεκτικά μόνος μου και όχι αυτόματα.Δεν επιλέγv εκείνες που έχουν κάποια σχέση με τα win10.
Για κάποιες που διαβασα στο διαδίδτυο.
Επίσης κάποια στιγμή πολύ πριν βγάλει μπλε οθόνη βγήκε
ένα μήνυμα:"Tο userinit του ΙΕ προσπαθεί να αλλάξει σε userinit.exe.Θέλετε να γίνει;"
Εγώ επειδή δεν ήξερα τί ειναι έκανα απλώς κλικ στο "ακυρο"
Τί μήνυμα είναι αυτό;
Υπογραφή προβλήματος:
Όνομα συμβάντος προβλήματος: BlueScreen
Έκδοση λειτουργικού συστήματος: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Αναγνωριστικό τοπικών ρυθμίσεων: 1032
Πρόσθετες πληροφορίες για το πρόβλημα:
BCCode: 4a
BCP1: 000000007725DA2A
BCP2: 0000000000000002
BCP3: 0000000000000000
BCP4: FFFFF88004751B60
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1
Αρχεία για την περιγραφή του προβλήματος:
C:\Windows\Minidump\012016-16832-01.dmp
C:\Users\cris\AppData\Local\Temp\WER-45146-0.sysdata.xml
Ανάγνωση της δήλωσής μας προστασίας προσωπικών δεδομένων ενώ είστε συνδεδεμένοι:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0408
Εάν η ηλεκτρονική δήλωση απορρήτου δεν είναι διαθέσιμη, διαβάστε τη δήλωση απορρήτου χωρίς σύνδεση:
C:\Windows\system32\el-GR\erofflps.txt

1ο WhoCrashed αρχείο:

Crash Dump Analysis
--------------------------------------------------------------------------------
Crash dump directory: C:\Windows\Minidump
Crash dumps are enabled on your computer.
On Wed 20/1/2016 8:41:24 μμ GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\012016-16832-01.dmp
uptime: 09:07:09
This was probably caused by the following module: ntkrnlmp.exe (nt!KeBugCheckEx+0x0)
Bugcheck code: 0x4A (0x7725DA2A, 0x2, 0x0, 0xFFFFF88004751B60)
Error: IRQL_GT_ZERO_AT_SYSTEM_SERVICE
Bug check description: This indicates that a thread is returning to user mode from a system call
when its IRQL is still above PASSIVE_LEVEL.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver
that cannot be identified at this time.
--------------------------------------------------------------------------------
Conclusion
--------------------------------------------------------------------------------
One crash dump has been found and analyzed. No offending third party drivers have been found.

Read the topic general suggestions for troubleshooting system crashes for more information.
Note that it's not always possible to state with certainty whether a reported driver
is responsible for crashing your system or that the root cause is in another module.
Nonetheless it's suggested you look for updates for the products that these drivers belong
to and regularly visit Windows update or enable automatic updates for Windows. In case a piece
of malfunctioning hardware is causing trouble, a search with Google on the bug check errors together
with the model name and brand of your computer may help you investigate this further.

2η φορά:Και πάλι την ώρα που ήθελα να σου στείλω μήνυμα και μόλις είχα μπει στο internet με το comodo.
Αλλά και με άλλους browsers έκανε.Και τώρα το λάθος αναφέρεται στο malwarebytes
Υπογραφή προβλήματος:
Όνομα συμβάντος προβλήματος: BlueScreen
Έκδοση λειτουργικού συστήματος: 6.1.7601.2.1.0.256.1
Αναγνωριστικό τοπικών ρυθμίσεων: 1032
Πρόσθετες πληροφορίες για το πρόβλημα:
BCCode: 19
BCP1: 0000000000000020
BCP2: FFFFFA800D63CDF0
BCP3: FFFFFA800D63CE10
BCP4: 0000000004020019
OS Version: 6_1_7601
Service Pack: 1_0
Product: 256_1
Αρχεία για την περιγραφή του προβλήματος:
C:\Windows\Minidump\012016-18813-01.dmp
C:\Users\cris\AppData\Local\Temp\WER-40170-0.sysdata.xml
Ανάγνωση της δήλωσής μας προστασίας προσωπικών δεδομένων ενώ είστε συνδεδεμένοι:
http://go.microsoft.com/fwlink/?linkid=104288&clcid=0x0408
Εάν η ηλεκτρονική δήλωση απορρήτου δεν είναι διαθέσιμη, διαβάστε τη δήλωση απορρήτου χωρίς σύνδεση:
C:\Windows\system32\el-GR\erofflps.txt
WhoCrashed αρχείο:
Crash Dump Analysis
--------------------------------------------------------------------------------
Crash dump directory: C:\Windows\Minidump
Crash dumps are enabled on your computer.
On Wed 20/1/2016 9:04:33 μμ GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\012016-18813-01.dmp
uptime: 00:22:16
This was probably caused by the following module: mwac.sys (mwac+0x612D)
Bugcheck code: 0x19 (0x20, 0xFFFFFA800D63CDF0, 0xFFFFFA800D63CE10, 0x4020019)
Error: BAD_POOL_HEADER
file path: C:\Windows\system32\drivers\mwac.sys
product: Malwarebytes Web Access Control
company: Malwarebytes Corporation
description: Malwarebytes Web Access Control
Bug check description: This indicates that a pool header is corrupt.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
This might be a case of memory corruption. More often memory corruption happens because of software errors
in buggy drivers, not because of faulty RAM modules.
A third party driver was identified as the probable root cause of this system error.
It is suggested you look for an update for the following driver: mwac.sys (Malwarebytes Web Access Control,
Malwarebytes Corporation).
Google query: Malwarebytes Corporation BAD_POOL_HEADER
--------------------------------------------------------------------------------
Conclusion
--------------------------------------------------------------------------------
One crash dump has been found and analyzed. A third party driver has been identified to be causing
system crashes on your computer. It is strongly suggested that you check for updates for these drivers
on their company websites. Click on the links below to search with Google for updates for these drivers:
mwac.sys (Malwarebytes Web Access Control, Malwarebytes Corporation)
If no updates for these drivers are available, try searching with Google on the names of these drivers
in combination with the errors that have been reported for these drivers. Include the brand
and model name of your computer as well in the query. This often yields interesting results
from discussions on the web by users who have been experiencing similar problems.

Read the topic general suggestions for troubleshooting system crashes for more information.
Note that it's not always possible to state with certainty whether a reported driver is responsible
for crashing your system or that the root cause is in another module. Nonetheless it's suggested
you look for updates for the products that these drivers belong to and regularly visit Windows update
or enable automatic updates for Windows. In case a piece of malfunctioning hardware is causing trouble,
a search with Google on the bug check errors together with the model name and brand of your computer
may help you investigate this further.
Please help.
Μήπως θα έπρεπε να κάνω ένα format;

Υποστήριξη PCsteps (Νίκος) απάντησε πριν 8 έτη

Στο πρώτο crashdump μπορεί το πρόβλημα να είναι ο bitdefender, το θέμα είναι ότι έχεις φορτωθεί με τόσα προγράμματα που κάνουν πάνω κάτω το ίδιο πράγμα με την πιθανότητα να υπάρχουν διενέξεις.
Θα σου πρότεινα να τα απενεργοποιήσεις όλα προσωρινά, και να κάνεις ότι έκανες για να δεις αν βγάζει πάλι μπλε οθόνες. 
Η καλύτερη λύση είναι ένα format και να αποφασίσεις ποια προγράμματα θα εγκαταστήσεις για monitoring, το έχεις υπερφορτώσει.

cris απάντησε πριν 8 έτη

Λοιπόν έχω τα εξής:
1.Bitdefender IS 2016
2. Malwarebytes(χθες έβαλα την έκδοση προγράμματος 2.1.4.1018 με ενημερωμένη βάση δεδομένων) για να δω την συμπεριφορά του.
3.Malwarebyteσ Antiexploit
4.CCleaner browsing monitoring
5.Zemana antilogger
Ποια να κρατήσω και ποια να απενεργοποιήσω;Ποια είναι η γνώμη σου;
Αυτό το userinit του ΙΕ που θέλει να αλλάξει σε userinit.exe, που έβγαζε το Security Task Manager(το έβγαλα τελείως χθες), γνωρίζεις τι είναι;
Ευχαριστώ πολύ και πάλι για τον κόπο σου.

Υποστήριξη PCsteps (Νίκος) απάντησε πριν 8 έτη

Είναι τελείως υποκειμενικό αυτό και προσωπική επιλογή, και ούτε τα έχω χρησιμοποιήσει αυτά που χρησιμοποιείς για να σου πω κάτι περισσότερο. Κράτησε ότι θεωρείς πιο χρήσιμο, πετάς τα υπόλοιπα.

cris απάντησε πριν 8 έτη

Ευχαριστώ που τόσο καιρό βοηθούσες.Τελικά αποφάσισα να κάνω format.Όταν το ολοκληρώσω και δω τη συμπεριφορά θα σε ενημερώσω πάλι για τις μπλε οθόνες.Ελπίζω να μην εμφανιστούν ξανά.Ίσως να είναι η καλύτερη λύση γιατί παρατηρώ και κάποια καθυστέρηση σε ορισμένα πράγματα που κάνω που παλαιότερα δεν την είχα.

cris απάντησε πριν 8 έτη

Γεια σου Νίκο,
Τελικά έκανα format-clean install win7 x64 home premium σε καινούργιο samsung ssd 256GB 850 pro.Όλα καλά δούλευαν και είπα να δοκιμάσω το malwarebytes antimalware με real protection.Τελικά έβγαλε πάλι μπλε οθόνη και φαίνεται ότι είναι bug που οφείλεται στην εφαρμογή.Επικοινώνησα με το forum του malwarebytes antimalware που είπαν να κάνω διάφορα τα οποία κάποια τα είχα κάνει.Δεν το έκανα απεναντίας το απεγκατέστησα, έβαλα ένα άλλο καινούργιο που βρήκα με καλές κριτικές, το reason core security.Δουλεύει μια χαρά σε real time protection καμία μπλε οθόνη.Και τώρα έβαλα της emsisoft που είναι επίσης πολύ καλό και δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.Θα παραμείνω σε αυτό.
Σε ευχαριστώ και πάλι για τη βοήθειά σου.
Χρήστος

Υποστήριξη PCsteps (Νίκος) απάντησε πριν 8 έτη

Εγώ σε ευχαριστώ για την ενημέρωση