Διονύσης Πλέσσας ρώτησε πριν 9 μήνες

Είχαμε απευθυνθεί στην Cosmote για σύνδεση FTTH ωστόσο δεν δέχθηκαν, γιατί δεν υπάρχει χωρητικότητα για ένα FTTH σύνδεση. Μπορεί να γίνει αυτό όντως και αν ναι γιατί;

Μετά απευθύναμε στην Nova για το ίδιο αίτημα, η οποία λέει ότι μπορεί να υποστηρίξει σύνδεση FTTH καθώς βρισκόμαστε στην περιοχή που έχει αναλάβει συν ότι υπάρχουν ήδη κουτιά της Nova στο κτήριό μας καθώς έχει βάλει τέτοια σύνδεση ο γείτονας που μένει από κάτω.

Εκτιμάτε ότι θα γίνει δεκτό το αίτημα για σύνδεση FTTH από τη Nova και αν ναι, γιατί τελικά δεν δέχθηκε η Cosmote;

1 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 9 μήνες

Ναι, μπορεί να τύχει όλα τα καφάο κοντά σου να μην έχουν κενή θέση. Μου είχε τύχει εμένα παλιότερα σε γραμμές με χαλκό. Δεν υπήρχε διαθέσιμη στην περιοχή μου. Μερικές εταιρείες έχουν ιδιόκτητο δίκτυο σε κάποιες περιοχές, οπότε είναι πιθανό αν ένας πάροχος δεν είχε διαθέσιμες γραμμές, ένας άλλος πάροχος να έχει.