Anti- Illuminati ρώτησε πριν 2 έτη

Καλησπέρα σας,
σας στέλνω ερώτηση για λογαριασμό του αδερφού μου. Αν υπάρχει ανάλογη ερώτηση που δεν πρόσεξα συγχωρέστε με, έψαξα και δεν βρήκα.

Σε περιοχή της Καλαμαριάς, στην ανατολική Θεσσαλονίκη, το πρόσφεραν από τον ΟΤΕ δωρεάν αναβάθμιση στα 100mbps καθώς θα βάζανε οπτικές ίνες. Χθες ήρθε ο τεχνικός και του έκανε την σύνδεση αλλά μου αναφέρει προβλήματα σε αυτή. Πρώτον, στην λυχνία του ίντερνετ κάποιες φορές εκεί που είναι αναμμένο ξαφνικά γίνεται κόκκινο για αρκετή ώρα και μπαινοβγαίνει το ίντερνετ και άλλες φορές σβήνει τελείως και είναι σα να είναι νεκρό. Το δε wifi έχει ανάλογα προβλήματα....γνωρίζετε τι μπορεί να είναι; Μήπως παίζει ρόλο που είναι ''φρέσκια'' σύνδεση και πρέπει να στρώσει; Θα μπορούσε να διορθωθεί με κάποιο τρόπο;

Οποιεσδήποτε άλλες λεπτομέρειες θέλετε στην διάθεσή σας.
Με εκτίμηση.

17 Απαντήσεις

Deleted User απάντησε πριν 2 έτη

Μάλλον το πρόβλημα είναι από τον ΟΤΕ εφόσον πριν βάλει fiber δεν είχε πρόβλημα.
Μπορεί να δοκιμάσει ένα reset στο ρούτερ , κι αν υπάρχει επίσης κάποιο splitter να το αντικαταστήσει με άλλο ,αν βοηθούν αυτά τα βήματα.   Ο Τεχνικός έλεγξε την καλωδίωση στο σπίτι ,και την μπρίζα του τηλεφώνου ;;  Επίσης του δώσανε άλλο ρούτερ ή κράτησε το παλιό ;; Αν έχει το ίδιο ρούτερ ,είναι σίγουρο πως υποστηρίζει 5G δίκτυα ;

Anti- Illuminati απάντησε πριν 2 έτη

Δε διορθώθηκε κάτι με το reset. Το splitter δεν γνωρίζουμε πως δουλεύει και δεν το πειράξαμε. Ο τεχνικός έλεγξε τα πάντα και ήταν ΟΚ όπως είπε. Του δώσανε άλλο ρούτερ συγκεκριμένα το ZTE H1600 5ghz αν θυμάμαι καλά.

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 έτη

Καλησπέρα και από εμένα! Ο τεχνικός έκανε μέτρηση στο κουτί της πολυκατοικίας και εκεί όλα λειτουργούν σωστά; Όταν λές οπτική ίνα, δεν εννοείς οπτική ίνα μέχρι το σπίτι έτσι; 

Anti- Illuminati απάντησε πριν 2 έτη

Καλησπέρα φίλε μου,
οι μετρήσεις και οι προετοιμασίες στην πολυκατοικία έγιναν μήνες πριν. Εχθές απλώς έγινε η σύνδεση εντός του διαμερίσματος από τον τεχνικό ο οποίος έλεγξε την παροχή και σύνδεσε το νέο ρούτερ. Ο αδερφός μου μού ανέφερε ότι η ταχύτητα πιάνει το 100% , δηλαδή πάνω από 100mbps απλά έχει τακτικά αποσυνδέσεις διότι η λυχνία του ίντερνετ ξαφνικά γίνεται κόκκινη και μπαινοβγαίνει η σύνδεση στο ίντερνετ ή γενικά σβήνει τελείως (η λυχνία). 

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 έτη

Και οι δύο εκδοχές είναι πιθανές (να είναι θέμα της γραμμής και να είναι θέμα του router). Χωρίς άλλον εξοπλισμό για δοκιμές ή κάποιο επιπλέον στοιχείο, δεν μπορούμε να βγάλουμε κάποιο ασφαλές συμπέρασμα.

Anti- Illuminati απάντησε πριν 2 έτη

Καλησπέρα και πάλι,
επανέρχομαι στο συγκεκριμένο topic μιας και έχουν περάσει 2 μήνες από τότε που ανέφερα το πρόβλημα και έκτοτε παραμένει όπως έχει. Είμαστε στην Cosmote Fiber 100mbps και η ζωή μας έχει γίνει μαρτύριο διότι πέραν των όσων έγραψα στα προηγούμενα μηνύματα, οι υπάλληλοι της cosmote αρκέστηκαν να μας πουν προφορικά ότι υπάρχει στην περιοχή της Καλαμαριάς τεράστιο πρόβλημα με το fiber internet (το οποίο μας είχαν πρήξει τα ούμπαλα μήνες πίσω ότι θα είναι ταχύτητατο αψεγάδιαστο και σε παρόμοια τιμή) και το οποίο σε ένα site που αναφέρουν προβλήματα περιοχών για τις συνδέσεις, γράφουν για την δική μας ότι όντως αυτό συμβαίνει και ότι ως τώρα ''έκαναν εργασίες''. Έχει μόλις 2-3 εβδομάδες από τότε που στο site έγραψαν ότι ''οι εργασίες ολοκληρώθηκαν'' και δεν έχει αλλάξει απολύτως τίποτα.
Ο αδερφός μου ξαναπήρε τηλέφωνο στην εξυπηρέτηση και μια κυρία που μίλησε τάχα μου έπεσε απ'τα σύννεφα για όλο αυτό....και ποια ήταν η απίστευτη συμβουλή της; ''Θα πρέπει να κάνετε υπομονή...'' Τα συμπεράσματα δικά σας.
Επομένως, για να μη ζαλίζω άλλο με αυτό το θέμα αφού δεν διορθώνεται, θα αρκεστώ να ρωτήσω: 1) Αν αλλάξουμε εταιρεία και δεν πληρώσουμε το χρηματικό πέναλτι το οποίο ως γνωστόν σου χρεώνουν από την διακοπή του συμβολαίου, αν έχετε εμπειρία από κάποιον που έπαθε κάτι (νομικά).
2) Αν γνωρίζετε μήπως μπορούμε να μάθουμε από κάπου, ανάλογα την περιοχή της Ελλάδας που βρίσκεται κάποιος ποια εταιρεία εξυπηρετεί καλύτερα (αναλογικά με το μερίδιο αγοράς των εταιρειών στην περιοχή).
 

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 έτη

Καλησπέρα και πάλι μου! Συνήθως οι εταιρείες δεν ασχουλόνται, πέρα από το να πάρουν κάποιο τηλέφωνο, αλλά αν ποτέ θελήσεις να γυρίσεις, θα σου ζητήσουν να ξεχρεώσεις. Όσο αφορά τη δεύτερη ερώτηση, δεν γνωρίζω κάτι σχετικό.

Anti- Illuminati απάντησε πριν 2 έτη

Κατάλαβα. Σημαντικό είναι επίσης να αναφέρω ότι ενώ στην παλιά ADSL σύνδεση το ρούτερ το είχε στο δωμάτιό του, όταν άλλαξε σε FIBER, το ρούτερ ο τεχνικός το έβαλε στη είσοδο του διαμερίσματος που έχει άλλη παροχή. Δεν γνωρίζω αν παίζει σημαντικό ρόλο, αλλά εξ όσων γνωρίζω πρέπει να είναι στην πρώτη πρίζα η σύνδεση για να είναι σταθερή χωρίς αποσυνδέσεις κλπ. Ο αδερφός μου δεν γνώριζε από αυτά οπότε δεν είπε κάτι στον τεχνικό όταν ήρθε για την σύνδεση και υποπτεύομαι μήπως απλά το έβαλε όπου βρήκε να ξεμπερδεύει και έφυγε. Πες μου κι εσύ φίλε μου αν θες την γνώμη σου επάνω σε αυτό. 
Παρεμπιπτόντως, σκεφτόμαστε δυστυχώς να ξαναγυρίσουμε σε ADSL 24mbps πάλι cosmote για να γλιτώσουμε το ρίσκο άλλων εταιριών που δεν τις έχουμε δοκιμάσει μπας και διορθωθούν οι αποσυνδέσεις.

Deleted User απάντησε πριν 2 έτη

Γειά σας παιδιά ,καμιά καταγγελία στην ΕΕΤΤ κάνατε τουλάχιστον ;;  Υπάρχει κι οδηγός του pcsteps που γράφει με υποχρεωσεις του παρόχου κι αποζημίωση που μπορεί να ζητήσει κάποιος μα δε μπορώ να τον βρώ τώρα.
 
Επιστροφή από fiber στον προηγούμενο τύπο γραμμής δεν γίνεται. Εκτός αν θέλετε να αλλάξετε και τηλεφωνικό αριθμό. Το έζησα αυτό γι αυτό και ξέρω. 

Anti- Illuminati απάντησε πριν 2 έτη

Γεια σου Δημήτρη, όχι δεν έχουμε κάνει και καλά που μου έδωσες την πληροφορία αυτή γιατί βρήκα την σχετική φόρμα και θα κινηθώ αναλόγως. Ευχαριστώ.

Deleted User απάντησε πριν 2 έτη

Σε όσα έγραψες παραπάνω , τα ρωτήσατε στο τεχνικό τμήμα της cosmote ;;  Περίμενε όμως αν γνωρίζει ο Γιώργος κάτι πάνω σε αυτό που είπες.

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 έτη

Συνήθως το router το βάζουμε στην κύρια πρίζα του σπιτιού, δεν γνωρίζω ποια είναι η κύρια πρίζα στο δικό σου διαμέρισμα, αλλά συνήθως είναι η πιο κοντινή στην εξώπορτα.

Anti- Illuminati απάντησε πριν 2 έτη

Καλησπέρα και πάλι, αν είναι η κύρια πρίζα η πιο κοντινή στην εξώπορτα όπως είπες τότε ενδεχομένως να τοποθετήθηκε στην σωστή θέση. Κάνω ένα μικρό update του προβλήματος. (δεν έχω κάνει τελικά καταγγελία ακόμη).

Δυστυχώς, δεν έχει αλλάξει καθόλου η κατάσταση στην σύνδεση. Ο αδερφός μου με ενημέρωσε ότι απλά ήρθε κάποια ημέρα λίγο πριν τις γιορτές τεχνικός στο σπίτι και απλά άλλαξε το ρούτερ βάζοντας άλλο μοντέλο. Το πρόβλημα επιλύθηκε και πάλι προσωρινά δυστυχώς. Συγκεκριμένα, για καμιά βδομάδα η γραμμή ήταν σταθερή, μέχρι που πάλι διακόπηκε ως και σήμερα που μιλάμε εδώ και κάποιες ημέρες.

Παρόλα αυτά οι τύποι μας έστειλαν και καπάκι λογαριασμό 60 ευρώ παρακαλώ για υπηρεσία 2 μηνών όταν με τα βίας η χρήση έγινε για 1 μήνα!

Συνολικά λοιπόν, η γραμμή μας από την αλλαγή σε fiber έχει τεράστιο πρόβλημα εδώ και 4 μήνες και απότι φαίνεται θα ναι για πολύ ακόμα χωρίς να μπορεί να βρεθεί τι ακριβώς συμβαίνει.

Επιπλέον, δεν ξέρω αν βοηθάει αλλά θα επικολλήσω έναν οδηγό με τα προβλήματα των οπτικών ινών σε περίπτωση που ενδέχεται να έχει γίνει κάποιο λάθος στην εγκατάσταση. Με βάση το παρακάτω, κατάλαβα ότι τα υλικά είναι πολύ εύθραυστα και αν έχουν μικροσπασίματα μπορεί να δημιουργηθεί βλάβη στην εγκατάσταση της σύνδεσης. Πείτε μου κι εσείς την γνώμη σας για αυτό και αν έχει συμβεί παρόμοιο σε γνωστούς και φίλους σας.
Τα προβλήματα του καλωδίου οπτικών ινών κατά τη μεταφορά και εγκατάσταση - News - Focc Technology Co., Ltd. (opticalpatchcable.com)
Καλή χρονιά με υγεία σας εύχομαι....γιατί για εμάς μάλλον δεν προβλέπεται!

Anti- Illuminati απάντησε πριν 2 έτη

Όσο για αυτό που είπε ο Δημήτρης πιο επάνω, μάλλον αυτό βλέπω ότι θα κάνουμε.....δηλαδή να αλλάξουμε αριθμό σύνδεσης και θα ξαναπάμε σε adsl 24mbps γιατί πολύ τράβηξε αυτή η ιστορία.

Πραγματικά αν η δουλειά του αδερφού μου ήταν μέσω ίντερνετ θα χε καταστραφεί ο άνθρωπος....τι να λέμε τώρα.

Deleted User απάντησε πριν 2 έτη

Τα παρακάτω ,ΜΟΝΟ για όσους συμφωνούν.

Ρωτήστε στην πολυκατοικία και τα γύρω μαγαζιά.  Έβαλε κανείς fiber ,δουλεύει το ιντερνετ σας ;;   Λύσατε τα όποια προβλήματα ,πώς τα λύσατε ,σε ποιά εταιρία είστε ,τί κάνατε εσείς που εγώ δεν έκανα ;;

Μετά ,ηλεκτρονικό μήνυμα προς την Cosmote μέσω της ηλεκτρ. φόρμας τους.
""Εγώ έκανα αυτό κι αυτό. Ο Τεχνικός σας βρίσκει εντάξει τη γραμμή μου. Όπως και να χει ,από τη στιγμή που δε μπορείτε να μου λύσετε το πρόβλημα με την οπτική ίνα ,ζητώ ακύρωση του τρέχοντος συμβολαίου και δημιουργία νέου με adsl γραμμή ,όπως είχα πριν.
Δέχομαι να αλλάξω και τηλεφωνικό αριθμό αν πρέπει , και να πληρώσω επίσης τα όποια τέλη ενεργοποίησης υπάρχουν.
Μου πουλήσατε πακέτο υπηρεσιών που δε μπορεί να υποστηρίξει η περιοχή μου ούτε πριν ,ούτε και μετά τη λήξη των όποιων εργασιών γινόταν όπως μου είπατε κι εσείς.
Θα μου ακυρώσετε λοιπόν το συμβόλαιο ,ή να το ζητήσω με καταγγελία στην ΕΕΤΤ ;;

Deleted User απάντησε πριν 2 έτη

https://help.cosmote.gr/system/templates/selfservice/gnosisgr/#!portal/201600000002048/contact_us

Anti- Illuminati απάντησε πριν 2 έτη

Δημήτρη, αυτά είναι δουλειά της εταιρείας νομίζω να τα ρωτήσουν...εγώ είμαι καταναλωτής και απαιτώ απλά να μου παρέχεται η υπηρεσία που μου διαφήμιζαν επί σειράς τηλεφωνημάτων.