Καλησπέρα,
Εδώ και 4 χρόνια τουλάχιστον, έχω στο σπίτι μου και στην περιοχή μου μεγάλο πρόβλημα με το Ίντερνετ. Από έξω η γραμμή στο router έρχεται με καλώδιο UTP cat6, οπότε παλιά καλωδίωση ΟΤΕ μέσα στο σπίτι δεν υπάρχει και η απόσταση είναι max 1 μέτρο. Έχω μιλήσει με άπειρους τεχνικούς και support από δύο μεγάλες εταιρίες παροχής internet, αλλά ο καθένας πετούσε το μπαλάκι σε άσχετα θέματα και μερικές φορές μεταξύ τους (Φταίει αυτός γιατί είναι το δίκτυο του και δεν το φτιάχνει, όχι φταίει αυτός γιατί ήταν πριν αυτό που έβαλε το καλώδιο και άλλα πολλά). Οι τεχνικοί που είδαν την γραμμή εντόπισαν ότι υπάρχει πρόβλημα σε ένα σημείο της γραμμής του καλωδίου του ΟΤΕ που φέρνει την γραμμή στο σπίτι. Εκτός από πολλές αποσυνδέσεις που γίνονται κάποιες μέρες, υπάρχουν στιγμές που έχουμε download 1.5mbps και upload 0.86mbps.
Έχω χάσει άπειρες ώρες και μέρες και φαιά ουσία με ανθρώπους που δεν θέλουν καν να ασχοληθούν με το πραγματικό πρόβλημα και το τελευταίο και το καλύτερο που άκουσα είναι να περιμένουμε οπτική ίνα όταν περάσει και αν ή να βάλουμε ασύρματο με extra χρέωσει για πρόβλημα που ευθύνεται ο πάροχος.
Να σημειώσω επίσης ότι είμαι εντός Αττικής προς το Μενίδι. Δεν είμαι σε κάποιο ακρητικό νησί ούτε σε κάποια κορυφή βουνού.
Δεν ξέρω που να απευθυνθώ για να πω τα παραπάνω και να ακουστώ όμως. Δεν ξέρω τι άλλες επιλογές υπάρχουν και πραγματικά δεν γνωρίζω τι άλλο πρέπει να κάνω ή τι μπορώ να κάνω για να υπάρξει ένα αποτέλεσμα με την γραμμή. Δορυφορικό ιντερνετ λόγο κόστους δεν είναι εφικτό.
Καλησπέρα φίλε μου, στο ίδιο κτίριο με εσένα υπάρχουν και άλλες συνδέσεις από πχ. κάποιο γείτονα? Από τη στιγμή που το θέμα είναι μέχρι το σπίτι και όχι στην καλωδίωση του σπιτιού τότε εάν δεν μεριμνήσει ο πάροχος να διορθώσει το πρόβλημα ίσως η μόνη λύση είναι κάποια εταιρεία παροχής ασύρματου internet..
Το κτίριο είναι μονοκατοικία και στην γειτονιά είναι max 3-4 router. Είχα ψάξει το ενδεχόμενο παρεμβολών και είχα δοκιμάσει και να αλλάξω κανάλια αλλά επειδή δεν υπάρχουν πολλά router/συνδέσεις κοντά μου το θεώρησα απίθανο. Το έκανα αλλά δεν είδα κάποια αλλαγή.
Δυστυχώς, επειδή κανένας πάροχος δεν πρόκειται να μεριμνήσει όταν ξεκάθαρα είναι θέμα κέρδους και πόσο βγάζουν από την περιοχή. Έχω καταλήξει σε αυτό το συμπέρασμα γιατί έχουν έρθει και οι δύο υπεύθυνη της γραμμής (τεχνικοί από αντίστοιχους παρόχους), έχουν πάει και έχουν δει που υπάρχει το πρόβλημα, το έχουν δηλώσει και ξέρουν τον λόγο και κανένας δεν κάνει τίποτα. Αυτό είναι που με ξεπερνά. Δέχονται να μην κάνουν τίποτα σε ένα πρόβλημα που ξέρουν τον λόγο αλλά και την λύση. Μια επική απάντηση ήταν: "Αν θέλετε μπορείτε να σπάσετε το συμβόλαιο χωρίς κάποιο έξτρα κόστος, αλλά και σε άλλο πάροχο να πάτε δεν θα έχετε καλύτερο internet από εμάς". ΙΝΤΕΡΝΕΤ με 1.2mbps. Οκ.
Κάποια εταιρεία παροχής ασύρματου internet δεν γνωρίζω, αλλά αν κρίνω χρεώσεις από δορυφορικό μπορεί να είναι δύσκολο. Επειδή θα χρειαστώ και την γραμμή τηλεφώνου, θα πρέπει να τα σπάσω μάλλον.
Αν έχετε κάτι κατά νου σαν πρόταση μπορείτε να με κατευθύνεται για να το ψάξω λίγο καλύτερα. Όχι απαραίτητα εταιρεία, αλλά τι να προσέξω ή τι να δω στα ψιλά γράμματα, που ίσως να μην γνωρίζω.
Επίσης δεν ξέρω αν υπάρχει κάποια αρχή ή κάποιος φορέας που να μπορεί να πιέσει λίγο την κατάσταση στο να κάνουν σωστά την δουλειά τους.
Please login or Register to submit your answer