Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΚατηγορία: WindowsΠοιότητα εικόνας στο Netflix.

Χαίρετε. Η συνδρομή μου στο Netflix είναι για HD. Τις τελευταίες εβδομάδες παρατηρώ ότι ό,τι και αν αναπαράγει, μετά από 10 λεπτά ή και λιγότερο, αυτόματα η ποιότητα της εικόνας μειώνεται στα 240p. Μία ανανέωση στην σελίδα επαναφέρει την ποιότητα, μετά όμως από μερικά λεπτά το πρόβλημα ξαναεμφανίζεται. Για την αναπαραγωγή χρησιμοποιώ τον Edge (σε win11), ο οποίος εδώ και 2,5 περίπου χρόνια δεν μου παρουσίασε ποτέ κάτι παρόμοιο, ούτε το παρουσιάζει εκτός Netflix. Π.χ. στο youtube πάντοτε η ανάλυση βρίσκεται στα 1080p, όσα δηλαδή σηκώνει η οθόνη μου.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει θέμα hardware, διότι δεν έχει αλλάξει κάτι τα τελευταία χρόνια, αλλά ας αναφέρω:
CPU AMD Ryzen 7 2700X.
GPU Radeon RX 570 Series 8gb.
Τηλεόραση LG full 32΄ HD.
Το δίκτυό μου είναι στα 35mbs.
Τί νομίζετε ότι φταίει; Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

5 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 1 έτος

Καλησπέρα Χρήστο! Κάνε μια δοκιμή και παρατήρησε αν το πρόβλημα εμφανίζεται και σε άλλους browser. 

Χρῆστος Γεωργίου Τσακίρογλου απάντησε πριν 1 έτος

Καλημέρα Γιώργο, σε ευχαριστώ. Δοκίμασα τον Firefox, χωρίς κανένα πρόβλημα στην αναπαραγωγή. Εγκατέστησα μάλιστα και την εφαρμογή του Netflix από το microsoft store, η οποία αν και ρίχνει σε κάποια σημεία τα frames, δεν μειώνει όμως την ποιότητα. Μάλλον για κάποιον λόγο Edge και Netflix δεν τα βρίσκουν :) Μήπως υπάρχει κάποια ρύθμιση που θα βοηθούσε, διότι με έχει βολέψει ο Edge με τα εργαλεία που συνεχώς προσθέτει και δεν θέλω να τον αποχωριστώ;

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 1 έτος

Δες αν υπάρχει κάποια ρύθμιση που αφορά την επιτάχυνση υλικού. Αν υπάρχει, κάνε δοκιμές έχοντας την ενεργοποιημένη και απενεργοποιημένη.

Χρῆστος Γεωργίου Τσακίρογλου απάντησε πριν 1 έτος

Νομίζω ότι η απαλοιφή δεδομένων περιήγησης διόρθωσε το πρόβλημα, όσο περίεργο και αν φαίνεται. Όρισα να το κάνει και κατά την έξοδο, και τώρα δεν παρουσιάζεται.

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 1 έτος

Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση Χρήστο!