Panagiotis Salamanidis ρώτησε πριν 2 μήνες
Καλημέρα σας.
Εδώ και 3-4 μέρες δεν μπορώ να δω Netflix στο TVBox γιατί μου βγάζει μήνυμα “Η εφαρμογή δεν είναι συμβατή με τη συσκευή”. Σημείωση ότι έχω συνδρομή εδώ και 8-9 μήνες και έβλεπα κανονικά μέσω του συγκεκριμένου TVBox.
Λίγο που το έψαξα κατάλαβα ότι η συσκευή δεν είναι πιστοποιημένη πλέον από το Protect και μου προτείνει ως λύση να αγοράσω νέα συμβατή συσκευή.
Υπάρχει άλλη λύση για να μην αναγκαστώ να αγοράσω νέο TVBox???
Ευχαριστώ. 

5 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 μήνες

Καλησπέρα Παναγιώτη
Αν είναι θέμα πιστοποίησης, δυστυχώς δεν μπορείς να κάνεις κάτι. Ποιο είναι το μοντέλο του TV BOX; 

Panagiotis Salamanidis απάντησε πριν 1 μήνα

Καλησπέρα. Γιώργο ευχαριστώ για το ενδιαφέρον
Το Box είναι το X96Air… Το είχα πάρει πριν από 2-3 χρόνια έτοιμο σεταρισμένο…
Έχεις κάποια πρόταση για νέο με ehternet???

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 1 μήνα

Δεν έχω κάποια άλλη πιστοποιημένη πρόταση σε λογικό κόστος, εκτός αν ανεβάσουμε πολύ το budget. Πάντως, έχει στον νου σου ότι σε οποιοσδήποτε TV BOX μπορείς να προσθέσεις θύρα ethernet με έναν σχετικό αντάπτορα σε USB.

Panagiotis Salamanidis απάντησε πριν 1 μήνα

Γιώργο καλησπέρα.
Ευχαριστώ για τη βοήθεια σχετικά με τον αντάπτορα σε USB, δεν το γνώριζα. Μπαίνει σε κάθε θύρα USB ή πρέπει να είναι 2.0, 3.0 και πάει λέγοντας???
Μιλάς όμως για “κάποια άλλη” πιστοποιημένη πρόταση… Ποια είναι αυτή η αρχική πρόταση??? Δεν την αναφέρεις… 
Ευχαριστώ

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 1 μήνα

Μπαίνει σε κάθε θύρα, αλλά φυσικά είναι προτιμότερες οι USB 3.0 λόγω υψηλότερου bandwidth. To ΜΙ Box S. Επίσης, αν βρεις κάποιο άλλο που τρέχει Android TV σε λογικό κόστος, δεν βλέπω κάποιο αυτή τη στιγμή, κάνει εξίσου.