Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΚατηγορία: WindowsΠρόβλημα εγκατάστασης Windows 10 σε SSD Laptop ASUS-K50IE
KOSTAS NTOUNIS ρώτησε πριν 4 έτη

Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα!!!
Έχω ένα laptop ASUS-X5DI μοντέλο K50IE στο οποίο είχα εγκαταστημένα τα Windows 10 σε HDD 300 GB από την δωρεάν αναβάθμιση. Πριν λίγες μέρες αγόρασα έναν SSD Crucial MX500 250GB με την χρήση του Acronis ξεκίνησα την κλωνοποίηση του παλαιού HDD στο νέο SSD η οποία ολοκληρώθηκε με επιτυχία. Να σημειώσω ότι το Bios είναι ενημερωμένο, το πρωτόκολλο είναι AHCI.
Μετά την ολοκλήρωση της κλωνοποίησης στην πρώτη επανεκκίνηση του υπολογιστή εμφάνισε το λογότυπο της Microsoft και από κάτω ακριβώς η κλεψύδρα για περίπου 10 λεπτά και στην συνέχεια μπλε οθόνη για μερικά δευτερόλεπτα και ξανά restart πάλι η κλεψύδρα, μπλε οθόνη και πάλι τα ίδια.
Έκανα μία δοκιμή και εγκατέστησα στον SSD τα Windows 7 Ultimate 64bit και μετά τα 8.1 Professional 64bit χωρίς κανένα πρόβλημα.
Κατέβασα το εργαλείο MediaCreationTool1903 για τα Windows 10 64bit από το παρακάτω site της Microsoft το οποίο έκανα καθαρή εγκατάσταση Windows10 Pro 64 bit (https://www.microsoft.com/el-gr/software-download/windows10#34de222e-6944-44aa-8f45-8e96988880a4)
Με την ολοκλήρωση της εγκατάστασης στην πρώτη επανεκκίνηση έκανε ακριώς το ίδιο (κλεψύδρα-μπλε οθόνη- επανεκκίνηση) και ξανά τα ίδια. Έβγαλα μπαταρία την ξανά έβαλα μετά από μερικά λεπτά, πάτησα το κουμπί (Power) για μερικά δευτερόλεπτα για να αποφορτιστούν οι πυκνωτές αλλά τίποτα.
Εγκατέστησα τα Windows 7 Ultimate 64bit εγκατέστησα το Framework 4.7.6 και έτρεξα το εργαλείο RefreshWindowsTool από το site της Microsoft(https://www.microsoft.com/el-gr/software-download/windows10startfresh)
αλλά μόλις το έτρεξα μου εμφάνισε μήνυμα ότι δεν μπορεί να εκτελεστεί.
Το μήνυμα που εμφανίζει είναι το παρακάτω και αν δεν κάνω λάθος δεν έχει error code
'Your PC ran into a problem and needs to restart...'
Το εργαλείο MediaCreationTool1903 το έχω κατεβάσει 3 φορές και το έχω τρέξει αλλά τίποτα, με λίγα λόγια η εγκατάσταση των Windows 10 64 bit αποτυγχάνει!!!!!
Μετά από αποτυχημένες προσπάθειες εγκατάστασης των  Windows 10  Pro 64bit στον SSD Crucial MX500 250GB αποφάσισα και αγόρασα δεύτερο καινούργιο SSD τον Kingston A400 240GB αλλά πάλι τα ίδια προβλήματα με μπλε οθόνη και με διάφορα μηνύματα όπως το error code 0xc000000e.
Έτρεξα εντολές που αναγράφονται στο παρακάτω link από το site της Microsft αλλά και από άλλα sites αλλά χωρίς αποτέλεσμα.
https://answers.microsoft.com/en-us/windows/forum/windows_10-performance/error-code-0xc000000e-in-windows-10/c8f62dc9-07e9-49b3-87bf-18d065db2e1b.
Έκανα χρήση κλωνοποίησης δίσκου εκτός από το Acronis κατέβασα το Mini Tool Partition Wizard, Clonzilla, AOEMEI BACKUPPER, EaseUS Partition Master αλλά χωρίς αποτέλεσμα.
Η καθαρή εγκατάσταση και αυτή με τα ίδια προβλήματα.
Τα specs του συγκεκριμένου laptop αναγράφονται στο link https://www.asus.com/Laptops/K50IE/specifications/
ΤΑ ΜΟΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ LINUX ΕΙΝΑΙ WINDOWS 7 KAI 8.1 ενώ σε HDD και σε έναν παλιό SSD KINGSTON 120GB τα Windows 10 εγκαθίστανται κανονικά και χωρίς κανένα πρόβλημα.
Να σημειώσω ότι το πρόβλημα το έχω αναφέρει και στην Microsoft αλλά μέχρι στιγμής δεν με έχει καλύψει η απάντηση.
Έχετε κάτι να μου προτείνετε;
Ευχαριστώ εκ των προτέρων

11 Απαντήσεις

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 4 έτη

Καλησπέρα φίλε μου, όντως όλα αυτά που αναφέρεις είναι πολύ περίεργα...Πρόσφατα αντιμετώπισα και εγώ ένα παρόμοιο πρόβλημα...Εάν θες μπορείς να το δοκιμάσεις και αυτό..
Αρχικά πέρασε τα Windows 7 στον νέο ssd (μόνο και μόνο για να έχει το σωστό MBR).
Μετά κάνε κλωνοποίηση από τον παλιό ssd στον νέο με το Macrium reflect free, απλά όταν θα κάνεις το restore, στις επιλογές να κρατήσεις το παλιό ΜΒR (να μην γίνει δηλαδή αντικατάσταση)..

KOSTAS NTOUNIS απάντησε πριν 4 έτη

Καλημέρα,
Θα το δοκιμάσω και θα σου πω.
Ευχαριστώ για την απάντηση!

KOSTAS NTOUNIS απάντησε πριν 4 έτη

Δηλαδή:
Αρχικά να κάνω εγκατάσταση τα Win 7 (64bit) ή τα Win 8.1 (64bit) στον νέο ssd  Kingston A400 240GB ο οποίος από ότι διαπίστωσα ολοκληρώνεται κανονικά η εγκατάσταση των Win 7 (64bit) ή τα Win 8.1 (μόνο και μόνο για να έχει το σωστό MBR) σε αντίθεση με τα Win 10 (64bit) που δεν ολοκληρώνεται η εγκατάσταση.
Μετά να κάνω κλωνοποίηση από τον παλιό  SSD KINGSTON 120GB με τα Win 10 που θα είναι εγκατεστημένα,  στον νέο SSD Kingston A400 240GB με την χρήση του Macrium Reflect επιλέγοντας το 'Copy Selected Partitions'  όταν θα το κάνω  να μην επιλέξω το παλιό ΜΒR για να μην γίνει αντικατάσταση.
Να σημειώσω ότι εκτός του partition MBR θέλω να έχω άλλα δύο partition.
Σωστά κατάλαβα την διαδικασία που περιγράφεις;

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 4 έτη

Kώστα, ναι, απλά κατά την κλωνοποίηση επέλεξε να μην γίνει αντικατάσταση του MBR, να κρατήσει αυτό που έχει ήδη από την προηγούμενη εγκατάσταση...τα partitions θες να τα φτιάξεις τώρα ή υπάρχουν ήδη?

KOSTAS NTOUNIS απάντησε πριν 4 έτη

Το ένα partition που θα κλωνοποιήσω από τον παλιό  SSD KINGSTON 120GB με τα Win 10  θα είναι το 'c:' και το άλλο partition θα είναι το 'd:' για τα data. To partition με το MBR δεν το πειράζω.
Σωστά;

KOSTAS NTOUNIS απάντησε πριν 4 έτη

Συνέχεια του προηγούμενου το 'drive c:' θα έχει τους φακέλους του λειτουργικού. 

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 4 έτη

Δοκίμασε το έτσι..

KOSTAS NTOUNIS απάντησε πριν 4 έτη

Γιώργο,
θα το δοκιμάσω και θα σε ενημερώσω.
Ευχαριστώ πολύ!

KOSTAS NTOUNIS απάντησε πριν 4 έτη

Συγνώμη αν σε κουράζω!
Θα ήθελα να μου πεις αν ισχύει τελικά η δωρεάν αναβάθμιση σε win 10, αν και έχω αγοράσει μία άδεια από το Goodoffer24 αλλά δεν την έχω ακόμα ενεργοποιήσει διότι θέλω να δω τι θα γίνει με τους δίσκους.

Γιώργος Λάνδρου Staff απάντησε πριν 4 έτη

Καλησπέρα Κώστα, από όσο γνωρίζω ισχύει ακόμα..

KOSTAS NTOUNIS απάντησε πριν 4 έτη

Καλησπέρα σας,
Θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι μετά από πολλές αποτυχημένες προσπάθειες εγκατάστασης των Windows 10 Professional (64bit) σεSSD  Crucial MX500 250GB και σε SSD Kingston A400 240GB η εγκατάσταση ολοκληρώθηκε με επιτυχία σε SSD  Ultimate SU800 Adata 256GB Sata 3 ASU800SS-256GT (HS3313) 
Οι SSD Crucial MX500 250GB και Kingston A400 240GB έχουν επιστραφεί στους προμηθευτές για έλεγχο.
Σας ευχαριστώ για την βοήθεια σας!
Με εκτίμηση,
Κώστας Ντούνης