user Pc ρώτησε πριν 11 μήνες

Καλησπέρα σας,
έχω τον εκτυπωτή canon TS5050 και όταν πάω να εκτυπώσω από τον υπολογιστή (windows 11 home) μου βγάζει μήνυμα ότι ο εκτυπωτής"Δεν ανταποκρίνεται". Τι μπορώ να κάνω;

11 Απαντήσεις

user Pc απάντησε πριν 11 μήνες

*ο εκτυπωτής είναι συνδεδεμένος με usb

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 11 μήνες

Καλησπέρα φίλε μου
Για αρχή, μπορείς να δοκιμάσεις να εγκαταστήστεις από την αρχή τους drivers του εκτυπωτή.

user Pc απάντησε πριν 10 μήνες

Τα εγκατέστησα, αλλά έχω το ίδιο πρόβλημα

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 10 μήνες

Από άλλες συσκευές μπορείς να εκτυπώσεις κανονικά; Αν υπάρχει παλιότερη έκδοση του driver, δοκίμασε και εκείνη. Επίσης, αν το πρόβλημα εμφανίζεται με ενσύρματη και ασύρματη σύνδεση.

user Pc απάντησε πριν 10 μήνες

Από άλλες συσκευές εκτυπώνει κανονικά. Το πρόβλημα εμφανίζεται στην ενσύρματη σύνδεση. Ασύρματη από υπολογιστή δεν έχω δοκιμάσει. Τι μπορώ να κάνω;

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 10 μήνες

Παρατήρησες πότε εμφανίστηκε το πρόβλημα, πχ μετά από κάποιο update?

user Pc απάντησε πριν 10 μήνες

Ναι, μετά από update

user Pc απάντησε πριν 10 μήνες

Σε windows 11

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 10 μήνες

Το πιο πιθανό είναι πως πρόκειται για bug, οπότε μια επαναφορά των Windows θα λύσει το πρόβλημα. 

user Pc απάντησε πριν 10 μήνες

Το πρόβλημα εμφανίστηκε μετά από επαναφορά. Πριν με windows 11 λειτουργούσε κανονικά

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 10 μήνες

Σχεδόν σίγουρα είναι θέμα του driver. Αλλά από τη στιγμή που η επανεγκατάσταση σου δεν έλυσε το πρόβλημα, η μόνη λύση είναι να κάνεις πάλι επαναφορά.