Splinter Cell ρώτησε πριν 12 μήνες

Καλησπέρα σας.
Αν και διαβάζω αιώνες την αρθρογραφία σας είναι η πρώτη φορά που στέλνω για επίλυση προβλήματος. Αντιμετωπίζω το εξής: Έκανα ολες τις ενέργειες για την εγκατάσταση του Claude μέσω slack αλλά όταν κάνω μια οποιαδήποτε ερώτηση στο Claude δεν ανταποκρίνεται.
Το παράδοξο είναι ότι έκανα τις ίδιες ενέργειες στο κινητό της συζύγου και λειτουργεί κανονικά.
Τι θα μπορούσε να φταίει. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά.

4 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 12 μήνες

Καλησπέρα φίλε μου! Το slack το έχει εγκαταστήσει μέσω installer ή μέσω του Windows store; Μπορείς να δοκιμάσεις να το επανεγκαταστήσεις με την εναλλακτική μέθοδο και να δεις αν γίνεται το ίδιο. 

Splinter Cell απάντησε πριν 12 μήνες

Έκανα διαγραφή της εφαρμογής claude, την επανέφερα πάλι τα ίδια. Δοκίμασα να διαγράψω τον λογαριασμό στο slack και να δημιουργήσω καινούριο διαγράφοντας τα πάντα. Με το ίδιο email έκανα καινούριο λογαριασμό όπως είπα και ακολούθησα πιστά τις οδηγίες. Ωστόσο μόλις πάτησα το link που οδηγεί στην εγκατάσταση της εφαρμογής δεν μου επιτρέπει να την κάνω add. Σας στέλνω και μια εικόνα για του λόγου το αληθές όπου εμφανίζει και το ακόλουθο μνμ "Authorization hasn’t been set up for this app, so you won’t be able to install it.''

Splinter Cell απάντησε πριν 12 μήνες

Κατόπιν πάτησα στο learn more όπου και με παρέπεμψε στο site της anthropic όπου και έκανα από εκεί add. Ωστόσο πάλι αντιμετωπίζω το ιδίο θέμα. Πλέον αντί για add to slack έχω το open in slack αλλά ομοίως δεν μπορώ να το πατήσω και από ότι φαίνεται για τον ίδιο λόγο. (Authorization hasn’t been set up for this app, so you won’t be able to install it.)

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 12 μήνες

Δοκίμασε να το κάνεις από τη σελίδα του Slack σε browser και όχι μέσω της εφαρμογής. Έκανα μια δοκιμή και δεν είχα πρόβλημα.