Καλησπέρα!
Εδώ και λίγες μέρες (τουλάχιστον τώρα το παρατήρησα) δεν μπορώ να κατεβάσω εφαρμογές απο το Store. Μου λέει πως είναι disabled το Windows Update (error code 0x80070422 ) ενώ είναι κανονικά ενεργοποιημένο.
Τρέχω τον troubleshooter που μου λέει στο παράθυρο του error χωρίς όμως αποτέλεσμα. Έχω προσπαθήσει και άλλες μεθόδους που βρήκα online αλλά τίποτα (καθαρισμός cache του Store, sfc /scannow στο cmd κλπ)
Καμία ιδέα?
Καλησπέρα Διονύση, αυτό εδώ το έχεις δοκιμάσει?
Ναι, στο services.msc μπηκα για να σιγουρευτώ πως το Windows Update είναι στο Automatic και τρέχει.
Όπως λένε εδώ στα σχόλια ,η Option 1 πέτυχε. Για δοκίμασε...
https://www.drivereasy.com/knowledge/windows-update-0x80070422-error-on-windows-10-solved/
Η πρώτη υπηρεσία δεν έτρεχε, και η τελευταία δεν υπάρχει καν. Υπαρχει η Windows Defender Firewall αλλά δεν ξέρω αν είναι η ίδια.
Όχι ,άλλο πράγμα είναι αυτό. "Κέντρο δικτύου και κοινής χρήσης"είναι αυτό που γράφει να δεις. Εννοείς πως δε βρήκες αυτή τη λειτουργία ?
Δες κι άλλους τρόπους αντιμετώπισης εδώ.
https://www.google.gr/amp/s/windowsreport.com/windows-10-update-error-0x80070422/amp/
Ίσως και να παίζει κάτι με το firewall ,αν οι άλλες μεθόδοι αποτυγχαίνουν. Κάνε πρώτα κι έλεγχο για ιούς με το malwarebytes .Αν δεν είναι η αιτία κάποιος ιός ,μπορείς να κάνεις "επαναφορά συστήματος" σε ημερομηνία πριν εμφανιστεί το πρόβλημα ?
Δυστυχώς δεν γνωρίζω πότε ξεκίνησε αυτο. Και γενικά δεν κατεβάζω εφαρμογές απο το Store οπότε η τελευταία φορά που ξέρω οτι δούλεψε μπορεί να ήταν και κανα εξάμηνο πριν.
Το netflix θέλω να κατεβάσω αλλά δεν γίνεται αλλιώς. Βρήκα εναν τρόπο από το https://store.rg-adguard.net/ αλλά δεν τα κατάφερα...
Win10 έχεις ? Η τελευταία αναβάθμιση έφερε τέτοια προβλήματα. Σε μένα ,το εικονίδιο του Store εξαφανίστηκε.
Μπορείς απλά να μπεις στο netflix και μέσω του browser .Δεν είναι απαραίτητο να κατεβάσεις την εφαρμογή.
Έχεις microsoft λογαριασμό, σωστά ? Δες εδώ.
https://www.reddit.com/r/Windows10/comments/8ia68s/cant_download_apps_from_the_windows_store_on_1803/?utm_source=amp&utm_medium=comment_list
Κι εδώ αν δε βρεις λύση.
https://techcommunity.microsoft.com/t5/Windows-Insider-Program/Windows-Store-apps-can-t-download-run-1803-17133-73/td-p/181769
Εχω Windows 10 Home (1803). Ετρεξα τις εντολες για απεγκατάσταση και επανεγκατάσταση του Store και παλι δεν δουλεύει. Συν οτι εχασα ολες τις default εφαρμογες των Windows :P
Με βλεπω για reset...
Εάν όντως είναι θέμα ενημέρωσης, λογικά σύντομα θα λυθεί.. Δοκίμασε όμως να κατεβάσεις το app και από εδώ.
Έκανα reset και δουλεύει κανονικά τωρα. Ευχαριστώ πολυ για το χρόνο σου και τη βοήθεια!!! :D
Please login or Register to submit your answer