Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΚατηγορία: ΔιάφοραΠρόβλημα homebrew browser για το Nintendo wii
agge valo ρώτησε πριν 1 έτος

Για σας . Άνοιξα την εφαρμογή homebrew browser (aka open shop channel) αλλά αντί να κάνει το parsing των εφαρμογών να ελέγξει για ενημερώσεις να κατεβάσει τις εικόνες των εφαρμογών και να μπει στο μενού κάθετε και δεν τα κάνει (εκτός από exit , την αλλαγή respocity και το offline work) .Τι να κάνω?

1 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 1 έτος

Καλησπέρα φίλε μου! Δυστυχώς δεν έχω χρησιμοποιήσει ποτέ Wii, οπότε δεν έχω κάποια εμπειρία πάνω στο θέμα.