Καλησπέρα. Αντιμετωπίζω ένα πρόβλημα με την εγκατάσταση του Microsoft Notepad. Θέλω να το εγκαταστήσω αλλά μου εμφανίζει το πρόβλημα 0x80070005. Προσπάθησα να το επιδιορθώσω σύμφωνα με κάποια άρθρα, βίντεο αλλά τίποτα.
Και το στιγμιότυπο:
Καλησπέρα φίλε μου! Αντιμετωπίζεις το ίδιο πρόβλημα με άλλες εφαρμογές από το store?
Όχι μόνο σε αυτήν.
Καλημέρα.
Δίχως να είναι μπροστά σε υπολογιστή αυτή τη στιγμή να ρωτήσω μόνο αν υπάρχει λόγος να χρησιμοποιήσετε τη συγκεκριμένη έκδοση.
Η γνώμη μου είναι να κατεβάσετε από ninite.com το notepad plus που είναι ανώτερο και ποιο αξιόπιστο.
Στο πρόβλημα όμως κάτι δεν πάει καλά με τα windows η γνώμη μου και ίσως πρέπει να το ερευνήσετε.
Δοκίμασε να φτιάξεις έναν νέο λογαριασμό διαχειριστή στα Windows και δες αν εκεί γίνεται το ίδιο.
Δημιούργησα έναν αλλά και πάλι το ίδιο. Μου εμφάνιζε όταν έκανα αναζήτηση "notepad" αυτό: ms-resource:Resources/AppDisplayName_Notepad.
Στο store μου το έβγαζε ως διαθέσιμη ενημέρωση αλλά και πάλι δεν μπορούσε να εγκατασταθεί. Διέγραψα την παραπάνω εφαρμογή και έπειτα δεν την είχε ως ενημέρωση. Πήγα να ξανακατεβάσω το notepad αλλά πάλι το ίδιο πρόβλημα.
Το ίδιο γίνεται και σε έναν άλλο τοπικό λογαριασμό που έχω.
Έχεις μήπως εγκατεστημένο κάποιο τρίτο antivirus λογισμικό? Ψάχνοντας λίγο online κάποιοι που έχουν παρόμοιο πρόβλημα είχαν εγκατεστημένο το καρσπερσκι και ίσως εκεί να είναι το πρόβλημα. Αν ισχύει έχει χαθεί το εκτελέσιμο αρχείο και θα πρέπει να το εγκαταστήσεις ξανά χειροκίνητα ως διαχειριστής.
Νεκτάριος Ζόγκος Όχι δεν έχω κάποιο antivirus μόνο αυτό των windows
Ο κωδικός σφάλματος αναφέρεται σε θέμα αδειών, αλλά σε λογαριασμούς διαχειριστή δεν θα έπρεπε να έχεις τέτοιο θέμα. Παρατήρησες αν το πρόβλημα εμφανόστηκε μετά από κάποιο update των Windows; Δοκίμασε να πας στις ρυθμίσεις εφαρμογών, να επιλέξεις το store και να το κάνεις μια επαναφορά.
Το πρόβλημα ήταν και προτού κάνω ενημερώσεις. Τις έκανα και μετά προσπάθησα να το φτιάξω. Έκανα επαναφορά το store αλλά δυστυχώς και πάλι τα ίδια. Ακόμα και μετά την επαναφορά μου εμφανίζει το notepad στην βιβλιοθήκη και μου γράφει ότι "κάτι συνέβη από πλευρά μας". Πάλι το ίδιο πρόβλημα με τον ίδιο κωδικό.
Τελικά, για μένα, η λύση ήταν η καθαρή εγκατάσταση των windows ξανά.
Επειδή χρειαζόταν ο υπολογιστής μου μια επαναφορά, είχα πολλά άχρηστα πράγματα, έκανα μια με τοπική εγκατάσταση του λειτουργικού (όχι από το cloud). Όμως και πάλι το πρόβλημα παρέμενε και έτσι αποφάσισα να κάνω καθαρή εγκατάσταση. Τώρα είναι όλα τέλεια.
Ευχαριστώ!
Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση!
Please login or Register to submit your answer