Καλησπέρα σας.
Έχω ένα laptop της ASUS αγορασμένο από γνωστό ηλεκτρονικό κατάστημα. Η συσκευή βρίσκεται εντός διετούς εγγύησης αντιπροσωπίας. Για κάποιο λόγο που δεν είμαι σε θέση να γνωρίζω, ο υπολογιστής σταμάτησε να ανάβει. Τον πήγα στο κατάστημα από το οποίο το αγόρασα και μου είπαν ότι θα το στείλουν στην αντιπροσωπία, ώστε να αποφανθούν εκείνοι αν χρήζει επισκευής ή αντικατάστασης, από τη στιγμή που βρίσκεται εντός εγγύησης. Ως εδώ καλά. Η ερώτηση μου είναι, αν είναι υποχρεωμένο το κατάστημα αγοράς ή/και η αντιπροσωπία, να μου παρέχουν συσκευή αντικατάστασης-εξυπηρέτησης έως ότου επισκευαστεί ή αντικατασταθεί μόνιμα η δική μου συσκευή. Αν ναι, υπάρχει κάποια σχετική πυγή ? Τι θα μπορούσα να επικαλεστώ για να το ζητήσω ?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Πρέπει να δεις το φυλλάδιο οδηγιών ,λογικά εκεί γράφει και για τους όρους τηςΕγγύησης .
Δε νομίζω όμως να δίνουν συσκευές στο έτσι ,δες και στο σάιτ του καταστήματος (αν υπάρχει) αν γράφει σχετικά με την Εγγύηση.
Καλησπέρα φίλε μου, δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποιος τέτοιος όρος..εκτός και εάν πήρες κάποια επιπλέον εγγύηση καταστήματος που να καλύπτουν τέτοιες περιπτώσεις. Διαφορετικά θα πρέπει να κάνεις υπομονή μέχρι να στο επισκευάσουν.
Please login or Register to submit your answer