Τάσος Κοβάνης ρώτησε πριν 9 μήνες
Παιδιά καλησπέρα! Εδώ και 2-3 μέρες, έχω ένα πρόβλημα με το Netflix (βλέπω κανονικά από την πλατφόρμα, όχι από Kodi ή κάποιο παρόμοιο πρόγραμμα). Όπως βλέπω κανονικά, ξαφνικά διακόπτει και μου πετάει το σφάλμα με κωδικό Μ7037-1111. Εδώ να σημειώσω ότι το πρόβλημα μου εμφανίζεται μόνο στο PC (ένα refurbished pc της HP με Windows 10) και όχι στο κινητό. Από VPN έχω κατεβασμένο τη free έκδοση του Windscribe το οποίο χρησιμοποιώ πολύ σπάνια και ποτέ όταν βλέπω Netflix. Έχω μπει στις ρυθμίσεις δικτύου και έχω στο ανενεργό οτιδήποτε έχει να κάνει με τον διακομιστή μεσολάβησης, έχω κάνει επανεκκίνηση το pc, έχω απενεργοποιήσει το adblock, τίποτα. Κάποιες φορές φτιάχνει με ένα refresh στον browser (Chrome), αλλά το πρόβλημα επιμένει σε σημείο που σε ένα 20λεπτο επεισόδιο μπορεί να εμφανιστεί και 5 φορές. Είναι θέμα του pc? Είναι θέμα του Netflix? Δεν έχω την παραμικρή ιδέα… 

3 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 9 μήνες

Καλημέρα Τάσο
Αν χρησιμοποιήσεις άλλον browser, εμφανίζεται το ίδιο πρόβλημα;

Τάσος Κοβάνης απάντησε πριν 9 μήνες

Καλησπέρα Γιώργο! Άργησα να απαντήσω γιατί έκανα δοκιμές σε άλλους browsers. Το πρόβλημα εμφανίζεται και στον Opera και στον Opera GX. Δεν έχω δοκιμάσει Mozilla, αλλά δε νομίζω πως θα πάνε καλύτερα τα πράγματα εκεί…

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 9 μήνες

Καλημέρα Τάσο
Κάνε μια δοκιμή την portable έκδοση κάποιου browser (πχ αυτή) και δες αν εκεί γίνεται το ίδιο.