Isidoros Papageorgiou ρώτησε πριν 3 έτη

Καλησπέρα σας,
Κατ' αρχάς θέλω να σας συγχαρώ για τη δουλειά που κάνετε, η οποία είναι τόσο καλή που με εμπνεύσατε να τολμήσω στα 30 μου να κάνω μία τεράστια αλλαγή καριέρας από τη μουσική στην πληροφορική.
Μη σας κουράζω άλλο, θα μπω κατευθείαν στο θέμα: Επειδή δεν είδα να υπάρχει φόρμα επικοινωνίας στο Freedom24 ή κάποιο ξεκάθαρο support-email, μπορώ να τους ανοίξω ticket απλά στέλνοντας στο `clients@freedom24.com`; Αν ναι, να υποθέσω θα πρέπει να είναι αγγλόφωνο, σωστά;
Ρωτάω γιατί αντιμετωπίζω το εξής θέμα. Έχοντας πατήσει στο σύνδεσμο από την περιγραφή των βίντεο για να γραφτώ, φτάνω μέχρι αυτό εδώ το βήμα: https://prnt.sc/1rkll9g
Μόλις πατάω στο κουμπί `Αποστολή κωδικού SMS`, δε βλέπω να γίνεται κάτι. Συνηθισμένος απ' την καινούργια μου δουλειά, ανοίγω DevTools και βλέπω το site να απαντάει αυτά: https://prnt.sc/1rklo6l
Όπως φαίνεται στο τελευταίο screenshot, το POST που κάνει ο browser μου, όση ώρα κι αν περάσει, δεν παίρνει κάποια απάντηση, έστω ένα 504.
Το έχω δοκιμάσει με αμφότερα Brave & Mozilla σε incognito αλλά δεν καταφέρνω να το προχωρήσω.
Σας έχουν ξαναναφέρει παρόμοια συμπεριφορά; Υπάρχει κάποια συμβουλή που θα μπορούσατε να μου δώσετε;
Μ.Φ.Χ.
Ισίδωρος Παπαγεωργίου

3 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 3 έτη

Καλησπέρα φίλε μου

Μπορείς να δοκιμάσεις να στείλεις και στο info@freedomfinance.eu, το οποίο λογικά απευθύνεται σε ευρωπαίους χρήστες.

Πριν επικοινωνήσεις, δοκίμασε να κάνεις τη διαδικασία και μέσο ενός portable browser, πχ αυτόν. Επισης, βεβαιώσου πως δεν ευθύνετια το antivirus σου για το πρόβλημα.

Isidoros Papageorgiou απάντησε πριν 3 έτη

Καλησπέρα Γιώργο!
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Όντως στο παρελθόν έπρεπε να βελτιώσω λίγο το whitelisting του antivirus μου σε παρόμοιες περιπτώσεις, αλλά τελικά βρήκαμε τη λύση. Κατάφερα να επικοινωνήσω με την εταιρεία από το chat, ενημερώνω και εδώ να υπάρχει σαν πληροφορία:
το site λειτουργεί άρτια από Chrome κι ας έχει ο Brave το ίδιο engine, ενώ όπως μου είπανε και οι ίδιοι, ο Mozilla δεν είναι είναι και ο καταλληλότερος για τη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Οπότε ολοκλήρωσα την εγγραφή από Chrome.

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 3 έτη

Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση Ισίδωρε!