Άγγελε Καλημέρα! Στις 13 / 04 αγόρασα μέσω της εταιρείας PRODUCT KEYS ένα ετήσιο κλειδί για NORD vpn ! Επειδή δεν κατάφερα να κάνω subscribe με το κλειδί προϊόντος που αγόρασα ούτε μέσω της Android συσκευής κινητού τηλεφώνου μου ούτε μέσω του Android TV box ( mi ) προχώρησα σε αγορά ( με δοκιμαστική περίοδο 7 ημερών ) και λειτουργεί κανονικά! Όμως επειδή είναι κρίμα ( η όπως λες κι εσύ ότι ΕΙΝΑΙ για ηλίθιους ) να εχω πληρώσει 2 φορές για τον ίδιο λόγο σκοπεύω πριν τελειώσει η δοκιμαστική περίοδος να ακυρώσω την δεύτερη ( αλλά αναγκαία αγορά ) !! Ευελπιστώ ότι στο μεταξύ θα μου δώσεις τις κατάλληλες συμβουλές προκειμένου να προχωρήσω σε subscribe με το κλειδί προϊόντος που αγόρασα !! Τα χρόνια μου πολλά σε όλη την οικογένειά σου και σε ευχαριστώ πολύ που θα ασχοληθείς μαζί μου !!!
Καλησπέρα Θεοφάνη, δυστυχώς δεν συνεργαζόμαστε με το κατάστημα που προμηθεύτηκες το αρχικό κλειδί...σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να επικοινωνήσεις με το κατάστημα αγοράς και να τους αναφέρεις το πρόβλημα που αντιμετωπίζεις..
Please login or Register to submit your answer