Γιώργος Θ. Δρακόπουλος ρώτησε πριν 5 έτη

Σας παρακαλώ θα μπορούσατε να με βοηθήσετε στο παρακάτω πρόβλημα;
Έχω το TvBox TX9 Pro, S912 octacore συνδεδεμένο στη θύρα Ethernet μέσω PowerLine. Η γραμμή του σπιτιού μου είναι 50αρα Cosmote με ταχύτητες σταθερές στα 45-46 Mbps (μετρημένο πολλές στιγμές μέσα στη μέρα με το speedtest.net). Παρ' όλα αυτά το TvBox δεν πιάνει ποτέ πάνω από 4-5 Mbps. Μέσω WiFi τα πράγματα είναι σαφώς καλύτερα (12-25 Mbps ασταθές).
Μήπως θα μπορούσατε να με βοηθήσετε να παραμείνω συνδεδεμένος στο PowerLine (λόγω απόστασης του ρούτερ) με ταχύτητες κοντά στις κανονικές της γραμμής μου;
 Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.

9 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 5 έτη

Καλησπέρα Γιώργο,
Άλλες συσκευές έχουν το ίδιο πρόβλημα αν τις συνδέσεις στο συγκεκριμένο PowerLine; 

Γιώργος Θ. Δρακόπουλος απάντησε πριν 5 έτη

Γιώργο δοκίμασα λάπτοπ στο ethernet του PowerLine και μου έδωσε 30 Mbps.
Δοκίμασα και το WiFi του λάπτοπ και μου έδωσε 46 Mbps.
Με μπερδεύει το άτιμο. Το TvBox δεν μου έχει δώσει ποτέ WiFi πάνω από 25 Mbps.
Όταν βέβαια έφερα καλώδιο ethernet από το ρούτερ είδα και στο TvBox 46 Mbps.   

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 5 έτη

Το ότι το ethernet έχει χαμηλότερη ταχύτητα από το Wifi είναι αρκετά περίεργο, εκτός αν έτυχε εκείνη τη στιγμή ή έχει κάποιο θέμα το καλώδιο.
Αν συνδέσεις το TV BOX στο Wifi του router απευθείας χωρίς να επαφή επαφή με το powrline, έχει θέμα με την ταχύτητα; Ρωτάω για να δούμε μήπως έχει απλά κάποιο θέμα με την κάρτα δικτύου του. 

Γιώργος Θ. Δρακόπουλος απάντησε πριν 5 έτη

Αυτό έχω κάνει. Έχω συνδέσει το TvBox με WiFi απευθείας στο ρούτερ. Η Ταχύτητα είναι μέση (12-25 Mbps) από τη στιγμή που το λάπτοπ πιάνει ασύρματα 46 Mbps.
Το TvBox συνδεδεμένο με το ρούτερ ενσύρματα απευθείας πιάνει 46 Mbps. Μέσω του PowerLine  ενσύρματα 4 Mbps. Έχω δοκιμάσει 3 καλώδια ethernet για σιγουριά. Η χαμηλή ταχύτητα στα 4-5 Mbps είναι σταθερή χωρίς μεταβολή.
Υπάρχει προφανώς ασυμβατότητα μεταξύ του TvBox και του PowerLine μέσω της ethernet σύνδεσης.
Απλά ήταν ιδανική σύνδεση χωρίς να τραβάω καλώδια στο σπίτι. 
Ευχαριστώ για την βοήθεια και το ενδιαφέρον.

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 5 έτη

Καθώς το powerline βασίζεται στο ηλεκτρικό δίκτυο του σπιτιού, συγκεκριμένες ηλεκτρικές συσκευές στο ίδιο κύκλωμα μπορούν να το επηρεάσουν αρνητικά. Δες εδώ τις κατευθύνσεις της TP-Link σχετικά.
Όταν δοκίμασες το laptop με το Powerline, ήταν στην ίδια πρίζα που το χρησιμοποιείς και με το TV Box, ή σε άλλη πρίζα? Γιατί αν ήταν σε άλλη, το πρόβλημα μπορεί να είναι με τη συγκεκριμένη πρίζα ή με κάποια άλλη συσκευή στο ίδιο κύκλωμα.
Αν όλα τα άλλα ήταν ίδια, πρίζα, καλώδια, κλπ, και έχεις τόσο διαφορετικό αποτέλεσμα σε TV Box και Laptop, φαίνεται να έπεσες σε κάποια εξαιρετικά σπάνια ασυμβατότητα, που δυστυχώς θα ήταν αδύνατον να προβλέψει κανείς.

Γιώργος Θ. Δρακόπουλος απάντησε πριν 5 έτη

Πράγματι Άγγελε έτσι είναι. Όλες οι μετρήσεις έγιναν στην ίδια πρίζα και τα αποτελέσματα τα αναγραφόμενα.
Σας ευχαριστώ για την βοήθεια.
Μάλλον δεν υπάρχει λύση ή είναι πολύ εξειδικευμένη.

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 5 έτη

Δυστυχώς δεν υπάρχουν πολλά που μπορείς να κάνεις.
Το μόνο που μπορείς να ελέγξεις είναι να αφαιρέσεις διάφορες συσκευές από το ίδιο κύκλωμα, και αν το powerlibe λειτουργεί σωστά χωρίς αυτές, να τους αλλάξεις πρίζα. 

Γιώργος Θ. Δρακόπουλος απάντησε πριν 5 έτη

Καλησπέρα.
Θα ήθελα να κλείσω το post με την λύση στο πρόβλημα που παρουσιάστηκε, ούτως ώστε να βρουν απάντηση στο πρόβλημα και άλλοι ενδιαφερόμενοι.
Αυτό τελικά που έπαιξε σημαντικό ρόλο ήταν μία αναβάθμιση στο bios του tvbox.
Από τη στιγμή της εγκατάστασης του νέου bios μετρήθηκαν, πολλές φορές, είτε μέσω WiFi, είτε μέσω ethernet απευθείας από το ρούτερ, είτε μέσω του PowerLine και όλες οι τιμές κυμαίνονταν από 35 έως 46 Mbps.
Παρακάτω βάζω το λινκ του εν λόγω Tvbox και στο τέλος αναφέρονται οι ενημερώσεις του bios με πολύ καλή εξήγηση τοποθέτησής του.
   https://forum.xda-developers.com/android-stick--console-computers/amlogic/tanix-tx9-pro-tv-box-amlogic-s912-t3728841
Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον και τη βοήθεια.

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 5 έτη

Ευχαριστούμε πολύ για την ενημέρωση Γιώργο. Τελικά είχε θέμα το TV BOX, ενώ εμείς ψάχναμε αλλού την αιτία.