Καλησπέρα. Το 2023 αγόρασα έναν υπολογιστή και για να έρθει πέρασαν 3 μήνες, αν θυμάμαι καλά. Τωρα από 1 Απριλίου περιμένω μια οθόνη και συνέχεια αλλάζει ημερομηνία ο προμηθευτής. Είναι φυσιολογικο; Συμβαίνει μόνο σε εμενα;
Καλησπέρα Κωνσταντίνε! Αν το προιόν ανέφερε ότι υπάρχει διαθέσιμο, δεν είναι φυσιολογικό. Αν πρόκειται για νέο προιόν που αναφέροταν ότι δεν είναι διαθέσιμο και θα πρέπει να περιμένεις να έρθει στοκ, τότε δεν είναι λάθος του καταστήματος.
Αναφέρει ακόμα και τώρα κατόπιν παραγγελία σε 7 ημέρες.
Τότε είναι λάθος του καταστήματος. Αν δεν βγάζεις άκρη και δεν θες να περιμένεις, μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζά σου.
Έστειλα email και απάντησαν από έτοιμα μηνύματα: Αγαπητέ/ή κύριε/ία,
Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι αναμένουμε να παραλάβουμε το προϊόν στην αποθήκη μας, μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα εκτός απροόπτου.
Δυστυχώς έχει καθυστερήσει η παραλαβή από τον προμηθευτή μας.
Σας ζητάμε συγγνώμη για την καθυστέρηση.
Με εκτίμηση,
e-shop.gr Support
Και το ίδιο βράδυ είδα ότι ετοιμάζεται να σταλθεί με ΕΛΤΑ.
Πάλι καλά...
Please login or Register to submit your answer



