Όλες οι Ερωτήσεις στο PCstepsΚατηγορία: ΔιάφοραΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΠΑΡΟΧΩΝ
Konstantinos Fatouros ρώτησε πριν 2 έτη

Καλησπέρα σας, ορμώμενος από το τελευταίο σας βίντεο, και αφού έχω παραιτηθεί απο την συγκεκριμένη εργασία πριν 2 εβδομάδες, ως αρκετά έμπειρος υπάλληλος (πρώην πλεον) στο τμημα τεχνικής υποστήριξης της vodafone, μπορώ να πω ότι ενα μεγάλο ποσοστό αυτών των ιστοριών, ειναι απόλυτα ακριβής, καθως υπήρχε πρόβλημα τοσο με την ΜΗ διατμηματική επικοινωνία, όσο και με ανεύθυνους υπαλλήλους. Βέβαια και ο τεχνολογικός αναλφαβητισμός και η όλη συμπεριφορά των πελατών ήταν απαράδεκτη σε ενα μεγάλο ποσοστό. Σε κάθε περίπτωση, αν θέλετε μπορώ να σας απαντήσω σε πολλές ερωτήσεις σχετικές με το θέμα ή ακόμα και να σας δωσω κάποιες πληροφορίες για το τι ακριβώς σημαινουν τα λαμπάκια στο ρουτερ και τι πρέπει να κανει κάποιος πριν καλέσει την τεχν. υποστηριξη για να γλιτώσει χρόνο. Fell free to ask at: k.fatouros@yahoo.com.

 

BTW συγχαρητηρια για το περιεχόμενο.

1 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 2 έτη

Καλημέρα Κωνσταντίνε

Ευχαριστούμε πολύ που είσαι πρόθυμος να μοιραστείς πληροφορίες μαζί μας! Αν χρειαστούμε κάτι, θα επικοινωνήσουμε.