Σταύρος Χατζηγιαννίδης ρώτησε πριν 7 έτη

Καλημέρα ,

Συγχαρητίρια για την σελίδα και τα πολλή χρήσιμα άρθρα ,

Σε πολλές από της αγορές μου εμπιστεύτηκα της πρότασεις αγοράς που υπάρχουν μέσα σε αυτήν την σελίδα , και έμεινα πολλή ικανοποιημένος μέχρι πρότηνος.

Κάτι όμως τώρα πήγε στραβά , και ήθελα να αναφέρω την απογοήτευση μου απέναντι στην πρόταση αγοράς κινητού ulefon από την gearbest.

Έχω πραγματοποιήση προπληρωμή κινητού ulefon στην gearbest από της 28-02-2017 , μέχρι και σήμερα δεν έχω παραλάβει τίποτα , και το ποιο άσχημο είναι ότι μέσα από το τελευταίο e-mail που έλαβα με ρωτούν αν συμφωνώ να περιμένω μια εβδομάδα για να ελέγξουν που βρίσκεται το κινητό μου.

Έλεος ρε παιδιά μετά από τόση καθηστέρηση άλλη μια εβδομάδα για να βρείτε που είναι ένα τηλέφωνο ......... με έχει φάει τα αυτιά ο γιος μου μιας και ήταν το δώρο του.

Νιώθω ιδιέτερα δυασαρεστημένος από την συγκεκρημένη επιλογή !

15 Απαντήσεις

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 7 έτη

Είναι συχνό φαινόμενο οι αγορές από Κίνα να κάνουν πάνω από ενάμισι μήνα να παραδωθούν. Ακόμα και προϊόντα που μας στέλνουν για δοκιμή, έχει τύχει να χρειαστούν δύο μήνες για την παράδοση. Η υπομονή είναι ένα τίμημα για τις χαμηλότερες τιμές.

Για δες μήπως με κάποια από τις εφαρμογές για τον εντοπισμό δέματος βρεις που ακριβώς βρίσκεται.

Σταύρος Χατζηγιαννίδης απάντησε πριν 7 έτη

Η ενημέρωση για το συχνό αυτό φαινόμενο που γράφεται τώρα , δεν αναφέρεται πουθενά κατά την παρουσίαση της πρότασης σας για αγορά τηλεφώνου από Κίνα , και σαφώς είναι πολλή μεγαλύτερο ως διάστημα αναμονής από το αρχικό το οποίο αναγράφεται κατά το λανσάρισμα της συσκευής.

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 7 έτη

Αναφέρουν ξεκάθαρα πως η παράδοση παίρνει κατά προσέγγιση από 10 έως 25 εργάσιμες ημέρες.

Επίσης μεγάλο μέρος της καθυστέρησης είναι από την πλευρά των ΕΛΤΑ, με βάση τους trackers του παραπάνω οδηγού. Για κάποιο λόγο φαίνεται να έχει αυξηθεί η καθυστέρηση μετά τα περασμένα Χριστούγεννα όσον αφορά το Ελληνικό κομμάτι.

Δες αν ισχύει κάτι τέτοιο στην περίπτωσή σου, αν για κάποιο λόγο έχει κολλήσει κάπου στα ΕΛΤΑ το δέμα.

Σταύρος Χατζηγιαννίδης απάντησε πριν 7 έτη

Τοποθετήθηκα πριν για την ενημέρωση που μου κάνατε όσο αφορά ένα συχνό φαινόμενο για έναν πολλή μεγαλύτερο χρόνο παράδοσης για προιόντα από την Κίνα , το οποίο θα μπορούσε να υπάρχει ως ενημέρωση στην πρόταση σας για αγορά συσκευής από Κίνα.

Το δέμα βρίσκεται εδώ και 20 και πλέον ημέρες στην Ολλανδία , τα ΕΛΤΑ δεν έχουν παραλάβει το παραμικρό σύμφωνα με το αριθμό ιχνιλασημότηας on-line , αλλά και της προσωπικής μου επίσκεψης στο ταχυδρομείο.

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 7 έτη

Θα κοιτάξουμε να ανανεώσουμε τον οδηγό με τα νέα δεδομένα, καθώς γράφτηκε το 2015 που οι καθυστερήσεις ήταν μικρότερες.

Σταύρος Χατζηγιαννίδης απάντησε πριν 7 έτη

Χαίρεται , και καλό μήνα , θα ήθελα να σας αναφέρω τα εξής : μέχρι και αυτήν την στιγμή δεν έχω παραλάβει το κινητό τηλέφωνο , και δεν έχω καμία συγκεκριμένη ενημέρωση από την εταιρεία για το που βρίσκεται η συσκευή που παράγγειλα από της 28-02-2017.
Ζητάω από εσάς να πάρετε θέση για το πρόβλημα ώστε να πάρω πίσω τα χρήματα μου τουλάχιστον , μιας και εσείς προτείνατε την συγκεκριμένη εταιρεία δηλώνοντας ότι είστε συνεργάτης.
Αν βοηθά σε κάτι ο κωδικός ιχνηλασιμότητας είναι : RS807028699NL
Με εκτίμηση 

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 7 έτη

Εμείς μιλάμε με το marketing της GearBest, όχι με τις πωλήσεις, είναι ανεξάρτητα τμήματα που δεν έχουν επικοινωνία μεταξύ τους.
Στείλε μήνυμα στην υποστήριξη πως το αντικείμενο χάθηκε και θα σου επιστρέψουν τα χρήματά σου, έχει συμβεί και σε άλλους αναγνώστες, αλλά και σε συνεργάτες.

Σταύρος Χατζηγιαννίδης απάντησε πριν 7 έτη

Ευχαριστώ Άγγελε , θα γράψω σε αυτούς.

Σταύρος Χατζηγιαννίδης απάντησε πριν 7 έτη

Άγγελε έλαβα μόλις την απάντηση της εταιρείας , η οποία δεν ταιριάζει καθόλου με αυτό που έγραψες. Δηλαδή ......μου προτείνουν 3 πράγματα 1ο να ξαναπληρώσω άλλα  70 δολάρια Αμερικής για να μου στείλουν το κινητό ( ενώ έχω ήδη πληρώσει περίπου 129,00 e )  2o να μου μετατρέψουν 70 δολάρια σε πόντους για μελλοντικές αγορές , και 3ο να μου επιστρέψουν 70 δολάρια ( ενώ εγώ έχω πληρώσει 129,00 e ). Η απάντηση που έλαβα μετά από τόση καθυστέρηση και αναμονή την χαρακτηρίζω το λιγότερο '' ΑΘΛΙΑ '' , και ναι επειδή οι εποχές είναι πάρα πολλή δύσκολες , τώρα απαιτώ από εσένα να πάρεις θέση στο όλο θέμα , γιατί εσύ ήσουν αυτός που πρότεινες την συγκεκριμένη εταιρεία και δήλωσες ότι είσαι συνεργάτης τους , και βάση τον γραφόμενων σου προχώρησα δίχνοντας εμπιστοσύνη ! 

Έλενα Σωτήρη Staff απάντησε πριν 7 έτη

Σταύρο όπως προείπε και ο Άγγελος, το PCsteps δεν έχει καμία σχέση με τις πωλήσεις του εκάστοτε καταστήματος. Αντιλαμβάνεσαι λοιπόν ότι, δεν έχουμε καμία επιρροή πάνω στο εν λόγω κατάστημα, πόσο μάλλον να τους αναγκάσουμε να σου δώσουν πίσω τα χρήματά σου.
Επιπλέον, αν ένας φίλος σου, σου προτείνει κάποιο προϊόν και έπειτα σου βγει ελαττωματικό, θα στείλεις τον φίλο σου να το επιστρέψει και να σου φέρει πίσω τα λεφτά σου, ή μήπως θα τον αναγκάσεις να στο πληρώσει; Το ότι ακολούθησες λοιπόν την πρότασή μας για αγορά ενός προϊόντος, δεν σου δίνει και το δικαίωμα να "απαιτείς" το οτιδήποτε από εμάς. Δεν σε αναγκάσαμε να ακολουθήσεις καμία πρόταση, η επιλογή ήταν όλη δική σου.
Επί του θέματος τώρα, καλώς ή κακώς, όποιο κατάστημα και να επιλέξει κανείς, πάντα υπάρχει το ενδεχόμενο ελαττωματικού προϊόντος, αποστολής που χάθηκε στον δρόμο, κτλ κτλ. Επικοινώνησε λοιπόν ξανά με το τμήμα πωλήσεων και ζήτησε ρητώς τα χρήματά σου πίσω ή νέα συσκευή. Αν πλήρωσες με paypal κάνε dispute της πληρωμής.

Σταύρος Χατζηγιαννίδης απάντησε πριν 7 έτη

Διαβάζω τα θέματα της σελίδας εδώ και πάρα πολλή καιρό , και αυτό γιατί όπως και πολλοί άλλοι αναγνώστες υποθέτω βρίσκουμε πολλή χρήσιμα άρθρα , όπου μέσα σε αυτά διαβάζουμε κάποιες συμβουλές για βελτιστοποίηση επιδόσεων , διάφορες εφαρμογές και δυνατότητες , αποφυγή κακοτοπιών , τρόπους και λύσεις σε προβλήματα. Όπως είναι φυσικό η σελίδα μέσα από όλη αυτή την παρουσίαση έχει καταφέρει να δημιουργήσει μια εικόνα '' εξειδίκευσης  '' , που αυτό από μόνο του συνεπάγεται με τον χρόνο '' εμπιστοσύνη και ασφάλεια '' για τον αναγνώστη της σελίδας. Θέσατε ένα άστοχο κατ'εμέ παράδειγμα για κάποιον φίλο αν μου προτείνει κάτι ποια ευθύνη θα μπορούσε να έχει. Μα... εσείς δεν είστε ένα φιλαράκι ( με αμφίβολες γνώσεις του αντικειμένου ) που μου πρότεινε κάτι , εσείς είστε όλα αυτά που έγραψα νωρίτερα , και ένα παραπάνω ότι έχετε δηλώσει συνεργάτης της εταιρείας η οποία θέλει να μετά από περισσότερο από 2 μήνες αναμονής , ψεμάτων και ταλαιπωρίας να μου επιστρέψει το μισό ποσό. Κάτι τελευταίο ....σκεφτείτε αν έχετε ευθύνη π.χ. για μια εφαρμογή που προτείνεται και για κάποιο λόγο για το οποίο δεν ήσασταν ενημερωμένος , ο αναγνώστης που ακολούθησε την πρόταση σας να πάθει ζημιά τέτοια που να χρειαστεί να βάλει το χέρι στην τσέπη , τι θα του πείτε ;; εγώ απλά έκανα μια πρόταση ;; η ευθύνη είναι δική σου ;; Μάλλον δεν είναι έτσι τα πράγματα !         

Άγγελος Κυρίτσης Staff απάντησε πριν 7 έτη

1ον, αυτό που σου συνέβη ήταν πρόβλημα του διεθνούς συστήματος των ταχυδρομείων, όχι του GearBest, γιατί είναι προφανές πως το δέμα χάθηκε κάπου ανάμεσα στο Ολλανδικό ταχυδρομείο και τα ΕΛΤΑ.
2ον, όταν αγοράζεις από την άλλη άκρη της γης, αναλαμβάνεις ένα μεγαλύτερο ρίσκο απ' ότι αν αγόραζες από την Ελλάδα. Αν δεν μπορείς να το κατανοήσεις αυτό, δεν σου φταίμε εμείς.
3ον, ο αναγνώστης φέρει την αποκλειστική ευθύνη για οποιαδήποτε ενέργειά του. Εμείς δεν αναγκάζουμε κανέναν να κάνει τίποτα, ούτε ξεγελάμε κανένα με δόλο, και βεβαίως είναι αδύνατον να προβλέψουμε ό,τι πρόβλημα μπορεί να προκύψει.
Από τη στιγμή που είσαι ενήλικος άνθρωπος, εσύ αναλαμβάνεις όλη την ευθύνη των πράξεών σου. Και το να ζητάς να επέμβουμε εμείς, σε κάτι για το οποίο δεν έχουμε ούτε κανένα έλεγχο ούτε την παραμικρή ευθύνη, είναι τουλάχιστον παιδιάστικο.
Ή έχεις την ψευδαίσθηση πως αν σου είχαμε προτείνει πχ το Samsung Galaxy Note 7 και είχε πάρει φωτιά, θα φταίγαμε εμείς?
Έτσι είναι ο κόσμος, τυχαία πράγματα συμβαίνουν που δεν είναι στον έλεγχο κανενός. Σταμάτα λοιπόν να παιδιαρίζεις και ανάλαβε την ευθύνη σου.

Έλενα Σωτήρη Staff απάντησε πριν 7 έτη

Το παράδειγμα με τον φίλο σου δεν είναι καθόλου άστοχο, μπορεί κάλλιστα ο υποτιθέμενος φίλος να είναι γνώστης του αντικειμένου. Και για να σου το θέσω αλλιώς, θα αντιστρέψω το παράδειγμα. Εγώ, ως Έλενα, με το όποιο επίπεδο γνώσεων και εξειδίκευσης μπορεί να έχω για το αντικείμενο, μπορεί να προτείνω το x, y προϊόν σε έναν δικό μου φίλο. Αν το προϊόν βγει ελαττωματικό ή αν ο φίλος μου αντιμετωπίσει πρόβλημα με το κατάστημα, θα πρέπει να τον αποζημιώσω, απλά επειδή έχω έναν παραπάνω βαθμό "εξειδίκευσης" και με εμπιστεύεται;
Για να τελειώνει εδώ το θέμα, επαναλαμβάνω ότι δεν έχουμε καμία επαφή με το τμήμα πωλήσεων του gearbest, ούτε μας ρωτάνε για το ποσοστό των χρημάτων που θέλουν να σου επιστρέψουν. Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να επικοινωνήσεις ξανά μαζί τους, όπως προείπα, και να ζητήσεις επιστροφή. Κινήσου μέσω paypal αν χρησιμοποίησες αυτόν τον τρόπο πληρωμής.

Χριστόφορος Κώτσιος απάντησε πριν 7 έτη

Καλησπέρα και από εμένα.
Φίλε Σταύρο, πριν από μερικούς μήνες είχα παρόμοιο πρόβλημα με το Gearbest. Είχα παραγγείλει κάποια πράγματα, αξίας περίπου $130 και ύστερα από 1+ μήνα δεν είχανε έρθει.
Ζήτησα από Gearbest να με αποζημιώσουν. Η απάντηση του ήταν παρόμοια με αυτή που έλαβες εσύ. Μου επέστρεφαν μόνο τα $70.
Στο δεύτερο μήνυμα που τους έστειλα λέγοντας ότι δεν δέχομαι την μερική αποζημίωση και ότι θέλω όλο το ποσό ανέβηκαν στα $100.
Χρειάστηκε και τρίτη προσπάθεια ώστε να πειστούν να μου επιστρέψουν όλο το ποσό, κάτι το οποίο έκαναν μετά από περίπου μια εβδομάδα.
Ωστόσο το γεγονός αυτό δεν σημαίνει ότι έτσι λειτουργούν σε όλες τις περιπτώσεις, ειδικά από την στιγμή που δεν ευθύνονται αυτοί για το χάλι των μεταφορικών.
Σε κάθε περίπτωση δεν χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις να ξαναζητήσεις πίσω ολόκληρο το ποσό.
Όσον αφορά την ευθύνη ή όχι του PCsteps που σου πρότεινε το συγκεκριμένο κατάστημα ή κινητό, απλά δεν υπάρχει γιατί κανείς δεν δύναται να γνωρίζει τι θα συμβεί με το δικό σου ή το δικό μου δέμα προκαταβολικά.
Όπως αντίστοιχα και εγώ προσωπικά δεν μπορώ να ξέρω αν αυτό που έκανα εγώ, θα μπορέσεις να το κάνεις και εσύ με επιτυχία.

Σταύρος Χατζηγιαννίδης απάντησε πριν 7 έτη

Άγγελε αν νομίζεις ότι εγώ είμαι ευθυνόφοβος και παιδιαρίζω , ενώ εσύ είσαι κάτι διαφορετικό , ας το να το κρίνουν οι αναγνώστες που μας διαβάζουν...