I C ρώτησε πριν 3 έτη

Αγόρασα ένα κράνος από ένα κατάστημα στο Facebook, το οποίο φαινόταν οτι είχε ακόλουθους, like, κοινό και αναρτήσεις εδώ και μήνες!
Το θεώρησα σχετικά αξιόπιστο και ο διαχειριστής της σελίδας μου πούλησε το κράνος πολύ πιο κάτω από την αρχική τιμή, στα 600€ μαζί με μεταφορικά, ασφαλεια και εκτελωνισμό στην Ελλάδα, είπε.
Ή όλη συνομιλία μας διήρκησε περίπου μια εβδομάδα και ήταν μέσω Facebook messanger. 
Ή χώρα προέλευσης ηταν η Ιαπωνία. 
Αφού πλήρωσα τα 600€, μου είπε ότι θα στείλει το κράνος σε μια εβδομάδα.
Αρχικά μου είπε τον PayPal Account και συμφωνήσαμε να αγοράσω το κράνος στα 600€ μαζί με μεταφορικά και ασφάλεια.
Αφου πέρασε μια εβδομάδα του έστειλα μήνυμα αν το έστελνα μηνύματα αν έστειλε το κράνος και γιατί δεν έχω ενημέρωση και δεν μου απαντούσε για 3 μέρες περίπου. 
Αφού πέρασαν περίπου 10 μέρες από την πληρωμή, την Παρασκευή 25/6 έκλεισε τη σελίδα στο Facebook και τον λογαριασμό στο messanger.. 
Πλέον δεν μπορώ να επικοινωνήσω με κανένα τρόπο μαζί του.. 
Την Παρασκευή μόλις το κατάλαβα έκανα αμέσως παράπονο στην PayPal. 
 Είδα ότι σαν επιλογή έχει να κάνω "κλιμάκωση" στην PayPal, ανεβάζω ξανά ότι στοιχεία έχω και αναλαμβάνει η PayPal μετά. 

Έχετε κάποια πείρα σχετικά με τέτοια ζητήματα;
Οποιαδήποτε πληροφορία θα μου ήταν χρήσιμη!
Ευχαριστώ. 

6 Απαντήσεις

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 3 έτη

Καλησπέρα φίλε μου

Η πληρωμή έγινε κανονικά ως αγορά προϊόντος ή μετέφερες χρήματα όπως θα τα έστελνες σε έναν φίλο σου; Στην πρώτη περίπτωση, πιθανότατα θα δικαιωθείς, καθώς ο πωλητής δεν θα έχει καμία απόδειξη ότι σου έστειλε το προϊόν.

I C απάντησε πριν 3 έτη

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!
Η αγορά έγινε σαν προϊόν,
Να προχωρήσω σε κλιμάκωση μέσω PayPal; 

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 3 έτη

Αφού έχεις τόσο μεγάλες ενδείξεις ότι πρόκειται για απάτη, ναι κάνε κλιμάκωση. Σχεδόν σίγουρα θα δικαιωθείς και θα πάρεις τα χρήματα πίσω. Αν έχεις σχετικές συζητήσεις με τον πωλητή, πρόσθεσε τα σχετικά screenshots ως αποδείξεις.

I C απάντησε πριν 3 έτη

Έχω επισυνάψει είδη 9 screenshot με τη συνομιλία μας στα Αγγλικά και το αποδεικτικό κατάθεσης στην Paypal.
*Μία ακόμα ερώτηση, Να τους απευθυνθώ στα Ελληνικά ή στα Αγγλικά;
Ευχαριστώ πολύ 

Γιώργος Τράντζας Staff απάντησε πριν 3 έτη

Δεν είμαι σίγουρος αν δέχονται ελληνικά, οπότε γράψε στα αγγλικά για σιγουριά. Όταν είχα κάνει εγώ μια φορά κλιμάκωση, τους είχα γράψει στα αγγλικά.

I C απάντησε πριν 3 έτη

Πιο καλά θα το κάνω στα Αγγλικά!
Ευχαριστώ πάρα πολύ για όλα!!