Καλησπέρα σας,
Λόγω τηλεκπαίδευσης χρειάστηκα να πάρω ένα μικρόφωνο για να ακούγομαι καλύτερα στους άλλους γιατί με το ενσωματωμένο της κάμερας είχα θέμα. Το μικρόφωνο( μοντέλο HAMA 186017 URAGE "STREAM 100" GAMING MICROPHONE) αποδείχθηκε ότι έχει κάποιο θέμα με την πλατφόρμα με το zoom.Υπαρχει κάτι που μπορώ να κάνω? Μπορείτε να μου προτείνεται κάποιο άλλο μοντέλο που να είναι ίσως καταλληλότερο για χρήση με το zoom?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων
Καλησπέρα Κωνσταντίνε
Τι πρόβλημα ακριβώς αντιμετωπίζεις στο Zoom; Δεν αναγνωρίζεται καθόλου το μικρόφωνο ή απλά δεν λειτουργεί σωστά; Σε άλλες υπηρεσίες λειτουργεί κανονικά;
To αναγνωρίζει το μικρόφωνο αλλά δεν λειτουργεί σωστά. Δηλαδή μπορεί να μιλάω σε μια ένταση Α και ο ήχος που να λαμβάνει ο άλλος να είναι είτε Α/2 είτε και να μην ακούγομαι. Με άλλες πλατφόρμες(συγκεκριμένα με το Microsoft teams )δεν είχα τέτοιο θέμα. Δοκίμασα να αλλάξω και από τις ρυθμίσεις του background noise suppression(από το auto δοκίμασα στο medium) αλλά δεν είδα διαφορά .
Κατά την είσοδο σε ένα meeting σου επιτρέπει να ρυθμίσεις την ένταση του μικροφώνου. Εκεί επιλέγεις τη μέγιστη δυνατή τιμή;
Επίσης, μέσα στον έλεγχο μικροφώνου του Zoom (οδηγίες εδώ) εμφανίζεται το ίδιο πρόβλημα;
Από προεπιλογή η εφαρμογή έχει ενεργοποιημένη την επιλογή automatically adjuct microphone volume.Αν και την απενεργοποίησα και το έβαλα στο μέγιστο η κατάσταση δεν βελτιώθηκε και σε κάποιο βαθμό ίσως και να χειροτέρεψε. Οπότε το έβαλα ξανά στο αυτόματο. Όσο για τον έλεγχο μέσω του Zoom το παράδοξο είναι ότι στο test δείχνει να ακούγεται μια χαρά χωρίς θέμα.
Το πιο πιθανό είναι να πρόκειται για bug του Zoom και όχι για κάποιο πρόβημα του μικροφώνου σου.
Δοκίμασε να συνδεθείς στο Zoom με διάφορους browser. Επίσης, δοκίμασε να εγκαταστήσεις από την αρχή τους drivers ήχου του υπολογιστή σου.
Δεν χρησιμοποιώ την online πλατφόρμα του zoom για τα meetings αλλά προτιμώ την εφαρμογή για υπολογιστές. Έκανα την επανεγκατάσταση και η κατάσταση φαίνεται ότι έχει βελτιωθεί κάπως. Αν και ακόμα αν απέχω μια απόσταση(π.χ 12 εκ) πάλι δεν ακούγεται καλά. Θα στείλω μήνυμα στο zoom μήπως μπορεί να εξηγήσει αν οφείλετε σε κάποιο bug
Eυχαριστώ για τον χρόνο σας
Please login or Register to submit your answer